![]() |
Rhapsody?
Zijn er hier nog mensen fan van Rhapsody? Bij mij op school houdt alleen mn beste vriendin ervan.. de rest scheldt me meteen uit voor gothic...
|
nee dankje, ik hoor liever een varken verbranden.
|
Soms best grappig om te horen, maar een echte fan...
|
rhapsody is gay.
|
Het is bij mij ook niet mn favo band... Maar al die haat begrijp ik niet.. Ben voornamelijk weg van Lamento Eroico.... Zal wel met mn italiaanse achtergrond te maken hebben ofzo...
|
rhapsody is gewoon een supervette band
luca turrili roeleerd de wereld lione is ook wel zeer goed maar ik kan begrijpen dat je daar schijtziek van zou worden MIGHTY WARRIOR!!! :o |
een paar jaar geleden vond ik het wel goed, maar nu geef ik liever de voorkeur aan Blind Guardian, Demons & Wizards, Symphony X, Freedom Call en Sonata Arctica
|
klasse band,.. melodieus en mooie riffs.
als ze een keer in nederland zijn moet ik ze beslist zien |
Fan niet bepaald, maar ik vind het wel goeie muziek (maar wat nu niet he :D). Ik vind het Middelleeuwse-drinkliederen-gebral aan sommige nummers wel erg leuk.
Wat het gothic schelden betreft, laten gaan, als ze je uitschelden zijn ze toch de moeite waard niet om mee op te trekken :). |
Citaat:
|
kvin et niks
te veel staal, te veel leer, te veel haar |
Citaat:
|
Citaat:
Vroeg laatst iemand aan me wat voor satanistische rotzooi ik nu weer luisterde. Tja, dan ga ik niet eens moeite doen om hem te vertellen dat ik gewoon naar Kamelot luister... Rhapsody is in elk geval wel vette muziek. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boeit me ook niet hoe ze me noemen, als zij mij goth vinden, vinden ze dat toch lekker... |
rhapsody (y)
fabio lione heeft een echt een supergoede stem! :) |
ja, fijne liedjes lekker gay (y)
|
stelletje posers.
rhapsody heerscht minstens 90% van het power metalgenre er finaal uit. geniale band, heb dan ook alle cd's liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig ben ik niet de enige:) Jammer genoeg heb ik maar 1 cd, zoveel geld heb ik niet... (Of zoveel geld geef ik niet uit aan cd's:P). Sonata Artica & The Rasmus zijn ook cool...:) |
Citaat:
Misschien had ik beter niet het T-shirt van Number of the Beast kunnen dragen, vooral omdat er op de achtergrond vrij groot 666 in bloed staat :) http://www.ironmaiden.com/discograph...ofthebeast.jpg Over geld uitgeven. afgelopen maand heb ik zo'n 150eurie aan cd's uitgegeven :D >_< gekke idioot dat ik ben. Kheb kabel, maar ben te lui om playlists te downloaden en songteksten ter conrole etc :P |
Citaat:
|
Rhapsody is een leuke band, heb ze vorig jaar in de 013 gezien.
|
Ik noem Rhapsody geen gothic,
en wat een zaaaaad band is dat zeg :r Die zanger klinkt als een verkrachte nicht :r |
Citaat:
En die zijn dom want metal hoeft geen teringherrie te zijn (apocalyptica onderandere) |
ik ken niet alle nr's, maar de nr's die ik ken vind ik cker wel relaxxx
en voor de mensen die weer es lekker negatief aan t reageren zijn... :rolleyes: |
Citaat:
|
vind het wel leuk
heb euh.... Dawn of Victory & Rain of a Thousand Flames rest boeit me niet zo :) vind 2 cd's ervan hebben eigenlijk al te veel... en op de nieuwe cd gaat Christopher Lee* mezingen :D *beter bekend als: "The man With The Golden Gun" en "Saruman" ben benieuwd wat de nieuwe cd gaat worden :) |
Citaat:
sorry hoor de eerste 3+rain of a thousand flames waren echt supervet.. maar nu raken de ideen een beetje op geloofik.. |
wat lopen jullie nou te etteren?
ik heb niet gezegd dat het perse negatief is dat rhapsody gay is. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat positief? |
Citaat:
Hij heeft heel lang Opera gezongen, dus het is geen stunt ofzo.... Hij kan het echt |
Mooi :).
Ik ken de man overigens niet. |
Rhapsody vind ik eigenlijk de enige leuke powermetalband.
|
Citaat:
http://images.google.nl/images?q=tbn...es/saruman.jpg http://www.filmfestivals.com/pixus/f...s/lee/lee4.jpg |
Komt me niet bekend voor eigelijk :bloos: .
|
nou dan vraag ik me af hoe die vent het er vanaf brengt :)
|
heb je the lord of the rings dan niet gezien?
|
Citaat:
*heeft zelfs de boeken nog niet gelezen (alles op zn tijd)* Niet dat het daarover ging. |
Maar The Man WIth The Golden Gun heb je toch wel gezien? Dat vond ik vroeger de gaafste JB!
|
Citaat:
|
aan de ene kant: prijs je gelukkig! (dikke pil) aan de andere kant: euh... niet
|
Christopher Lee, die een opleiding tot opera-zanger genoten heeft, zal in november met de opnames van zijn aandeel beginnen
Ben erg benieuwd, die stem van hem is echt gaaf! Als Saruman iig wel :D Voor de mensen die de film hebben gezien: zie het stukje dat hij de Caradhras tegen het reisgenootschap opzet... en hij boven op Orthanc staat te "praten" heeele diepe stem (y) word wel wat |
Citaat:
|
Citaat:
het is vast een hele oude taal die niemand begrijpt, of gewoon een soort van Toverspreuk, want hij helpt de berg een handje om het reisgenootschap te verhinderen. Evil wizard :evil: |
Ik vind rhapsody echt zwaar bagger.. luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert zoals rhapsody, blind guardian enzovoorts enzovoorts. Ik zeg niet dat power en speed metal per definitie niet leuk kan zijn maar kom op, dit kan je toch niet als muziek opvatten? Ik ben echt niet zo'n 'truie' gast die alleen maar naar metal luistert maar deze band zijn gewoon simpelweg slecht.
|
Citaat:
( :| ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |