![]() |
Tekening, 'eigenlijk ik'
Hi,
het was de bedoeling dat het een zelfportret werdt, maar niet helemaal gelukt. De tekening zelf is mooier vindt ik. Wantk bak niks van PhotoShop. :confused: Kvind dat ene oog zonder iets er in wel vet staan :D . Met photoshop: http://www.teenager4teens.nl/kerelaf.gif Tekening: http://www.teenager4teens.nl/tekening.gif Greetz :evil: |
K vindt het maar niks.
Te brede nek, neus lijkt vanaf de binnekant van de neus zelf getekend,dikke wenkbrouwen heb je verder?weerwolf? :D |
Citaat:
|
vraag es wat tips aan een prof, daar zul je veel van leren.....!
|
haha roow, kzie wel da jij het ben..en als het mislukt
zeg je tog gewoon tis kunst:D zou ik doen dan,...maja ik ken nie tekenen..:D :D |
alles is beetje scheef en verkeerde verhoudingen :D
|
lelijk
|
Citaat:
|
oefenen jongen, oefenen
|
dude..
|
wat is er met je rechteroog gebeurd?? ;)
|
Ik vind die 2e echt cool :D
soortige SINDEL eye ofzo |
hehe eindelijk een positieve reactie :D (maar leow ook hoor :p )
Na wat oefenen tog nog een gezicht met (volgens mij :( ) goede verhoudingen, wel in anime stijl omdat die makkelijk op internet beschreven stond :D : http://www.teenager4teens.nl/drawings/1thanime.gif Greetz :evil: |
Heb je op die tekening glitter-lippenstift op? :|
Voor beide werkjes geldt: - Verkeerde verhoudingen (te dikke nek, te grote ogen, te scheve mond, te dunne neus) - De neusgaten kloppen niet. - Raar rechteroor (vanaf onze kant). |
Heh, cheesy achtergrond :D
nu nog filter > render > lensflare voor een mooi lichteffect |
Citaat:
ik vind het niet echt veel soeps eigenlijk :| wat hierboven so'n beetje staat, te brede nek enzo.. |
jammer joh! ik ben slecht in tekenen maar blijk niet de enige te zijn, oefenen!
maar ik vind je anime stijl wel leuk |
Zoals mn voorgangers hier al aangehaald hebben kloppen de verhoudingen van je tekening inderdaad niet.
De schaduwen lijken me ook een beetje vaag. Blijven oefenen en werken aan je verhoudingen. De tweede vind ik trouwens iets beter als de eerste, maar daar gelden een beetje dezelfde opmerkingen. |
Lekker eh....Tactvol zijn jullie weer! Ik vind die tekeningen best mooi en oefening baart kunst, want ik vind die tweede al beter dan de eerste! De verhoudingen zijn inderdaad niet echt goed, maar als deze jongen blijft oefenen komt er vast nog wel eens wat moois uit en ik vind dit anders ook best goed!
:| Natuurlijk moet je niet zeggen dat je het prachtig vind, maar iets opbouwendere kritiek mag wel! |
Citaat:
|
Idd, want bij Anime/Manga zijn de ogen al bij voorbaat meestal veel te groot.
Als je realistisch wilt tekenen, en dus met goede verhouding, koop dan eens het boek Tekenen & Schilderen (wat een moeilijke doordachte titel weer! :p) Maar de meeste "artiesten" beginnen eerst met Anime/Manga voordat ze realistisch gaan tekenen en dat werkt ook wel goed. Mijn stijl is bijvoorbeeld in de loop der jaren veel veranderd. Ik zal eens mijn tekeningen door de jaren heen plaatsen, dan heeft men wat te lachen. Eerst tekende ik een soort tekenfilmpoppetjes met Donald Duck ogen en een veeeeeeel te groot hoofd. Later werd het Manga, maar ook dat kon ik in het begin nog niet echt goed. Het resultaat? Een veel te groot hoofd met veel te kleine ogen. Later lukte het beter (na HEEL veel afkrakingen op tekenforums) kon ik in Manga stijl tekenen. En nu ben ik aan het leren realistisch te tekenen. Maar ik zal er ooit wel komen denk ik, aangezien ik al vanaf mijn achtste realistisch katten kan tekenen, oefening baart gewoon kunst! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |