Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 23:55
funkypunk
funkypunk is offline
ben benieuwd of er mensen zijn die een geliefde hebben gevonden via internet? zijn er ook stelletjes gevormd via scholieren.com...
Ik geloof(de) er namelijk niet zo in, een persoon is in het echt natuurlijk heel anders dan op internet, maar voel nu wel kriebels voor iemand . nou ja, vertel over je ervaring!
Oud 07-11-2003, 23:58
Verwijderd
Op zich heb ik mn vriend op dit forum ontmoet.. maar verliefd werd ik pas in het echt.

Mja, op zich zijn wij dus een forumstelletje
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:01
ne0
ne0 is offline
ik heb me huidige vriendje Dennis via irc ontmoet
kende em al 2,5 jaar ofzow maar kchatte nooit egt veel met em..tbleef meer bij hoi en doei zeggen. Toen ging het (voor mijn gevoel)heel slecht tusse me toenmalige vriend Ben en mij..tgevoel was helemaal weg van mijn kant. en toevallig joinde Dennis net me chatroom kwam ie iedere dag enzow en steeds meer ging ik met em praten. We zaten echt gewoon hele dagen met mekaar te chatten. Op een gegeven moment merkte we dat we toch egt verliefd aant worden waren terwijl we allebei overtuigd waren dat dat via chatten alleen nie kon
toen spraken we af om elkaar een x te ontmoeten enzow, maakte ik het uit met Ben, en vanaf die dag benk eigelijk nie meer weggegaan bij Dennis Ik heb nu bijna 4 maanden wat met em, en kwoon ook al zolang bij hem thuis (en ze ouders enzo)(daar zit ook nog heel verhaal 8er waarom ik dat al zo snel gedaan heb, geen zin te vertelle )

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 00:04.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:01
funkypunk
funkypunk is offline
oke edit; wie is je partner of ex?
(krijg ik een beetje een beeld van de speekselboom)
Oud 08-11-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 08-11-2003 @ 01:01:
oke edit; wie is je partner of ex?
(krijg ik een beetje een beeld van de speekselboom)
en dat is nuttig voor.. wat?

EPD.. is hij
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:15
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-11-2003 @ 01:06:
en dat is nuttig voor.. wat?

voor mijn nieuwsgierigheid
Oud 08-11-2003, 08:26
Gothic
Gothic is offline
Ik was deel van een forumstelletje... had hem op msn, maar chatte niet zoveel met hem. Vervolgens zag ik hem op een meeting en toen gingen we meer chatten en toen hebben we meteen de week erop afgesproken en uiteindelijk kregen we wat...
Oud 08-11-2003, 09:07
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen via het internet. Wel pas verliefd geworden toen we elkaar in het echt gezien hadden, maar de eerste stap was het internet. En dat gaat inmiddels al meer dan een jaar heel erg goed
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-11-2003 @ 00:58:
Op zich heb ik mn vriend op dit forum ontmoet.. maar verliefd werd ik pas in het echt.

Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:33
moenbase
moenbase is offline
Als het nou niet klikte met dennis, had je het dan ook (nog)niet uitgemaakt met ben?
Oud 08-11-2003, 10:13
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik heb me ex ontmoet via via kwam der tegen op msn chat.
Nou langzamer hand gingen we eer chatten.
Vonden elkaar op een gegeven moment leuk en toen hadden weverkering.
Alleen duurde niet echt lang.
Nu heb ik een ander via internet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:42
Boef
Boef is offline
Ex ontmoet via een chatbox een keer en na 3/4 jaar mee gemsnt tehebben afgesproken
Vriend (die'k nu heb) ken 'k via het forum
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 11:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 08-11-2003 @ 00:55:
ben benieuwd of er mensen zijn die een geliefde hebben gevonden via internet? zijn er ook stelletjes gevormd via scholieren.com...
Ik geloof(de) er namelijk niet zo in, een persoon is in het echt natuurlijk heel anders dan op internet, maar voel nu wel kriebels voor iemand . nou ja, vertel over je ervaring!
Ja, ik heb m'n vriend via internet leren kennen. Hij woonde in een ander land. Ik heb m helemaal gecheck aan alle kanten en ik kende iemand die hem kende. Toen ben ik een keertje naar m toegegaan. Klikte erg goed. We zijn nu bijna 8 maanden samen. (en hij woont nu in nederland sinds anderhalve maand)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:02
ne0
ne0 is offline
Citaat:
moenbase schreef op 08-11-2003 @ 10:33:
Als het nou niet klikte met dennis, had je het dan ook (nog)niet uitgemaakt met ben?
kneem aan dat deze vraag voor mij is bedoelt ?

