Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 18:24
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik ben verliefd op een celeb. Ik kan niet uitleggen hoe dit mij, een 17-jarige jongen, kon gebeuren!
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Echt verliefd bedoel ik dus! Ik kan niet ontkennen dat het een heel mooi meisje is dus twijfel ik aan mijn eigen motieven maar ik vroeg me af of iemand anders dit ook wel eens had gehad
Reakties worden gewaardeert!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 19:15
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik ben verliefd op een celeb.
En wie is die celeb?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:26
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
lady_x schreef:

En wie is die celeb?
Dat laat ik in het midden, voorlopig in ieder geval,
ik wil liever niet horen: Wat een stom wijf, enz., begrijp je?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:36
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ken het gevoel, maar ben er later achter gekomen dat het helemaal geen liefde is. Slechts aantrekkingskracht door haar uiterlijk... Want dat is het enige dat je van die persoon te weten komt, laten we eerlijk wezen.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:40
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Aah ok, was wel eens nieuwsgierig.
Ikzelf zou niet verliefd kunnen worden op brad pitt of kevin costner ofzo, nee want 1)genoeg meiden die zot van hem lopen 2)je ziet die toch nooit irl 3)die vallen meestal ook op celeb. Conclusie: onbeantwoorde liefde.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Dat het onbeantwoord was weerhield mij vroeger ook niet van het verliefd worden op een meisje -
Je weet inderdaad niet genoeg van iemand, maar ik heb eens diep in haar fotogenieke ogen gekeken en met de achtergrond die ik van haar ken, leverde dat een vreemd (verliefd) gevoel op
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:02
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat het onbeantwoord was weerhield mij vroeger ook niet van het verliefd worden op een meisje -
Je weet inderdaad niet genoeg van iemand, maar ik heb eens diep in haar fotogenieke ogen gekeken en met de achtergrond die ik van haar ken, leverde dat een vreemd (verliefd) gevoel op
heb je drugs genomen gedronken of heb je kop in de wc gedaan.? VERLIEFD op een celeb.?
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:05
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Je kunt echt niet van liefde spreken. Liefde gaat niet om uiterlijk, en ook niet achtergronden van een persoon.
Je kunt je opgewonden voelen als je naar haar kijkt, maar je bent niet verliefd. Je verkeert slechts in een schijn-liefdeperiode. Gaat vanzelf weer over.

Maar is het iemand uit de muziekwereld?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:12
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline


Victoria Koblenko

*Zwijgt*
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:24
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
ik denk ook wel af en toe "de tering" maar echt overlaan op verliefdheid doet het niet.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:24
SaraDane
SaraDane is offline
volgens mij ben je meer verliefd op haar uiterlijk..als het al liefde is..en btw ze lijkt me nogal oud..
__________________
Life is strictly mind over matter, if you dont mind it doesnt matter.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:26
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
SaraDane schreef:
volgens mij ben je meer verliefd op haar uiterlijk..als het al liefde is..en btw ze lijkt me nogal oud..
Ze is 21. Ik zeg ook niet dat het realistisch is, die verliefdheid van mij. Ik weet niet of ik verliefd ben op haar uiterlijk. Ik denk van niet, maar zeker weten doe ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:27
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Je kunt echt niet van liefde spreken. Liefde gaat niet om uiterlijk, en ook niet achtergronden van een persoon.
Je kunt je opgewonden voelen als je naar haar kijkt, maar je bent niet verliefd. Je verkeert slechts in een schijn-liefdeperiode. Gaat vanzelf weer over.
Ik heb een aantal keer eerder hetzelfde gevoel gehad. Toen was ik respectievelijk 3 jaar, 2 jaar en anderhalf jaar verliefd op het desbetreffende meisje.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:30
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik heb een aantal keer eerder hetzelfde gevoel gehad. Toen was ik respectievelijk 3 jaar, 2 jaar en anderhalf jaar verliefd op het desbetreffende meisje.
klinkt mischien lullig, maar zijn de meisjes in real life onbereikbaar voor je? Ik bedoel dus dat je misschien daarom de uitweg zoekt naar zeker onbereikbare mensen die jou toch niet kunnen agwijzen? is dus niet lullig bedoeld
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:33
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

klinkt mischien lullig, maar zijn de meisjes in real life onbereikbaar voor je? Ik bedoel dus dat je misschien daarom de uitweg zoekt naar zeker onbereikbare mensen die jou toch niet kunnen agwijzen? is dus niet lullig bedoeld
Nou dat is een lang verhaal op zich, maar okay dan maar,
lange tijd waren ze onbereikbaar, nee, dat leken ze, maar ik begin nu meer en meer te beseffen dat ze dat niet zijn,
precies op het moment dat ik ze niet meer wil, omdat alle negatieve eigenschappen er voor mij glashard uitvallen.
Misschien is het inderdaad makkelijker voor me deze uitweg te zoeken ja.
In feite heb je gewoon gelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:35
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Geen kans dat je ooit verliefd wordt op een meisje uit je omgeving?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:38
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Geen kans dat je ooit verliefd wordt op een meisje uit je omgeving?
Weinig,
om eerlijk te zijn,
ik geloof niet in verliefdheid,
daarom is dit ook zo vreemd.
Of misschien ook wel logisch,
omdat ik tijdens het bekijken van GTST mijn premaire emoties thuis kan laten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:41
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Evito schreef:
ik geloof niet in verliefdheid,
Heb je dan nooit vlinders gevoeld in de buik?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2002, 20:42
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:


Weinig,
om eerlijk te zijn,
ik geloof niet in verliefdheid,
daarom is dit ook zo vreemd.
Of misschien ook wel logisch,
omdat ik tijdens het bekijken van GTST mijn premaire emoties thuis kan laten.
Waarom geloof je niet in verliefdheid? Wel in liefde? (Dat is wat anders.) Of in een andere vorm van aantrekkingskracht behalve uiterlijk?
Geloof je dit trouwens niet voor jezelf, dat je ooit zelf verliefd wordt, of ben je in je hart een promoseksueel?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:45
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Heb je dan nooit vlinders gevoeld in de buik?
Vlinders in mijn buik,
nee,
maar wel wat ik toen noemde: verliefdheid
maar daarom denk ik nog niet dat het bestaat
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:47
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Waarom geloof je niet in verliefdheid? Wel in liefde? (Dat is wat anders.) Of in een andere vorm van aantrekkingskracht behalve uiterlijk?
Geloof je dit trouwens niet voor jezelf, dat je ooit zelf verliefd wordt, of ben je in je hart een promoseksueel?
Wel in liefde, verliefdheid, van verliefdheid wordt gezegd dat het een emotionele toestand is, maar dat is wat ik niet geloof. Volgens mij is verliefdheid iets wat je constant beredeneert en bedenkt in je gedachten. Daarom kan het nog heel fijn lijken, maar de echte verliefdheid, de gevoelstoestand bestaat voor mij niet.
Ik ben wel eens verliefd geweest, maar dat was ook vrij rationeel enzo, net als dit wat ik beschrijf met Victoria

Wat is een promoseksueel?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:49
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Evito schreef:


Vlinders in mijn buik,
nee,
maar wel wat ik toen noemde: verliefdheid
maar daarom denk ik nog niet dat het bestaat
nu kan ik niet volgen hoor.
het is een gevoel dat je hebt en dat je meestal niet kan bedwingen dus gaat het toch niet om geloven of niet of het bestaat, je voelt het dus het bestaat..
Citaat:
Evito schreef:
Volgens mij is verliefdheid iets wat je constant beredeneert en bedenkt in je gedachten
Volgens mij helemaal niet, het gebeurt in je onderbewuste. Ik heb toch nog nooit gedacht van 'nu word ik verliefd, straks niet'. Soms word ik zelf verliefd als ik het helemaal niet wil, dus..
__________________
www.devizu.com

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
lady_x schreef:

nu kan ik niet volgen hoor.
het is een gevoel dat je hebt en dat je meestal niet kan bedwingen dus gaat het toch niet om geloven of niet of het bestaat, je voelt het dus het bestaat..
Het bestaat,
maar ik geloof niet in de integriteit van verliefdheid,
laat over liefde geen twijfel bestaat, dat is iets heel moois tussen welke mensen dan ook
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:54
respecTina
Avatar van respecTina
respecTina is offline
is het alicia keys?
__________________
oderint dum metuerant
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
lady_x schreef:

nu kan ik niet volgen hoor.
het is een gevoel dat je hebt en dat je meestal niet kan bedwingen dus gaat het toch niet om geloven of niet of het bestaat, je voelt het dus het bestaat..

Volgens mij helemaal niet, het gebeurt in je onderbewuste. Ik heb toch nog nooit gedacht van 'nu word ik verliefd, straks niet'. Soms word ik zelf verliefd als ik het helemaal niet wil, dus..
Ik bedoel ook meer dat je de eigenschappen van iemand 'optelt', en als de uitkomst je bevalt, samen met de verpakking, dan word je verliefd, als ik het even heel banaal ongenuanceerd zeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 20:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
respecTina schreef:
is het alicia keys?
Zijn het je ogen?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:07
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Evito schreef:
Het bestaat,
maar ik geloof niet in de integriteit van verliefdheid,
Ah oké dus je wil zeggen dat verliefdheid banaal is, dan snap ik meer wat je bedoelt ja.
Citaat:
Evito schreef:
Ik bedoel ook meer dat je de eigenschappen van iemand 'optelt', en als de uitkomst je bevalt, samen met de verpakking, dan word je verliefd, als ik het even heel banaal ongenuanceerd zeg.
Ok gedeeltelijk sta je erbij stil maar zulke gevoelens zijn gewoon oncontroleerbaar.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:11
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Niks mis mee. Heb ik ook...maar ik neem het niet ernstig. Nu vooral Sarah Michelle Gellar....betekent nix.
Het is makkelijk verliefd te zijn op een Celeb, het is als een fantasiefiguur en ze kan je niet afwijzen of kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Niks mis mee. Heb ik ook...maar ik neem het niet ernstig. Nu vooral Sarah Michelle Gellar....betekent nix.
Het is makkelijk verliefd te zijn op een Celeb, het is als een fantasiefiguur en ze kan je niet afwijzen of kwetsen.
Kweeet niet of we hetzelfde hebben hoor,
ik zie het toch wel als iets serieuzers,
ik zie haar ook niet als fantasiefiguur maar nog meer als een kennis
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:24
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:


Zijn het je ogen?
Is het je lach? Hm.. sorry.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:26
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Is het je lach? Hm.. sorry.
Ja help me even, welk liedje was dat ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:27
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:

Wat is een promoseksueel?
Een promoseksueel is iemand die niet gelooft in liefde, de prins op het witte paard en de prinses met de mooie ogen zeg maar, maar die denkt dat de mens van nature meerdere partners moet hebben, seksueel. En daar hebben ze zo hun redenen voor.. Jij?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:29
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Een promoseksueel is iemand die niet gelooft in liefde, de prins op het witte paard en de prinses met de mooie ogen zeg maar, maar die denkt dat de mens van nature meerdere partners moet hebben, seksueel. En daar hebben ze zo hun redenen voor.. Jij?
Ja, ja,
ik ben een promoseksueel!
Bedankt dat je een woord hebt bedacht voor mijn irritante afwijking
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:36
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:


Ja, ja,
ik ben een promoseksueel!
Bedankt dat je een woord hebt bedacht voor mijn irritante afwijking
Graag gedaan.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:37
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Evito schreef:


Kweeet niet of we hetzelfde hebben hoor,
ik zie het toch wel als iets serieuzers,
ik zie haar ook niet als fantasiefiguur maar nog meer als een kennis
Dat is het em juist...je ziet haar als een kennis maar ze heeft nog nooit van je gehoord.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:54
de abt van sion
de abt van sion is offline
Tja, Wendy van Dijk soms? Even helemaal vrij. Grijp je kans, zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2002, 22:00
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Tja, Wendy van Dijk soms? Even helemaal vrij. Grijp je kans, zou ik zeggen!
Wanneer heb je het uitgemaakt?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 10:27
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik weet wel dat ze al een vriend heeft, dat maakt t eigelijk nog hopelozer,
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo hoor,
Een paar jaar geleden viel ik ook vaak op artiesten maar meestal was ik toen ook nog "verliefd" op een jongen die ik wel kon.
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:05
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
Ik weet wel dat ze al een vriend heeft, dat maakt t eigelijk nog hopelozer,
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo hoor,
Een paar jaar geleden viel ik ook vaak op artiesten maar meestal was ik toen ook nog "verliefd" op een jongen die ik wel kon.
Ik heb dat eigenlijk nooit,
ik vind de meeste artiesten om van te walgen!
Ze heeft wel een vriend ja, maar daar raak ik niet echt ontmoedigd door.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:37
Baxx
Avatar van Baxx
Baxx is offline
mm val niet op CELEB kan je tog nooit krijgen of je moet veel geluk hebben dat heb ik dus niet dus ga ik er ook net verlieft op worden ik hou het liefer bij TAMARA
__________________
Baxx Good, Hitler Bad!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:52
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Denk niet dat je echt kunt spreken van echte verliefdheid (misschien ook wel, ik heb er geen ervaring mee) ..
Denk dat het meer een soort verering en aanbidding is..

