![]() |
behoefte
ik heb nu al drie jaar geen relatie meer gehad en ik krijg steeds meer het gevoel dati k niet comleet ben. ik voel me vaker eenzaam en merk dat ik gewoon liefde nodig heb.. behoefte aan een vriend of vriendin.. maar ik ben niet de makkelijkste in het aanknopen van relaties, en ik ga ook niet veel uit ofzo, dus er zijn ook weinig manierne om leuke mensen te leren kennen...
wat kank nou doen? die eenzaamheidjes van mij lopen vaak uit tot ontzettende depressieve buien, en dat is ook niet het lekkerste wat te wensen. |
Ik neem aan dat je het over vriendschappelijke relaties hebt.
Misschien moet je proberen nog meer contact proberen te zoeken in je directe omgeving, bijvoorbeeld op school :). Ook kan je lid worden van een (sport)vereniging, daardoor krijg je vaak een hoop sociale contacten. Een vriend van me is een week of 3 geleden bij een basketbalvereniging gegaan en die zit nu weer helemaal lekker in z'n vel (y). Veel succes. |
nou, wat dacht je van heel veel verschillende oproepen tot contact zetten onder heel veel verschillende nicknames?? ;)
nee hoor grapje. ik weet het niet. gewoon wat meer forward zijn misschien als je iemand leuk vindt? |
Citaat:
|
Citaat:
en als ik toch moeilijk op mensen af stap... |
Citaat:
|
Citaat:
mijn beste vriend heeft vlak na zijn 13e verjaardag een relatie gekregen die nu nog loopt, en dat is ook hartstikke serieus.. zoiets gaat niet op leeftijd! |
Citaat:
|
Ja maar als mensen op hun 15de al beginnen over niet compleet zijn.... wat moet je dan als je 30 bent en single, zelfmoord plegen?
UItgaan is legaal ook niet echt een optie *kuch* niet dat iemand zich dr aan houd... ik deed dat ook niet maar goed. Wat jij nodig hebt is gewoon vrienden, ga wat meer met mensen praten enzo in de klas, sportschool etc. zulk soort dingen. Of mischien een vertrouwens persoon om te praten over die depressieve buien, al sje meer vrienden hebt gaat dat gevoel van eenzaamheid vanzelf over. |
IK SPEELDE 3 JAAR GELEDEN GODVERDOMME OOK NIET IN DE ZANDBAK! :mad: 12-JARIGEN KUNNEN BEST SERIEUZE RELATIES HEBBEN! :mad:
Sorry dat moest even... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |