![]() |
internetliefde
ben benieuwd of er mensen zijn die een geliefde hebben gevonden via internet? zijn er ook stelletjes gevormd via scholieren.com...
Ik geloof(de) er namelijk niet zo in, een persoon is in het echt natuurlijk heel anders dan op internet, maar voel nu wel kriebels voor iemand :bloos: . nou ja, vertel over je ervaring! |
Op zich heb ik mn vriend op dit forum ontmoet.. maar verliefd werd ik pas in het echt.
Mja, op zich zijn wij dus een forumstelletje :) |
ik heb me huidige vriendje Dennis via irc ontmoet :D
kende em al 2,5 jaar ofzow maar kchatte nooit egt veel met em..tbleef meer bij hoi en doei zeggen. Toen ging het (voor mijn gevoel)heel slecht tusse me toenmalige vriend Ben en mij..tgevoel was helemaal weg van mijn kant. en toevallig joinde Dennis net me chatroom :D kwam ie iedere dag enzow en steeds meer ging ik met em praten. We zaten echt gewoon hele dagen met mekaar te chatten. Op een gegeven moment merkte we dat we toch egt verliefd aant worden waren terwijl we allebei overtuigd waren dat dat via chatten alleen nie kon :P toen spraken we af om elkaar een x te ontmoeten enzow, maakte ik het uit met Ben, en vanaf die dag benk eigelijk nie meer weggegaan bij Dennis :) Ik heb nu bijna 4 maanden wat met em, en kwoon ook al zolang bij hem thuis (en ze ouders enzo)(daar zit ook nog heel verhaal 8er waarom ik dat al zo snel gedaan heb, geen zin te vertelle :p) |
oke edit; wie is je partner of ex?
(krijg ik een beetje een beeld van de speekselboom) |
Citaat:
EPD.. is hij |
Citaat:
|
Ik was deel van een forumstelletje... had hem op msn, maar chatte niet zoveel met hem. Vervolgens zag ik hem op een meeting en toen gingen we meer chatten en toen hebben we meteen de week erop afgesproken en uiteindelijk kregen we wat...
|
Ik heb mijn vriend leren kennen via het internet. Wel pas verliefd geworden toen we elkaar in het echt gezien hadden, maar de eerste stap was het internet. En dat gaat inmiddels al meer dan een jaar heel erg goed :)
|
Citaat:
|
Als het nou niet klikte met dennis, had je het dan ook (nog)niet uitgemaakt met ben? :confused:
|
Ik heb me ex ontmoet via via kwam der tegen op msn chat.
Nou langzamer hand gingen we eer chatten. Vonden elkaar op een gegeven moment leuk en toen hadden weverkering. Alleen duurde niet echt lang. Nu heb ik een ander via internet :D |
Ex ontmoet via een chatbox een keer en na 3/4 jaar mee gemsnt tehebben afgesproken
Vriend (die'k nu heb) ken 'k via het forum :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik had gewoon meteen na de eerste hele dag met Dennis chatten zown goed gevoel derover... klinkt heel cliche maar toch is et zow :) ik wist dat ie geen onbetrouwbaar persoon was want andere vrienden van mij kende hem ook dus.. Me relatie met Ben zou vroeg of laat toch wel uitgaan, khad alleen de moed nie om et egt uit te maken :s (zit ook nog heel verhaal achter waarom), maar dankzij Dennis kreeg ik die moed :) |
Mja ik ben weleens zwaar verliefd geweest via internet, dat was toen ook best wel kansloos omdat we elkaar nooit konden zien etc, er zaten gewoon teveel nadelen aan die relatie. Nu msn ik regelmatig met een jongen die ook wel heel leuk, lief & aardig is, en het zou ook best wel kunnen werken als we elkaar gewoon IRL zagen, maar ik begin niet meer aan zo'n relatie. Het is gewoon niets voor mij. Alleen een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen. ;)
|
Internetliefde kan best, ook al zeggen veel mensen uit mijn omgeving dat je zo iemand toch nooit kan leren kennen..
maar volgens mij leerj e op deze manier iemand kennen om zijn of haar persoonlijkheid.. je ziet elkaar immers niet (tja tenzij met webcam natuurlijk ;) ) en kan alleen afgaan op wat een ander zegt.. dit is mijn mening, en ja ik ben al verliefd geweest op iemand die ik kende van internet en nu weer :D |
Citaat:
Ik had me ingeschreven op een penpall website, nadat mijn broer en moeder zich daar al hadden ingeschreven en positief reageerden op deze website... wilde eerst niet, maar deed het toch. De dag nadat ik mer had ingeschreven, ontving ik bericht van haar... daar begon het dus mee, gewoon met iemand mailen in het buitenland. Ze beviel me wel en ik beviel haar wel en we spraken af elkaar te ontmoeten. En tja, eenmaal ontmoet ging het erg snel. Over het algemeen geloof ik meestal niet zo in internet liefdes en ook voor de ontmoeting stond ik er een beetje over te tubben... maar liep blijkbaar toch goed af. Nu al meer dan een jaar. |
Citaat:
Als je iemand 'leert kennen' via het internet, krijg je alleen te horen wat die iemand aan je kwijt wil. Je leeft dus in een illusie, die wordt doorgeprikt als je elkaar veel ziet. see no evil, hear no evil |
Ik heb m'n vriend 'gevonden' via internet (via scholieren.com)...we zijn wel pas verliefd geworden toen we elkaar ook irl al een hele tijd kenden. We gaan volgend jaar trouwen, ik geloof er dus wel in. ;)
|
tja... iemand regelen voor een (langdurige) relatie gaat nu eenmaal beter via internet ipv in een kroeg of een discotheek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[Faery&Paranoide]
Nee, da's echt belachelijk. |
ik heb me vriend via dit forum leren kennen en werd dus op msn al vet verliefd op um.... ik weet dat mensen zeggen dat ut niet kan maar met dat msn/sms en belle werd k wel erg verliefd...