Je kent die persoon niet echt, je bent verliefd op een uiterlijk, een mooi verpakt mensje, maar hoe zit het met de rest...?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:55
Angeles
Angeles is offline
Hee, ze studeert op dezelfde universiteit als ik, mijn vriendinnen en ik zien haar wel eens lopen. Dan roepen zij: "Hee, daar heb je die uit Goede Tijden, Slechte Tijden weer!", maar meestal kijk ik te laat op en is ze alweer een eind verder. Maar ik heb haar wel een paar keer gezien.

Maar goed, ik zou gewoon lekker fantaseren, zolang je je maar niks in je hoofd haalt is het okee, beetje dagdromen en dan komt er vanzelf wel een meisje met wie het wel echt wat kan worden. Ga niet heel krampachtig proberen om van die verliefdheid af te komen, maar zie er de voordelen van in (lekker dagdromen, overal plaatjes van haar te vinden, enzovoort) en doe er je voordeel mee. En schaam je er vooral niet voor, je zal de eerste niet zijn die het overkomt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Denk niet dat je echt kunt spreken van echte verliefdheid (misschien ook wel, ik heb er geen ervaring mee) ..
Denk dat het meer een soort verering en aanbidding is..

Je kent die persoon niet echt, je bent verliefd op een uiterlijk, een mooi verpakt mensje, maar hoe zit het met de rest...?
Aanbidding gaat misschien wat ver,
bewondering voor haar zeker wel,
maar niet alleen voor haar uiterlijk,
ogen zeggen ook veel,
die gymnasium opleiding maakt haar ook sexy
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Hee, ze studeert op dezelfde universiteit als ik, mijn vriendinnen en ik zien haar wel eens lopen. Dan roepen zij: "Hee, daar heb je die uit Goede Tijden, Slechte Tijden weer!", maar meestal kijk ik te laat op en is ze alweer een eind verder. Maar ik heb haar wel een paar keer gezien.

Maar goed, ik zou gewoon lekker fantaseren, zolang je je maar niks in je hoofd haalt is het okee, beetje dagdromen en dan komt er vanzelf wel een meisje met wie het wel echt wat kan worden. Ga niet heel krampachtig proberen om van die verliefdheid af te komen, maar zie er de voordelen van in (lekker dagdromen, overal plaatjes van haar te vinden, enzovoort) en doe er je voordeel mee. En schaam je er vooral niet voor, je zal de eerste niet zijn die het overkomt.
Thanks lief van je

Maar ik weet niet of ik een ander meisje wil, en ervanaf komen, dat probeer ik inderdaad niet, helpt toch niet
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:38
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Evito schreef:


Maar ik weet niet of ik een ander meisje wil
Nu wil je dat niet, maar straks waarschijnlijk wel. En zolang je het niet wil blijf je lekker dromen over Victoria.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:23
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Angeles schreef:


Nu wil je dat niet, maar straks waarschijnlijk wel. En zolang je het niet wil blijf je lekker dromen over Victoria.
Bij mij ligt dat nogal ingewikkeld. Ook al is de situatie hopeloos, ik blijf vaak jaren verliefd, en daarmee depressief.
Maar je positieve instelling fleurt me wel wat op.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:25
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Evito schreef:


Bij mij ligt dat nogal ingewikkeld. Ook al is de situatie hopeloos, ik blijf vaak jaren verliefd, en daarmee depressief.
Maar je positieve instelling fleurt me wel wat op.
Toch hoop ik dat je er het beste uithaalt voor jezelf en er je voordeel mee doet, en het van de vrolijke kant kunt zien. Succes ermee in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Angeles schreef:


Toch hoop ik dat je er het beste uithaalt voor jezelf en er je voordeel mee doet, en het van de vrolijke kant kunt zien. Succes ermee in elk geval.
Yep thanks
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:33
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
haha nou het helpt niet, al die foto's,
ik voel me wel droevig zo,
17 en nog meisjes-van-11-syndromen.
helemaal nu ik na goed zoeken haar telefoonnr, persoonlijke e-mail adres en alles op internet vond
ik hoop niet dat ik haar in een dronken bui bel, argh!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:03
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:
Helemaal nu ik na goed zoeken haar telefoonnr, persoonlijke e-mail adres en alles op internet vond.
Weet je dat zeker?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Watch van Gordon
Verwijderd
13 25-04-2006 23:21
Lifestyle Daar is ie weer: Het LS-spel!
Verwijderd
500 14-06-2004 14:38
Lifestyle Stijl-iconen.
Verwijderd
33 21-06-2003 17:42
Liefde & Relatie heel erg verliefd
JOELLOVERNR1-XX
3 24-01-2003 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.