ik had gewoon meteen na de eerste hele dag met Dennis chatten zown goed gevoel derover... klinkt heel cliche maar toch is et zow ik wist dat ie geen onbetrouwbaar persoon was want andere vrienden van mij kende hem ook dus..
Me relatie met Ben zou vroeg of laat toch wel uitgaan, khad alleen de moed nie om et egt uit te maken (zit ook nog heel verhaal achter waarom), maar dankzij Dennis kreeg ik die moed
Oud 08-11-2003, 13:03
Susanne
Susanne is offline
Mja ik ben weleens zwaar verliefd geweest via internet, dat was toen ook best wel kansloos omdat we elkaar nooit konden zien etc, er zaten gewoon teveel nadelen aan die relatie. Nu msn ik regelmatig met een jongen die ook wel heel leuk, lief & aardig is, en het zou ook best wel kunnen werken als we elkaar gewoon IRL zagen, maar ik begin niet meer aan zo'n relatie. Het is gewoon niets voor mij. Alleen een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen.
Oud 08-11-2003, 13:16
Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Internetliefde kan best, ook al zeggen veel mensen uit mijn omgeving dat je zo iemand toch nooit kan leren kennen..

maar volgens mij leerj e op deze manier iemand kennen om zijn of haar persoonlijkheid.. je ziet elkaar immers niet (tja tenzij met webcam natuurlijk ) en kan alleen afgaan op wat een ander zegt..

dit is mijn mening, en ja ik ben al verliefd geweest op iemand die ik kende van internet en nu weer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Ja, heb ik meegemaakt en heb haar nog steeds als mijn liefje.

Ik had me ingeschreven op een penpall website, nadat mijn broer en moeder zich daar al hadden ingeschreven en positief reageerden op deze website... wilde eerst niet, maar deed het toch. De dag nadat ik mer had ingeschreven, ontving ik bericht van haar... daar begon het dus mee, gewoon met iemand mailen in het buitenland. Ze beviel me wel en ik beviel haar wel en we spraken af elkaar te ontmoeten. En tja, eenmaal ontmoet ging het erg snel.

Over het algemeen geloof ik meestal niet zo in internet liefdes en ook voor de ontmoeting stond ik er een beetje over te tubben... maar liep blijkbaar toch goed af. Nu al meer dan een jaar.
Oud 08-11-2003, 14:05
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-11-2003 @ 09:26:
Ik was deel van een forumstelletje... had hem op msn, maar chatte niet zoveel met hem. Vervolgens zag ik hem op een meeting en toen gingen we meer chatten en toen hebben we meteen de week erop afgesproken en uiteindelijk kregen we wat...
... wat uiteindelijk zwaar fout ging, omdat we elkaar niet kenden.

Als je iemand 'leert kennen' via het internet, krijg je alleen te horen wat die iemand aan je kwijt wil. Je leeft dus in een illusie, die wordt doorgeprikt als je elkaar veel ziet.

see no evil, hear no evil
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:11
Verwijderd
Ik heb m'n vriend 'gevonden' via internet (via scholieren.com)...we zijn wel pas verliefd geworden toen we elkaar ook irl al een hele tijd kenden. We gaan volgend jaar trouwen, ik geloof er dus wel in.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:45
Verwijderd
tja... iemand regelen voor een (langdurige) relatie gaat nu eenmaal beter via internet ipv in een kroeg of een discotheek...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:19
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2003 @ 15:11:
Ik heb m'n vriend 'gevonden' via internet (via scholieren.com)...we zijn wel pas verliefd geworden toen we elkaar ook irl al een hele tijd kenden. We gaan volgend jaar trouwen, ik geloof er dus wel in.
same here, we wonen samen, gaan alleen voorlopig nog niet trouwen (duurt nog een paar jaar, stuk of 4 of 5 ofzo).
Oud 08-11-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2003 @ 15:11:
same here... we gaan alleen nog niet trouwen.. beetje te jong nog
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:19
Faery
Faery is offline
[Faery&Paranoide]