|
Uhm...wel de vleeschelijke lusten gedeeld met een aantal forumsters. Nog nooit een relatie aan overgehouden. Wel een aantal goede vriendschappen.
|
Iemand leren kennen over internet kan wel, maar in het echt zijn mensen toch heel anders :)
|
Citaat:
|
ik leer ze niet eigenlijk wel echt kennen via internet, maar ik ken ze dan al vaak ergens anders van, en via internet, groeit mijn liefde en spreek je opener over sommige dingen......
mijn toekomstige vriend (ik denk dat het over een weekje wel wat is...) heb ik dus ook zo onmoet, eerst op een vereniging en later op internet |
Ik ben van mening dat het nooit echt lang kan duren. want in het echt is het soms gewoon doodstil ofzo.
|
Citaat:
En hoe leer je zo iemand kennen daar ben ik altijd benieuwd naar. |
ik vond het altijd echt mega triest.
totdat ik me heel erg verveelde en reageerde op een 'oproepje' op contact gezocht (ja heir op s.com) we begonnen met msn-enen bellen en smsen. op een gegeven moment vond ik hem irritant worden omdattie zo vaak smste :o uiteindelijk hebben we wat afgesproken bij mij in veenendaal, is hij 2,5 uur langsgeweest (tegenover 2,5 uur reistijd :D ) en dat was echt megagezellig. er viel niet 1 enge stilte, het klikte enorm, toen hij uit de trein stapte was het enige wat ik dacht *WOW* en aan het eind van de avond zoende hij me... dit is volgende week een half jaar geleden en t gaat nog heel erg goed. heb er vertrouwen in en a.s. zomervakantie ga ik met m mee op vakantie. bewijs: http://picserver.student.utwente.nl/...83762&size=265 |
Citaat:
2) Wat brengt je er overigens toe om vriendschap niet als een relatie te beschouwen? |
Heb me huidige vriend ook leren kennen via msn/ scholieren. Toen gingen we keer meeten en daarna afgesproken en toen ging ik verliefd worden op hem en we gingen zoenen en vanaf toen hadden we wat. Nu al dertien maand:o
Dus wij zijn ook eik een 'forumstelletje':p |
Ik kende mijn vriend voordat ik wat met hem kreeg van scouting. Ik praatte nooit met hem en vond hem een patser. Hij was altijd het middelpunt van de belangstelling en ik kreeg daarom het idee dat hij een beetje een macho-type was.
Totdat hij mij ineens toevoegde op msn. Het enige wat ik van te voren van hem wist, was hoe hij eruit zag. Voor de rest kende ik hem totaal niet. We msn-den elke dag en ik kwam erachter dat hij juist totaal geen patser was! Hij was (en is!) een ontzettend lieve jongen. Na een aantal weken met elkaar gechat te hebben, zijn we uitgeweest. We hebben toen gezoend, maar ik wist niet wat ik wilde. Ik was er helemaal ondersteboven van, maar ik had net een moeilijke tijd achter de rug met een andere jongen. Gelukkig heb ik wel aan mijn beginnende verliefdheid toegegeven. Ik heb nu al drie jaar lang een relatie met hem en het is geweldig. Hij is totaal niet de persoon die ik dacht dat hij was! Dus, zoals je ziet, het kan goed uitpakken! |
wel veel leuke mensen leren kennen, nooit echt een relatie uit voorgekomen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het goed kan, je vriend/vriendin op internet leren kennen... het is natuurlijk altijd afwachte of het in in real life ook klikt.. maar dat merk je snel genoeg lijkt me...
|
Citaat:
muha. kriebels, kimmie? wat is dat nou? we deden toch niet meer aan gevoelens? :) owja: ik zelf, nooit verliefd(zeker niet op internetcontacten). wel tegen die persoon zeggen (Als t gezelliger word) dat je 'wat verliefd voelt. fucking onzin natuurlijk :) |
Ik woon al ruim 1,5 jaar samen met mijn internetliefde, het kán dus goed gaan ;)
|
Citaat:
Gevoelens, vet pijnlijk vaak, maar maakt je wel beseffen dat je leeft :( |
Citaat:
|
Ik ben hier mijn ex wel tegengekomen, het is niet raar of onmogelijk, best veel mensen hebben hun vriend(in) op inet leren kennen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Nee, volgens mij ben ik te nuchter voor zoiets. Ik heb ook te weinig inlevingsvermogen om internetliefdes te kunnen begrijpen.....:p (hoewel ik me bij bellen weer iets kan voorstellen)
|
Een keer echt verliefd geworden, heb hem ook ontmoet en we kregen wat, een keer een crush-kinda-thing. Allebei s.com ppl, ja ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |