Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hier en daar een paar puistjes en rode vlekken maken me niet uit, maar als een jongen zoveel puistjes heeft dat 'ie spontaan oplost als ik een fles clearasil over 'm heen gooi.... tja... dan is de liefde snel bekoeld...
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed, het is misschien beter dan wanneer hij heel knap is en jonge kuikentjes de kopjes afbijt. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heel toevallig (ja, ik doe 't niet expres ofzo) hebben zowel mijn vriend als mijn ex-vriend vrij serieuze acne (nouja, dat is niet helemaal waar, bij mijn ex-vriend is het tegenwoordig bijna niets meer... maar toen ik wat met 'm had nog wel). En ja, dat kan me dus vrij weinig schelen, het ziet er dan misschien niet mooi uit maar iemand met een 'lelijke' huid kan nog altijd mooie ogen, mooie haren, een mooi lichaam, een leuke lach, etcetera hebben.
|
![]() |
|
![]() |
het valt me meestal niet eens op en kan me ook weinig schelen als ik eerlijk ben. Tuurlijk kijk ik naar het uiterlijk, dat doet iedereen al dan niet bewust, maar voor mij zijn andere dingen in het uiterlijk veel belangrijker dan het feit of hij/zij wel of geen puisten heeft.
|
Mijn ex en mijn huidige vriend hebben beide wel puistjes, ja wie niet? Tis niet heel veel ofzo, ik kan me er niet aan storen
![]() ![]()
|
ik heb een onbewust positieve benadering:
als iemand een egaal gezicht heeft is dat natuurlijk heel mooi, maar ik ga dan niet zeggen " oh wat heb je een mooie huid" Als iemand oneffenheden heeft geef ik daar ook niets om, tenzij die persoon daar zelf zo onzeker van wordt, dat het nog eens extra opvalt. Natuurlijk is het gezien onze voortplantingsdrift en zoektocht naar goede genen geen goede keuze iemand te ' kiezen' met puistjes, maar aan de andere kant zijn wij onze dierlijke driften nu toch wel ontgroeid.
|
Je kijkt altijd eerst naar het uiterlijk, duh... Dat is gewoon bewezen.. En mensen die het daar niet mee eens zijn hebben pech.. Ik ken van die mensen die zeggen van ik kijk niet naar het uiterlijk maar ik ga voor het innerlijke.. Wat een rare mensen!? Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk en dan pas als men elkaar beter gaat leren kennen naar het innerlijke en soms kan de buitenkant zo mooi zijn, maar de binnenkant zo goor,vies en verlebbert
![]() Naar puisten kijk ik meestal wel.. Kijk een paar gaat nog wel maar neej sjorry het zal er wel aan liggen omdat ik er nooit zoveel last van heb, maar vind het vreselijk vies en bij sommige heb ik ook echt de conclusie getrokken dat het komt door een slechte verzorging en een ongezond leven.. Je moet maar iemand kussen wat vol met van die smerige dingen zitten neej mij niet gezien.. Zit je straks met allemaal van die gore pus in je mond als je eens een bitje te wild te keer gaat ![]() Conclusie: - geen puisten doet - paar puisten doet nog - een heel maanlandschap ![]()
||
Citaat:
![]() haha Puistjes zitten niet bij ons in de fam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En pukkels hebben al1 mijn moeder getrefd, na het eten van vlees. Tja, kben al 4jr vegetarier (me moeder half, eet veg., maar buitenshuis niet dus ![]() Ik denk niet dak t erg zou vinden, k ken wel mensen die veel pukkels of puistjes hebben. Dan vind ik pukkels minder storend eigenlijk, maar puistjes gaan weer weg. Ag, ik zou het geen ramp vinden,kben nie iemand die anderen dr mee gaat pesten ofzow ![]() ![]() ![]() ![]()
|
m'n vriend heeft zelf geen pukkels, alleen een heel klein beetje uitslag tegen z'n haargrens aan... boeiend
en hij vindt mijn pukkels ook niet boeiend, biedt idd soms aan om ze uit te knijpen... wat dan weer niet zo hoeft van mij ![]()
|
Ik vind het wel fijner als iemand een glad gezicht en -ook belangrijk- een lekker glad en warm huidje heeft...wat dat betreft heb ik het erg getroffen met mijn vriend, hij heeft echt een onnatuurlijk glad en warm huidje voor een man
![]() Mja, t is FIJNER als t glad is, maar een pukkeltje of zelfs een aantal kan me echt niet veel schelen....tja als er nou hele grote gele dikkerds bijzitten...knijp ze dan ff uit.....dat vind ik er een beetje vies uitzien, hetzelfde geldt voor als ze groen zijn of bloeden, dat vind ik er ook niet zo lekker uitzien....en als een jongen ECHT een maanlandschap heeft of een pokdalig gezicht (vanwege littekens van acne bijv.) dan vind ik dat denk ik wel minder aantrekkelijk..... ![]() Maar ik zie ook wel in dat ze er zelf niks aan kunnen doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat doe je als je vriend je verneukt?!?! Verwijderd | 141 | 22-06-2004 21:28 |