Nee, da's echt belachelijk.
Oud 08-11-2003, 23:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb me vriend via dit forum leren kennen en werd dus op msn al vet verliefd op um.... ik weet dat mensen zeggen dat ut niet kan maar met dat msn/sms en belle werd k wel erg verliefd...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 23:17
Verwijderd
Uhm...wel de vleeschelijke lusten gedeeld met een aantal forumsters. Nog nooit een relatie aan overgehouden. Wel een aantal goede vriendschappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 00:25
Verwijderd
Iemand leren kennen over internet kan wel, maar in het echt zijn mensen toch heel anders
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 02:54
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-11-2003 @ 19:25:
maar in het echt zijn mensen toch heel anders
Ja op internet loop ik altijd newbies te flamen en de rechts-politieke gast uit te hangen, maar in het echt ben ik gewoon een normale, aardige jongen
Oud 09-11-2003, 07:49
meisje_s
meisje_s is offline
ik leer ze niet eigenlijk wel echt kennen via internet, maar ik ken ze dan al vaak ergens anders van, en via internet, groeit mijn liefde en spreek je opener over sommige dingen......

mijn toekomstige vriend (ik denk dat het over een weekje wel wat is...) heb ik dus ook zo onmoet, eerst op een vereniging en later op internet
Oud 09-11-2003, 11:00
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik ben van mening dat het nooit echt lang kan duren. want in het echt is het soms gewoon doodstil ofzo.
Oud 09-11-2003, 11:10
deWit
deWit is offline
Citaat:
Susanne schreef op 08-11-2003 @ 14:03:
Mja ik ben weleens zwaar verliefd geweest via internet, dat was toen ook best wel kansloos omdat we elkaar nooit konden zien etc, er zaten gewoon teveel nadelen aan die relatie. Nu msn ik regelmatig met een jongen die ook wel heel leuk, lief & aardig is, en het zou ook best wel kunnen werken als we elkaar gewoon IRL zagen, maar ik begin niet meer aan zo'n relatie. Het is gewoon niets voor mij. Alleen een ezel stoot zich twee keer aan dezelfde steen.
Hoe weet je dat nou? ken je hem al lang of?

En hoe leer je zo iemand kennen daar ben ik altijd benieuwd naar.
Oud 09-11-2003, 11:13
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik vond het altijd echt mega triest.

totdat ik me heel erg verveelde en reageerde op een 'oproepje' op contact gezocht (ja heir op s.com)
we begonnen met msn-enen bellen en smsen. op een gegeven moment vond ik hem irritant worden omdattie zo vaak smste uiteindelijk hebben we wat afgesproken bij mij in veenendaal, is hij 2,5 uur langsgeweest (tegenover 2,5 uur reistijd ) en dat was echt megagezellig. er viel niet 1 enge stilte, het klikte enorm, toen hij uit de trein stapte was het enige wat ik dacht *WOW* en aan het eind van de avond zoende hij me...

dit is volgende week een half jaar geleden en t gaat nog heel erg goed. heb er vertrouwen in en a.s. zomervakantie ga ik met m mee op vakantie.

bewijs:
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:18
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2003 @ 00:17:

1) Uhm...wel de vleeschelijke lusten gedeeld met een aantal forumsters.
2) Nog nooit een relatie aan overgehouden. Wel een aantal goede vriendschappen.
1) Opschepper...
2) Wat brengt je er overigens toe om vriendschap niet als een relatie te beschouwen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:27
Slettelina *
Slettelina * is offline
Heb me huidige vriend ook leren kennen via msn/ scholieren. Toen gingen we keer meeten en daarna afgesproken en toen ging ik verliefd worden op hem en we gingen zoenen en vanaf toen hadden we wat. Nu al dertien maand
Dus wij zijn ook eik een 'forumstelletje'
Oud 09-11-2003, 11:34
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kende mijn vriend voordat ik wat met hem kreeg van scouting. Ik praatte nooit met hem en vond hem een patser. Hij was altijd het middelpunt van de belangstelling en ik kreeg daarom het idee dat hij een beetje een macho-type was.
Totdat hij mij ineens toevoegde op msn. Het enige wat ik van te voren van hem wist, was hoe hij eruit zag. Voor de rest kende ik hem totaal niet.
We msn-den elke dag en ik kwam erachter dat hij juist totaal geen patser was! Hij was (en is!) een ontzettend lieve jongen.
Na een aantal weken met elkaar gechat te hebben, zijn we uitgeweest. We hebben toen gezoend, maar ik wist niet wat ik wilde. Ik was er helemaal ondersteboven van, maar ik had net een moeilijke tijd achter de rug met een andere jongen.
Gelukkig heb ik wel aan mijn beginnende verliefdheid toegegeven. Ik heb nu al drie jaar lang een relatie met hem en het is geweldig.
Hij is totaal niet de persoon die ik dacht dat hij was!
Dus, zoals je ziet, het kan goed uitpakken!
Oud 09-11-2003, 13:03
barbara.inc
barbara.inc is offline
wel veel leuke mensen leren kennen, nooit echt een relatie uit voorgekomen...
Oud 09-11-2003, 13:44
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
deWit schreef op 09-11-2003 @ 12:10:
Hoe weet je dat nou? ken je hem al lang of?

