Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe eindelijk een positieve reactie
![]() ![]() Na wat oefenen tog nog een gezicht met (volgens mij ![]() ![]() ![]() Greetz ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het niet echt veel soeps eigenlijk ![]() wat hierboven so'n beetje staat, te brede nek enzo..
|
Zoals mn voorgangers hier al aangehaald hebben kloppen de verhoudingen van je tekening inderdaad niet.
De schaduwen lijken me ook een beetje vaag. Blijven oefenen en werken aan je verhoudingen. De tweede vind ik trouwens iets beter als de eerste, maar daar gelden een beetje dezelfde opmerkingen.
|
![]() |
Lekker eh....Tactvol zijn jullie weer! Ik vind die tekeningen best mooi en oefening baart kunst, want ik vind die tweede al beter dan de eerste! De verhoudingen zijn inderdaad niet echt goed, maar als deze jongen blijft oefenen komt er vast nog wel eens wat moois uit en ik vind dit anders ook best goed!
![]() Natuurlijk moet je niet zeggen dat je het prachtig vind, maar iets opbouwendere kritiek mag wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Idd, want bij Anime/Manga zijn de ogen al bij voorbaat meestal veel te groot.
Als je realistisch wilt tekenen, en dus met goede verhouding, koop dan eens het boek Tekenen & Schilderen (wat een moeilijke doordachte titel weer! ![]() Maar de meeste "artiesten" beginnen eerst met Anime/Manga voordat ze realistisch gaan tekenen en dat werkt ook wel goed. Mijn stijl is bijvoorbeeld in de loop der jaren veel veranderd. Ik zal eens mijn tekeningen door de jaren heen plaatsen, dan heeft men wat te lachen. Eerst tekende ik een soort tekenfilmpoppetjes met Donald Duck ogen en een veeeeeeel te groot hoofd. Later werd het Manga, maar ook dat kon ik in het begin nog niet echt goed. Het resultaat? Een veel te groot hoofd met veel te kleine ogen. Later lukte het beter (na HEEL veel afkrakingen op tekenforums) kon ik in Manga stijl tekenen. En nu ben ik aan het leren realistisch te tekenen. Maar ik zal er ooit wel komen denk ik, aangezien ik al vanaf mijn achtste realistisch katten kan tekenen, oefening baart gewoon kunst! Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 17:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Foto's om na te tekenen Oezem | 7 | 14-05-2013 21:12 | |
Studeren |
Waar heb je meer aan, Wiskunde D of tekenen? ItsTheSebbe | 17 | 07-03-2013 11:41 | |
ARTistiek |
Tekeningen Stoetel | 13 | 04-02-2005 07:56 | |
ARTistiek |
[tekeningen] 2 maal een engeltje JaJ | 4 | 21-08-2004 14:40 | |
ARTistiek |
[TEK] Zal ik mijn tekeningen ook maar eens posten? Eend | 26 | 29-07-2004 18:04 | |
ARTistiek |
[CGI-tekening] lopend mannetje Duq | 27 | 27-04-2004 16:04 |