Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   pukkels bij je (toekomstige?) vriend(in) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=648758)

verwijderddeze 01-11-2003 17:57

pukkels bij je (toekomstige?) vriend(in)

ik vraag me eigenlijk af..als jullie een jongen/meisje tegen komen met pukkels/puisten, komt hij/zij voor jullie dan in aanmerking voor een relatie of gewoon mee te zoenen? Of hebben jullie zooets van: 'naja...ik zoek wel iemand anders' Want ik heb namelijk vriendinnen die hun vriendje omschrijven als : nou, hij heeft in ieder geval geen puisten.'

_Moby_ 01-11-2003 18:11

ik denk dat je zelf ook wel weet dat dit een stomme vraag is... Ten eerste zijn pukkels tijdelijk. Ten tweede ken ik niemand die zijn of haar vriendin uitkiest op het aantal pukkels.
Je bent misschien bang dat jongens je niet zien staan omdat je een paar pukkels hebt, maar dat hoeft echt niet te betekenen dat je lelijk bent! En er zijn genoeg jongens die niet alleen naar het uiterlijk kijken...

Reverend 01-11-2003 18:18

Voor een relatie maakt het me niet uit.

Voor een nachtje zoenen moet het geen maanlandschap zijn.

nare man 01-11-2003 18:46

Citaat:

ReV3rEnD schreef op 01-11-2003 @ 19:18:
Voor een relatie maakt het me niet uit.

Voor een nachtje zoenen moet het geen maanlandschap zijn.

perseus 01-11-2003 19:45

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=616541

^De eerste reactie :D

MazeMouse 01-11-2003 20:40

In het donker zie je dat toch niet ;)

Freshh~ 01-11-2003 20:42

Citaat:

perseus schreef op 01-11-2003 @ 20:45:

:D

juno 01-11-2003 22:34

Hier en daar een pukkeltje, dat is best wel lief. Maar als-ie helemaal onder de etterbuilen en zweren zit, dan heb ik toch iets minder trek.

AngelLena 01-11-2003 22:40

beter op L&R, niet zo veel met sex te maken ditte...

Grooveline 01-11-2003 22:41

Nee in val niet op een meisje die een slachveld op dr gezicht heeft (Gehad) Maar zie jij ooit meiden met extreem veel puisten? Ik niet hoor!

thunder110 01-11-2003 22:44

Ik kan het echt niet helpen, maar ik vind die witte puisten en grote bobbels vreselijk weerzinwekkend.

Grooveline 01-11-2003 22:45

Citaat:

thunder110 schreef op 01-11-2003 @ 23:44:
Ik kan het echt niet helpen, maar ik vind die witte puisten en grote bobbels vreselijk weerzinwekkend.
Nou je kan ze samen bij elkaar uitknijpen, compleet met 'pats' geluidjes (y)

thunder110 01-11-2003 22:50

Iew.

Chloe Siere 01-11-2003 23:36

als hij veel van die vieze gele dingen heeft, zou ik wel afknappen ja :o maar hij hoeft echt niet helemaal 'clean' te zijn hoor, zo nauwkeurig ben ik nou ook weer niet. ik heb zelf ook af en toe van die dingen (ook al zijn ze bij mij nooit geel ofzo, gelukkig :p )

de ijsprinses 01-11-2003 23:36

als ik een keer wil zoenen liever met iemand zonder pukkels, als ik verliefd ben maakt het niet zo veel uit. Ik word alleen niet verliefd als ik diegene niet aantrekkelijk vind dus het moet niet te erg zijn. gelukkig ben ik geen 14 meer en zijn de meeste jongens nu intussen wel van hun pukkels af.

Freyja 02-11-2003 00:41

Och ja, ik was bijna drie jaar verliefd op een jongen met acne :o Maargoed, een zuivere huid is natuurlijk altijd mooier dan puisten, maar dat wil niet zeggen dat de jongen in kwestie niet leuk is....

snarl 02-11-2003 12:03

ik heb er ook zeker geen moeite mee.. mij maakt het niks uit.

Cinamon 02-11-2003 12:17

uiterlijk gerichte mensen
daar kots ik van
boeit jou dat nou
als ie maar leuk aardig lief schattig en weet ik veel wel niet is
dan is het toch goed?

Grooveline 02-11-2003 12:19

Citaat:

drinks@myplace schreef op 02-11-2003 @ 13:17:
daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?

:rolleyes:

verwijderddeze 02-11-2003 12:21

Citaat:

daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?

is het niet zo dat lelijke mensen dat verzonnen hebben? :p

nare man 02-11-2003 12:32

Citaat:

daar kots ik van

Mag ik dan een zoen van je? Ik heb net wel een gruwelijk etterende steenpuist op m'n lip gekregen, ik stink enorm uit m'n bek en heb altijd een opgedroogde klodder snot uit m'n neus hangen. Maar ik ben wel heel aardig hoor, en het gaat toch om het innerlijk!

o0BeKsKuH0o 02-11-2003 12:34

Ik heb wel eens van ieuw, nu zoen ik liever nie als mijn vriend er veel heeft op dat moment
Maar een paar kan me niets schelen..
Maar ook, het gaat toch eigenlijk om het innerlijk?
En niemand is puistloos...

Moonshine 02-11-2003 12:44

Een jongen hoeft echt geen 'perfecte huid' te hebben. Maar als ie echt helemaal onder de puisten zit, vind ik een jongen nou niet bepaald aantrekkelijk eerlijk gezegd... :o Een paar maken me echt niet uit, dat heb ik zelf ook wel.

Gothic 02-11-2003 13:18

Zolang het niet te erg is...

M'n vriend heeft het redelijk veel, maar ik vind het totaal niet storend... Liefde maakt toch redelijk blind

SuperSanne 02-11-2003 13:58

Hier en daar een paar puistjes en rode vlekken maken me niet uit, maar als een jongen zoveel puistjes heeft dat 'ie spontaan oplost als ik een fles clearasil over 'm heen gooi.... tja... dan is de liefde snel bekoeld...

miro 02-11-2003 14:21

waar mensen zich toch druk om kunnen maken :rolleyes:

Zolang iemand maar laat zien dat ie zichzelf goed verzorgt dan is t goed.

moenbase 02-11-2003 17:04

Citaat:

dan is het toch goed?

dat zou moeilijk selecteren worden.
maar goed, het is misschien beter dan wanneer hij heel knap is en jonge kuikentjes de kopjes afbijt. :rolleyes:

Li 02-11-2003 17:53

Het is niet echt aantrekkelijk nee, maar uiteindelijk maakt het niet uit. Iemand heeft iets of niet, een paar puistjes veranderen dat echt niet:)
(ander verhaal als ie er helemaal onder zit, maar ook dat gaat weg)

miro 02-11-2003 19:02

Heb je lekker wat te knijpen :evil:

*sunrise1986* 02-11-2003 19:08

Een paar maakt niet uit, dat heeft (bijna) iedereen maar als iemand helemaal onderzit dan zal ik daar niet zo snel op vallen. ik wil iemand wel normaal kunnen aankijken zonder dat ik daarbij ieuw denk. :o

Mushu 02-11-2003 19:09

Boeit me eigenlijk niet zoveel of mijn vriendje onder de pukkels zou zitten of niet..

Brutus 02-11-2003 19:14

Citaat:

nare man schreef op 02-11-2003 @ 13:32:
Mag ik dan een zoen van je? Ik heb net wel een gruwelijk etterende steenpuist op m'n lip gekregen, ik stink enorm uit m'n bek en heb altijd een opgedroogde klodder snot uit m'n neus hangen. Maar ik ben wel heel aardig hoor, en het gaat toch om het innerlijk!
whahahaha

Sarah 03-11-2003 09:32

Heel toevallig (ja, ik doe 't niet expres ofzo) hebben zowel mijn vriend als mijn ex-vriend vrij serieuze acne (nouja, dat is niet helemaal waar, bij mijn ex-vriend is het tegenwoordig bijna niets meer... maar toen ik wat met 'm had nog wel). En ja, dat kan me dus vrij weinig schelen, het ziet er dan misschien niet mooi uit maar iemand met een 'lelijke' huid kan nog altijd mooie ogen, mooie haren, een mooi lichaam, een leuke lach, etcetera hebben.

[D0RIEN] 03-11-2003 10:22

het valt me meestal niet eens op en kan me ook weinig schelen als ik eerlijk ben. Tuurlijk kijk ik naar het uiterlijk, dat doet iedereen al dan niet bewust, maar voor mij zijn andere dingen in het uiterlijk veel belangrijker dan het feit of hij/zij wel of geen puisten heeft.

lotjesnotje 03-11-2003 10:51

maakt mij niks uit... als hij lief is enso

schoonheid schoonheid wat steld ut voor als je van binnen verrot ben door en door...

Alicia Silverstone 03-11-2003 11:18

Citaat:

daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?

k ben het er mee eens hoor :)

Qimm 03-11-2003 12:05

Mijn ex en mijn huidige vriend hebben beide wel puistjes, ja wie niet? Tis niet heel veel ofzo, ik kan me er niet aan storen :P Ik ben wel zo dusdanig verliefd dat ik ze niet eens zie :P

Optima 03-11-2003 12:09

ik heb een onbewust positieve benadering:

als iemand een egaal gezicht heeft is dat natuurlijk heel mooi, maar ik ga dan niet zeggen " oh wat heb je een mooie huid"

Als iemand oneffenheden heeft geef ik daar ook niets om, tenzij die persoon daar zelf zo onzeker van wordt, dat het nog eens extra opvalt.

Natuurlijk is het gezien onze voortplantingsdrift en zoektocht naar goede genen geen goede keuze iemand te ' kiezen' met puistjes, maar aan de andere kant zijn wij onze dierlijke driften nu toch wel ontgroeid.

blueeyes_jochie 05-11-2003 19:06

Je kijkt altijd eerst naar het uiterlijk, duh... Dat is gewoon bewezen.. En mensen die het daar niet mee eens zijn hebben pech.. Ik ken van die mensen die zeggen van ik kijk niet naar het uiterlijk maar ik ga voor het innerlijke.. Wat een rare mensen!? Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk en dan pas als men elkaar beter gaat leren kennen naar het innerlijke en soms kan de buitenkant zo mooi zijn, maar de binnenkant zo goor,vies en verlebbert :P.. Maar als je het treft kom je iemand tegen die mooi van binnen en van buiten is..

Naar puisten kijk ik meestal wel.. Kijk een paar gaat nog wel maar neej sjorry het zal er wel aan liggen omdat ik er nooit zoveel last van heb, maar vind het vreselijk vies en bij sommige heb ik ook echt de conclusie getrokken dat het komt door een slechte verzorging en een ongezond leven.. Je moet maar iemand kussen wat vol met van die smerige dingen zitten neej mij niet gezien.. Zit je straks met allemaal van die gore pus in je mond als je eens een bitje te wild te keer gaat :( ...

Conclusie:
- geen puisten doet
- paar puisten doet nog
- een heel maanlandschap :eek:

Droyd 05-11-2003 19:45

Een beetje puisten vind ik eigenlijk wel iets hebben...

Als het zo erg is dat de huid helemaal kapot is knap ik er wel nogal op af ja

Betercore_oud 06-11-2003 14:03

sommige mensen vinden het zelfs leuk om ze bij hun partner uit te knijpen :p

maar uhhm ja ik vind nu ook een meisje leuk die wel paar pukkels/puisten heeft... boeiend? gaat valzelf wel weg... of niet... maarja...

saartjeh 06-11-2003 19:00

Citaat:

perseus schreef op 01-11-2003 @ 20:45:

haha

Puistjes zitten niet bij ons in de fam:D Me vader heeft ze nooit gehad en me moeder al1 btje op haar 18e. Ik had er laatst een, whaha, iets boven m'n kin zeg maar. Haha, hihi, ik stond half uur voor de spiegel, egt weer iets voor mij, vet trots:oIeder1 van: heb je haar weer, is egt gek :rolleyes: daar ben je toch niet trots op:rolleyes::rolleyes: Hihi:D. Maar helaas wassie snel weer weg en je zag er weinig van ook nog:(
En pukkels hebben al1 mijn moeder getrefd, na het eten van vlees. Tja, kben al 4jr vegetarier (me moeder half, eet veg., maar buitenshuis niet dus:))
Ik denk niet dak t erg zou vinden, k ken wel mensen die veel pukkels of puistjes hebben. Dan vind ik pukkels minder storend eigenlijk, maar puistjes gaan weer weg. Ag, ik zou het geen ramp vinden,kben nie iemand die anderen dr mee gaat pesten ofzow:evil::rolleyes: Dus nee, naja, kijk als t heeeel erg is zou ik wel op prijs stellen als diegene er mayb wat aan wil doen ofzow, gwoon verzorgd maakt n heleboel goed. Maar bij egte relatie vind ik t egt niet de allegrootste ramp zeg. Ik bedoel, wie trouwt nou egt met zijn prinsje op t witte paard:rolleyes::D

howshesings 06-11-2003 19:08

m'n vriend heeft zelf geen pukkels, alleen een heel klein beetje uitslag tegen z'n haargrens aan... boeiend
en hij vindt mijn pukkels ook niet boeiend, biedt idd soms aan om ze uit te knijpen... wat dan weer niet zo hoeft van mij :P

Tulpje6 06-11-2003 21:33

Ik vind het wel fijner als iemand een glad gezicht en -ook belangrijk- een lekker glad en warm huidje heeft...wat dat betreft heb ik het erg getroffen met mijn vriend, hij heeft echt een onnatuurlijk glad en warm huidje voor een man :D (want er zijn zat jongens die best wel wat pukkeltjes op hun rug bijv. hebben en wat ruwer aanvoelen).

Mja, t is FIJNER als t glad is, maar een pukkeltje of zelfs een aantal kan me echt niet veel schelen....tja als er nou hele grote gele dikkerds bijzitten...knijp ze dan ff uit.....dat vind ik er een beetje vies uitzien, hetzelfde geldt voor als ze groen zijn of bloeden, dat vind ik er ook niet zo lekker uitzien....en als een jongen ECHT een maanlandschap heeft of een pokdalig gezicht (vanwege littekens van acne bijv.) dan vind ik dat denk ik wel minder aantrekkelijk..... :o
Maar ik zie ook wel in dat ze er zelf niks aan kunnen doen.

Tulpje6 06-11-2003 21:34

Citaat:

saartjeh schreef op 06-11-2003 @ 20:00:
haha

Puistjes zitten niet bij ons in de fam:D Me vader heeft ze nooit gehad en me moeder al1 btje op haar 18e. Ik had er laatst een, whaha, iets boven m'n kin zeg maar. Haha, hihi, ik stond half uur voor de spiegel, egt weer iets voor mij, vet trots:oIeder1 van: heb je haar weer, is egt gek :rolleyes: daar ben je toch niet trots op:rolleyes::rolleyes: Hihi:D. Maar helaas wassie snel weer weg en je zag er weinig van ook nog:(
En pukkels hebben al1 mijn moeder getrefd, na het eten van vlees. Tja, kben al 4jr vegetarier (me moeder half, eet veg., maar buitenshuis niet dus:))
Ik denk niet dak t erg zou vinden, k ken wel mensen die veel pukkels of puistjes hebben. Dan vind ik pukkels minder storend eigenlijk, maar puistjes gaan weer weg. Ag, ik zou het geen ramp vinden,kben nie iemand die anderen dr mee gaat pesten ofzow:evil::rolleyes: Dus nee, naja, kijk als t heeeel erg is zou ik wel op prijs stellen als diegene er mayb wat aan wil doen ofzow, gwoon verzorgd maakt n heleboel goed. Maar bij egte relatie vind ik t egt niet de allegrootste ramp zeg. Ik bedoel, wie trouwt nou egt met zijn prinsje op t witte paard:rolleyes::D

Tjongejonge wat een smileys....wordt er duizelig van :D

Last Resort 06-11-2003 21:42

Zonder is natuurlijk mooier, maar afgezien van de extreme gevallen maakt het me weinig tot niets uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.