En hoe leer je zo iemand kennen daar ben ik altijd benieuwd naar.
Dat kun je wel nagaan lijkt me toch? Je hebt veel meer aan gewoon uitgaan en bij je dicht in de buurt een vriendje zoeken dan zo'n msnrelatie. Dat is in 't begin natuurlijk wel heel leuk maar daarna valt het toch niet meer vol te houden, en krijg je gewoon zo'n weekendrelatie. En hoe je zo'n iemand leert kennen mag je zelf verzinnen.
Oud 09-11-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 09-11-2003 @ 12:18:
1) Opschepper...
2) Wat brengt je er overigens toe om vriendschap niet als een relatie te beschouwen?
Natuurlijk is vriendschap ook een relatie, maar ik ging er vanuit dat hier met relatie gedoeld werd op een (seksuele) liefdesrelatie.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:21
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk dat het goed kan, je vriend/vriendin op internet leren kennen... het is natuurlijk altijd afwachte of het in in real life ook klikt.. maar dat merk je snel genoeg lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:52
Magrip
Magrip is offline
Citaat:
maar voel nu wel kriebels voor iemand . nou ja, vertel over je ervaring!

muha. kriebels, kimmie? wat is dat nou? we deden toch niet meer aan gevoelens?

owja: ik zelf, nooit verliefd(zeker niet op internetcontacten). wel tegen die persoon zeggen (Als t gezelliger word) dat je 'wat verliefd voelt. fucking onzin natuurlijk
Oud 10-11-2003, 13:02
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik woon al ruim 1,5 jaar samen met mijn internetliefde, het kán dus goed gaan
Oud 10-11-2003, 13:54
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Mief schreef op 09-11-2003 @ 18:52:
muha. kriebels, kimmie? wat is dat nou? we deden toch niet meer aan gevoelens?

psssjt, madelief, je bent de eerste die ernaar vraagt... maar ja, ik denk niet echt dat er nog wat van komt (spreek hem nooit meer) en was het alweer vergeten
Gevoelens, vet pijnlijk vaak, maar maakt je wel beseffen dat je leeft
Oud 10-11-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 10-11-2003 @ 14:54:
psssjt, madelief, je bent de eerste die ernaar vraagt... maar ja, ik denk niet echt dat er nog wat van komt (spreek hem nooit meer) en was het alweer vergeten
Gevoelens, vet pijnlijk vaak, maar maakt je wel beseffen dat je leeft
Dan moet je met hem gaan spreken
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:20
Qimm
Qimm is offline
Ik ben hier mijn ex wel tegengekomen, het is niet raar of onmogelijk, best veel mensen hebben hun vriend(in) op inet leren kennen
Oud 10-11-2003, 14:43
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2003 @ 00:17:
Uhm...wel de vleeschelijke lusten gedeeld met een aantal forumsters. Nog nooit een relatie aan overgehouden. Wel een aantal goede vriendschappen.
Wouter
Oud 10-11-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 10-11-2003 @ 15:43:
Wouter
?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2003 @ 15:45:
?
ben je een uitschietertje met haar vergeten?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:57
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:59
miro
miro is offline
Nee, volgens mij ben ik te nuchter voor zoiets. Ik heb ook te weinig inlevingsvermogen om internetliefdes te kunnen begrijpen..... (hoewel ik me bij bellen weer iets kan voorstellen)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:23
Aurora
Aurora is offline
Een keer echt verliefd geworden, heb hem ook ontmoet en we kregen wat, een keer een crush-kinda-thing. Allebei s.com ppl, ja
Oud 10-11-2003, 15:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-11-2003 @ 00:58:

Reageren

Regels voor berichten