Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 20:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Vlootdagen - Texelse boot Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Afgelegen - Kil (Ik heb alleen het treinstation, de bus naar de boot en de boot naar Texel gezien, maar goed.) |
![]() |
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. -Marine -Vlootdagen -Havenstad Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. De Vlootdagen zijn altijd erg gezellig, beetje boten kijken enzo. Maar het is er ook wel kil, gure wind.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Texelse boot Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Afgelegen - Kil ik ben er een keer geweest, en ik heb er een achtertante inclusief familie ( ![]()
|
Ik woon in Den Helder...
Ben je wel eens in Den Helder geweest? ja Waar doet de stad Den Helder je aan denken? - Wind, maar meeste zonuren van Nederland - laatste treinstation, lekker makkelijk dus - Criminaliteit (wordt errug veel lastig gevallen enzow) maar dat houdt het ook wel spannend Jaja, zie altijd het positieve er van in ![]() Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Gevaarlijk - Lekker lange dijk om te wandelen En we krijgen lekker megabioscoop! ![]() |
![]() |
|
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja, in de zomervakantie
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Vlootdagen - Texelse boot - Falga – centrum - Allochtonen - Winkelen <-- ben er met mn vriendinnen gaan winkelen - Uitgaan - Cape Holland - Criminaliteit <-- er werd net toen wij in de Expo waren, een kehl aangehouden.. wij naar buiten en toen kreeg ik van die spray in mn ook (geen pepperspray, maar andere, ben de naam vergeten) - Havenstad - Anders nl. ….. Skaten <-- veel skaters daar en wij hadden boards meegenomen ![]() Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Gezellig - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Mooi - Anders nl. ….. |
Advertentie |
|
![]() |
|
hoi, nou ik help wel ff hoor
![]() ![]() Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja / Nee ja, ik woon er ![]() Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine (check...maar ook omdat mn vader daar werkt(e) - Wind (ja, wat wil je... tegewind met fietsen) - Vlootdagen - Texelse boot - Falga – centrum - Allochtonen - Winkelen - Uitgaan - Cape Holland (ook wel, want een vriendin van me gaat daar werken, lekker korting op de bios!!) - Criminaliteit - Havenstad - Anders nl. ….. Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Gezellig - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Mooi - Anders nl. omdat het de stad is waar ik woon vind ik het wel leuk, vanwege mn vrienden die er wonen. ik zou niet kunnen zeggen dat ik het mooi vind. Afgelegen... agh, met de auto of trein ben je zo ergens. het word de laatste tijd wel steeds onveiliger hier.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het niet zo'n ramp om er te wonen overigens. ik bedoel, ik kan ook zo met de trein / auto (van mn vriend of ouders) naar andere plaatsen. ik woon ook net iets buiten den helder overigens... maar zit er wel op school en ben er dagelijks. meer dan hier in Jdorp.
|
Verwijderd
|
Ik ga al sinds m'n prille jeugd (
![]() ![]() ![]() Den Helder doet me denken aan de kust, de marine, en de mooie, gezellige stad ![]() ![]() ![]() Geografisch gezien is het afgelegen, maar de treinverbinding met Amsterdam is érg goed ![]() |
![]() |
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Havenstad - Anders nl. ….. geboorteplek Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Mooi - Anders nl. ….. geen idee eigelijk, kan me er niet meer veel van herinneren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ben je wel eens in Den Helder geweest?
JEP Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. Sorry ik neem dr 4 ![]() - Texelse boot (ik woon op texel vandaar texelse boot) - Allochtonen ( die zitten daar HEEL veel) - Winkelen ( hier ga ik altijd ff winkelen als ik zin heb) - Criminaliteit ( VEEL criminaliteit, word vaak lastig gevallen) Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Kil (geen sfeer! ) |
![]() |
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Texelse boot - Winkelen - Criminaliteit Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Kil - ongezellig (ik woon zelf trouwens op Texel)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Beleid van Chat, Frontpage etc. ook hier ergens ter discussie stellen? Verwijderd | 47 | 22-08-2008 10:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingsstunte(llende)n Love & Peace | 45 | 08-03-2006 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |