Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2003, 17:57
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik vraag me eigenlijk af..als jullie een jongen/meisje tegen komen met pukkels/puisten, komt hij/zij voor jullie dan in aanmerking voor een relatie of gewoon mee te zoenen? Of hebben jullie zooets van: 'naja...ik zoek wel iemand anders' Want ik heb namelijk vriendinnen die hun vriendje omschrijven als : nou, hij heeft in ieder geval geen puisten.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2003, 18:11
_Moby_
_Moby_ is offline
ik denk dat je zelf ook wel weet dat dit een stomme vraag is... Ten eerste zijn pukkels tijdelijk. Ten tweede ken ik niemand die zijn of haar vriendin uitkiest op het aantal pukkels.
Je bent misschien bang dat jongens je niet zien staan omdat je een paar pukkels hebt, maar dat hoeft echt niet te betekenen dat je lelijk bent! En er zijn genoeg jongens die niet alleen naar het uiterlijk kijken...
Oud 01-11-2003, 18:18
Verwijderd
Voor een relatie maakt het me niet uit.

Voor een nachtje zoenen moet het geen maanlandschap zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-11-2003 @ 19:18:
Voor een relatie maakt het me niet uit.

Voor een nachtje zoenen moet het geen maanlandschap zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:45
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=616541

^De eerste reactie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
In het donker zie je dat toch niet
Oud 01-11-2003, 20:42
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-11-2003 @ 20:45:

^De eerste reactie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:34
juno
juno is offline
Hier en daar een pukkeltje, dat is best wel lief. Maar als-ie helemaal onder de etterbuilen en zweren zit, dan heb ik toch iets minder trek.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:40
AngelLena
AngelLena is offline
beter op L&R, niet zo veel met sex te maken ditte...
Oud 01-11-2003, 22:41
Grooveline
Grooveline is offline
Nee in val niet op een meisje die een slachveld op dr gezicht heeft (Gehad) Maar zie jij ooit meiden met extreem veel puisten? Ik niet hoor!
Oud 01-11-2003, 22:44
thunder110
thunder110 is offline
Ik kan het echt niet helpen, maar ik vind die witte puisten en grote bobbels vreselijk weerzinwekkend.
Oud 01-11-2003, 22:45
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 01-11-2003 @ 23:44:
Ik kan het echt niet helpen, maar ik vind die witte puisten en grote bobbels vreselijk weerzinwekkend.
Nou je kan ze samen bij elkaar uitknijpen, compleet met 'pats' geluidjes
Oud 01-11-2003, 22:50
thunder110
thunder110 is offline
Iew.
Oud 01-11-2003, 23:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als hij veel van die vieze gele dingen heeft, zou ik wel afknappen ja maar hij hoeft echt niet helemaal 'clean' te zijn hoor, zo nauwkeurig ben ik nou ook weer niet. ik heb zelf ook af en toe van die dingen (ook al zijn ze bij mij nooit geel ofzo, gelukkig )
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:36
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
als ik een keer wil zoenen liever met iemand zonder pukkels, als ik verliefd ben maakt het niet zo veel uit. Ik word alleen niet verliefd als ik diegene niet aantrekkelijk vind dus het moet niet te erg zijn. gelukkig ben ik geen 14 meer en zijn de meeste jongens nu intussen wel van hun pukkels af.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 00:41
Verwijderd
Och ja, ik was bijna drie jaar verliefd op een jongen met acne Maargoed, een zuivere huid is natuurlijk altijd mooier dan puisten, maar dat wil niet zeggen dat de jongen in kwestie niet leuk is....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:03
snarl
snarl is offline
ik heb er ook zeker geen moeite mee.. mij maakt het niks uit.
Oud 02-11-2003, 12:17
Cinamon
Cinamon is offline
uiterlijk gerichte mensen
daar kots ik van
boeit jou dat nou
als ie maar leuk aardig lief schattig en weet ik veel wel niet is
dan is het toch goed?
Oud 02-11-2003, 12:19
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 02-11-2003 @ 13:17:
daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?
Oud 02-11-2003, 12:21
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?

is het niet zo dat lelijke mensen dat verzonnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
daar kots ik van
Mag ik dan een zoen van je? Ik heb net wel een gruwelijk etterende steenpuist op m'n lip gekregen, ik stink enorm uit m'n bek en heb altijd een opgedroogde klodder snot uit m'n neus hangen. Maar ik ben wel heel aardig hoor, en het gaat toch om het innerlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:34
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb wel eens van ieuw, nu zoen ik liever nie als mijn vriend er veel heeft op dat moment
Maar een paar kan me niets schelen..
Maar ook, het gaat toch eigenlijk om het innerlijk?
En niemand is puistloos...
Oud 02-11-2003, 12:44
Verwijderd
Een jongen hoeft echt geen 'perfecte huid' te hebben. Maar als ie echt helemaal onder de puisten zit, vind ik een jongen nou niet bepaald aantrekkelijk eerlijk gezegd... Een paar maken me echt niet uit, dat heb ik zelf ook wel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 13:18
Gothic
Gothic is offline
Zolang het niet te erg is...

M'n vriend heeft het redelijk veel, maar ik vind het totaal niet storend... Liefde maakt toch redelijk blind
Oud 02-11-2003, 13:58
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hier en daar een paar puistjes en rode vlekken maken me niet uit, maar als een jongen zoveel puistjes heeft dat 'ie spontaan oplost als ik een fles clearasil over 'm heen gooi.... tja... dan is de liefde snel bekoeld...
Oud 02-11-2003, 14:21
miro
miro is offline
waar mensen zich toch druk om kunnen maken

Zolang iemand maar laat zien dat ie zichzelf goed verzorgt dan is t goed.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:04
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
dan is het toch goed?
dat zou moeilijk selecteren worden.
maar goed, het is misschien beter dan wanneer hij heel knap is en jonge kuikentjes de kopjes afbijt.
Oud 02-11-2003, 17:53
Li
Li is offline
Het is niet echt aantrekkelijk nee, maar uiteindelijk maakt het niet uit. Iemand heeft iets of niet, een paar puistjes veranderen dat echt niet
(ander verhaal als ie er helemaal onder zit, maar ook dat gaat weg)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:02
miro
miro is offline
Heb je lekker wat te knijpen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:08
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Een paar maakt niet uit, dat heeft (bijna) iedereen maar als iemand helemaal onderzit dan zal ik daar niet zo snel op vallen. ik wil iemand wel normaal kunnen aankijken zonder dat ik daarbij ieuw denk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:09
Verwijderd
Boeit me eigenlijk niet zoveel of mijn vriendje onder de pukkels zou zitten of niet..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:14
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2003 @ 13:32:
Mag ik dan een zoen van je? Ik heb net wel een gruwelijk etterende steenpuist op m'n lip gekregen, ik stink enorm uit m'n bek en heb altijd een opgedroogde klodder snot uit m'n neus hangen. Maar ik ben wel heel aardig hoor, en het gaat toch om het innerlijk!
whahahaha
Oud 03-11-2003, 09:32
Verwijderd
Heel toevallig (ja, ik doe 't niet expres ofzo) hebben zowel mijn vriend als mijn ex-vriend vrij serieuze acne (nouja, dat is niet helemaal waar, bij mijn ex-vriend is het tegenwoordig bijna niets meer... maar toen ik wat met 'm had nog wel). En ja, dat kan me dus vrij weinig schelen, het ziet er dan misschien niet mooi uit maar iemand met een 'lelijke' huid kan nog altijd mooie ogen, mooie haren, een mooi lichaam, een leuke lach, etcetera hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 10:22
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
het valt me meestal niet eens op en kan me ook weinig schelen als ik eerlijk ben. Tuurlijk kijk ik naar het uiterlijk, dat doet iedereen al dan niet bewust, maar voor mij zijn andere dingen in het uiterlijk veel belangrijker dan het feit of hij/zij wel of geen puisten heeft.
Oud 03-11-2003, 10:51
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
maakt mij niks uit... als hij lief is enso

schoonheid schoonheid wat steld ut voor als je van binnen verrot ben door en door...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
daar kots ik van
boeit jou dat nou
dan is het toch goed?
k ben het er mee eens hoor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:05
Qimm
Qimm is offline
Mijn ex en mijn huidige vriend hebben beide wel puistjes, ja wie niet? Tis niet heel veel ofzo, ik kan me er niet aan storen Ik ben wel zo dusdanig verliefd dat ik ze niet eens zie
Oud 03-11-2003, 12:09
Optima
Optima is offline
ik heb een onbewust positieve benadering:

als iemand een egaal gezicht heeft is dat natuurlijk heel mooi, maar ik ga dan niet zeggen " oh wat heb je een mooie huid"

Als iemand oneffenheden heeft geef ik daar ook niets om, tenzij die persoon daar zelf zo onzeker van wordt, dat het nog eens extra opvalt.

Natuurlijk is het gezien onze voortplantingsdrift en zoektocht naar goede genen geen goede keuze iemand te ' kiezen' met puistjes, maar aan de andere kant zijn wij onze dierlijke driften nu toch wel ontgroeid.
Oud 05-11-2003, 19:06
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Je kijkt altijd eerst naar het uiterlijk, duh... Dat is gewoon bewezen.. En mensen die het daar niet mee eens zijn hebben pech.. Ik ken van die mensen die zeggen van ik kijk niet naar het uiterlijk maar ik ga voor het innerlijke.. Wat een rare mensen!? Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk en dan pas als men elkaar beter gaat leren kennen naar het innerlijke en soms kan de buitenkant zo mooi zijn, maar de binnenkant zo goor,vies en verlebbert .. Maar als je het treft kom je iemand tegen die mooi van binnen en van buiten is..

Naar puisten kijk ik meestal wel.. Kijk een paar gaat nog wel maar neej sjorry het zal er wel aan liggen omdat ik er nooit zoveel last van heb, maar vind het vreselijk vies en bij sommige heb ik ook echt de conclusie getrokken dat het komt door een slechte verzorging en een ongezond leven.. Je moet maar iemand kussen wat vol met van die smerige dingen zitten neej mij niet gezien.. Zit je straks met allemaal van die gore pus in je mond als je eens een bitje te wild te keer gaat ...

Conclusie:
- geen puisten doet
- paar puisten doet nog
- een heel maanlandschap
Oud 05-11-2003, 19:45
Droyd
Droyd is offline
Een beetje puisten vind ik eigenlijk wel iets hebben...

Als het zo erg is dat de huid helemaal kapot is knap ik er wel nogal op af ja
Oud 06-11-2003, 14:03
Verwijderd
sommige mensen vinden het zelfs leuk om ze bij hun partner uit te knijpen

maar uhhm ja ik vind nu ook een meisje leuk die wel paar pukkels/puisten heeft... boeiend? gaat valzelf wel weg... of niet... maarja...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 19:00
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-11-2003 @ 20:45:

^De eerste reactie

haha

Puistjes zitten niet bij ons in de fam Me vader heeft ze nooit gehad en me moeder al1 btje op haar 18e. Ik had er laatst een, whaha, iets boven m'n kin zeg maar. Haha, hihi, ik stond half uur voor de spiegel, egt weer iets voor mij, vet trotsIeder1 van: heb je haar weer, is egt gek daar ben je toch niet trots op Hihi. Maar helaas wassie snel weer weg en je zag er weinig van ook nog
En pukkels hebben al1 mijn moeder getrefd, na het eten van vlees. Tja, kben al 4jr vegetarier (me moeder half, eet veg., maar buitenshuis niet dus)
Ik denk niet dak t erg zou vinden, k ken wel mensen die veel pukkels of puistjes hebben. Dan vind ik pukkels minder storend eigenlijk, maar puistjes gaan weer weg. Ag, ik zou het geen ramp vinden,kben nie iemand die anderen dr mee gaat pesten ofzow Dus nee, naja, kijk als t heeeel erg is zou ik wel op prijs stellen als diegene er mayb wat aan wil doen ofzow, gwoon verzorgd maakt n heleboel goed. Maar bij egte relatie vind ik t egt niet de allegrootste ramp zeg. Ik bedoel, wie trouwt nou egt met zijn prinsje op t witte paard
Oud 06-11-2003, 19:08
howshesings
howshesings is offline
m'n vriend heeft zelf geen pukkels, alleen een heel klein beetje uitslag tegen z'n haargrens aan... boeiend
en hij vindt mijn pukkels ook niet boeiend, biedt idd soms aan om ze uit te knijpen... wat dan weer niet zo hoeft van mij
Oud 06-11-2003, 21:33
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik vind het wel fijner als iemand een glad gezicht en -ook belangrijk- een lekker glad en warm huidje heeft...wat dat betreft heb ik het erg getroffen met mijn vriend, hij heeft echt een onnatuurlijk glad en warm huidje voor een man (want er zijn zat jongens die best wel wat pukkeltjes op hun rug bijv. hebben en wat ruwer aanvoelen).

Mja, t is FIJNER als t glad is, maar een pukkeltje of zelfs een aantal kan me echt niet veel schelen....tja als er nou hele grote gele dikkerds bijzitten...knijp ze dan ff uit.....dat vind ik er een beetje vies uitzien, hetzelfde geldt voor als ze groen zijn of bloeden, dat vind ik er ook niet zo lekker uitzien....en als een jongen ECHT een maanlandschap heeft of een pokdalig gezicht (vanwege littekens van acne bijv.) dan vind ik dat denk ik wel minder aantrekkelijk.....
Maar ik zie ook wel in dat ze er zelf niks aan kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:34
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 06-11-2003 @ 20:00:

haha

Puistjes zitten niet bij ons in de fam Me vader heeft ze nooit gehad en me moeder al1 btje op haar 18e. Ik had er laatst een, whaha, iets boven m'n kin zeg maar. Haha, hihi, ik stond half uur voor de spiegel, egt weer iets voor mij, vet trotsIeder1 van: heb je haar weer, is egt gek daar ben je toch niet trots op Hihi. Maar helaas wassie snel weer weg en je zag er weinig van ook nog
En pukkels hebben al1 mijn moeder getrefd, na het eten van vlees. Tja, kben al 4jr vegetarier (me moeder half, eet veg., maar buitenshuis niet dus)
Ik denk niet dak t erg zou vinden, k ken wel mensen die veel pukkels of puistjes hebben. Dan vind ik pukkels minder storend eigenlijk, maar puistjes gaan weer weg. Ag, ik zou het geen ramp vinden,kben nie iemand die anderen dr mee gaat pesten ofzow Dus nee, naja, kijk als t heeeel erg is zou ik wel op prijs stellen als diegene er mayb wat aan wil doen ofzow, gwoon verzorgd maakt n heleboel goed. Maar bij egte relatie vind ik t egt niet de allegrootste ramp zeg. Ik bedoel, wie trouwt nou egt met zijn prinsje op t witte paard
Tjongejonge wat een smileys....wordt er duizelig van
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:42
Last Resort
Last Resort is offline
Zonder is natuurlijk mooier, maar afgezien van de extreme gevallen maakt het me weinig tot niets uit.
Reageren

Regels voor berichten