Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 16:33
Alatįriėl
Alatįriėl is offline
ik heb nu al drie jaar geen relatie meer gehad en ik krijg steeds meer het gevoel dati k niet comleet ben. ik voel me vaker eenzaam en merk dat ik gewoon liefde nodig heb.. behoefte aan een vriend of vriendin.. maar ik ben niet de makkelijkste in het aanknopen van relaties, en ik ga ook niet veel uit ofzo, dus er zijn ook weinig manierne om leuke mensen te leren kennen...
wat kank nou doen? die eenzaamheidjes van mij lopen vaak uit tot ontzettende depressieve buien, en dat is ook niet het lekkerste wat te wensen.
Oud 31-10-2003, 16:36
Verwijderd
Ik neem aan dat je het over vriendschappelijke relaties hebt.

Misschien moet je proberen nog meer contact proberen te zoeken in je directe omgeving, bijvoorbeeld op school . Ook kan je lid worden van een (sport)vereniging, daardoor krijg je vaak een hoop sociale contacten. Een vriend van me is een week of 3 geleden bij een basketbalvereniging gegaan en die zit nu weer helemaal lekker in z'n vel .

Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:43
Verwijderd
nou, wat dacht je van heel veel verschillende oproepen tot contact zetten onder heel veel verschillende nicknames??

nee hoor grapje. ik weet het niet. gewoon wat meer forward zijn misschien als je iemand leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Alatįriėl schreef op 31-10-2003 @ 17:33:
ik heb nu al drie jaar geen relatie meer gehad en ik krijg steeds meer het gevoel dati k niet comleet ben. ik voel me vaker eenzaam en merk dat ik gewoon liefde nodig heb.. behoefte aan een vriend of vriendin.. maar ik ben niet de makkelijkste in het aanknopen van relaties, en ik ga ook niet veel uit ofzo, dus er zijn ook weinig manierne om leuke mensen te leren kennen...
wat kank nou doen? die eenzaamheidjes van mij lopen vaak uit tot ontzettende depressieve buien, en dat is ook niet het lekkerste wat te wensen.
Al 3 jaar? Kind doe is normaal, je bent verdomme 15. Dus toen je 12 jaar was had je al een relatie... Lekker is dat. 15 is goede leeftijd om te beginnen hoor, 12 jaar........ dan speel je in de zandbak
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:08
Alatįriėl
Alatįriėl is offline
Citaat:
Syphon schreef op 31-10-2003 @ 19:58:
Al 3 jaar? Kind doe is normaal, je bent verdomme 15. Dus toen je 12 jaar was had je al een relatie... Lekker is dat. 15 is goede leeftijd om te beginnen hoor, 12 jaar........ dan speel je in de zandbak
nou en bedankt he... maar toen ik twaalf was speelde ik echt niet meer in de zandbak hoor
en als ik toch moeilijk op mensen af stap...
Oud 31-10-2003, 19:08
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
Wat je nu zegt klopt niet, sorry. Als je 12 bent kan je ook een 'serieuze' relatie hebben. Ik was 12 toen ik mijn eerste relatie heb gehad....deze duurde 15 maanden. Het was een serieuze relatie. Ik hoef hier geen commentaar op, want ik weet hoe het was. En het maakt niet uit hoe oud je bent, het gaat erom of jij klaar bent voor een relatie. Om terug te komen op het probleem, ik weet niet wie het advies gaf, maar het is een goed idee om lid te worden van een (sport)vereniging. Misschien dat je bij jou in de buurt een leuke disco hebt waar je misschien naar toe kan gaan, daar kan je ook genoeg contacten maken, of het now vriendschappelijk is of voor een relatie. Succes, en als er wat is hoor ik het graag.
Oud 31-10-2003, 19:16
Alatįriėl
Alatįriėl is offline
Citaat:
en ma gik je dan nog even iets vertellen:
mijn beste vriend heeft vlak na zijn 13e verjaardag een relatie gekregen die nu nog loopt, en dat is ook hartstikke serieus.. zoiets gaat niet op leeftijd!
Oud 31-10-2003, 19:18
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
Alatįriėl schreef op 31-10-2003 @ 20:16:
en ma gik je dan nog even iets vertellen:
mijn beste vriend heeft vlak na zijn 13e verjaardag een relatie gekregen die nu nog loopt, en dat is ook hartstikke serieus.. zoiets gaat niet op leeftijd!
Inderdaard, tegenwoordig maakt leeftijd niks meer uit.
Oud 31-10-2003, 19:21
Verwijderd
Ja maar als mensen op hun 15de al beginnen over niet compleet zijn.... wat moet je dan als je 30 bent en single, zelfmoord plegen?
UItgaan is legaal ook niet echt een optie *kuch* niet dat iemand zich dr aan houd... ik deed dat ook niet maar goed. Wat jij nodig hebt is gewoon vrienden, ga wat meer met mensen praten enzo in de klas, sportschool etc. zulk soort dingen. Of mischien een vertrouwens persoon om te praten over die depressieve buien, al sje meer vrienden hebt gaat dat gevoel van eenzaamheid vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 00:05
Verwijderd
IK SPEELDE 3 JAAR GELEDEN GODVERDOMME OOK NIET IN DE ZANDBAK! 12-JARIGEN KUNNEN BEST SERIEUZE RELATIES HEBBEN!

Sorry dat moest even...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 00:08
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-11-2003 @ 01:05:
IK SPEELDE 3 JAAR GELEDEN GODVERDOMME OOK NIET IN DE ZANDBAK! 12-JARIGEN KUNNEN BEST SERIEUZE RELATIES HEBBEN!

Sorry dat moest even...
YOU GO GIRL/GUY!!! Snap het now een keer mensen......LEEFTIJD BOEIT NIET MEER TEGENWOORDIG...gaat om de geestelijk ontwikkeling. Mensen van 24 kunnen zich ook nog steeds gedragen als kleuters van 6!!
Oud 01-11-2003, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 01-11-2003 @ 01:08:
YOU GO GIRL/GUY!!! Snap het now een keer mensen......LEEFTIJD BOEIT NIET MEER TEGENWOORDIG...gaat om de geestelijk ontwikkeling. Mensen van 24 kunnen zich ook nog steeds gedragen als kleuters van 6!!
Hehe ik bedoelde het eigenlijk sarcastisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten