Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Boeit me ook niet hoe ze me noemen, als zij mij goth vinden, vinden ze dat toch lekker...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien had ik beter niet het T-shirt van Number of the Beast kunnen dragen, vooral omdat er op de achtergrond vrij groot 666 in bloed staat ![]() ![]() Over geld uitgeven. afgelopen maand heb ik zo'n 150eurie aan cd's uitgegeven ![]() >_< gekke idioot dat ik ben. Kheb kabel, maar ben te lui om playlists te downloaden en songteksten ter conrole etc ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En die zijn dom want metal hoeft geen teringherrie te zijn (apocalyptica onderandere)
|
vind het wel leuk
heb euh.... Dawn of Victory & Rain of a Thousand Flames rest boeit me niet zo ![]() vind 2 cd's ervan hebben eigenlijk al te veel... en op de nieuwe cd gaat Christopher Lee* mezingen ![]() *beter bekend als: "The man With The Golden Gun" en "Saruman" ben benieuwd wat de nieuwe cd gaat worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry hoor de eerste 3+rain of a thousand flames waren echt supervet.. maar nu raken de ideen een beetje op geloofik.. |
![]() |
|
Christopher Lee, die een opleiding tot opera-zanger genoten heeft, zal in november met de opnames van zijn aandeel beginnen
Ben erg benieuwd, die stem van hem is echt gaaf! Als Saruman iig wel ![]() Voor de mensen die de film hebben gezien: zie het stukje dat hij de Caradhras tegen het reisgenootschap opzet... en hij boven op Orthanc staat te "praten" heeele diepe stem ![]() word wel wat
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is vast een hele oude taal die niemand begrijpt, of gewoon een soort van Toverspreuk, want hij helpt de berg een handje om het reisgenootschap te verhinderen. Evil wizard ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind rhapsody echt zwaar bagger.. luister dan naar echte metal en niet die bandjes die iedereen in het begin luistert zoals rhapsody, blind guardian enzovoorts enzovoorts. Ik zeg niet dat power en speed metal per definitie niet leuk kan zijn maar kom op, dit kan je toch niet als muziek opvatten? Ik ben echt niet zo'n 'truie' gast die alleen maar naar metal luistert maar deze band zijn gewoon simpelweg slecht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
George Enescu - Romanian Rhapsody, Op. 11, No. 1 Dries. | 7 | 28-02-2007 19:23 | |
Muziek |
concert Rhapsody Roberto15 | 12 | 05-01-2006 15:07 | |
Muziek |
Rhapsody - SOEL2 Verwijderd | 31 | 04-10-2004 19:45 | |
Muziek |
rhapsody tourdates prox- | 9 | 21-04-2004 19:06 | |
Muziek |
Rhapsody's Blitzkrieg Bop | 9 | 18-08-2003 10:05 | |
Muziek |
Rhapsody - eternal glory (cd) LamMuH_EiKoL | 15 | 01-05-2003 17:12 |