![]() |
Wat zou jij kiezen?
Ik zit zo de laaste tijd de denken over mijn toekomst, wat ik later ga doen en wat ik wil bereiken. Ikzelf houd er niet van om een leven te krijgen zoals alle andere en heb mezelf drie opties gegeven voor later.
1) Ik ga naar Japan en ga daar in Kung fu films spelen (lekker veel roem en geld) 2) Bergkluisenaar worden in Oostenrijk en berggeiten verzorgen. (lekker rustig, hoef je de rest van je leven niet te werken) 3) Naar Jamaica gaan en een chinees kindje adopteren of met een chinese trouwen daar (chinese kindjes zijn mooi en jamaica is vet chill) ik zou niet weten welke optie ik nog zou moeten nemen. Alle 3 hebben voor en nadelen welke zou jij kiezen? graag met jou argumentering erbij :) |
ik zou kijken wat het leven me zou brengen (Y)
|
Bergkluizenaar worden lijkt me heerlijk. Maar dan niet in Oostenrijk; daar is het te druk. Doe mij dan maar de Himalaya, daar kan je tenminste echt alleen zijn.
|
Ik ga voor Japan
Citaat:
Citaat:
En omdat je in Japan leuke spelletjes hebben en fimsterren altijd genoeg vrouwen hebben is de keuze natuurlijk makkelijk gemaakt. |
Citaat:
|
Filmster: lekker geld verdienen en vroeg met pensioen(y)
|
Ik zou 3 kiezen... Jamaica lijkt me gaaf..!!!! :p
|
Bergkluizenaar :o
Geen mensen, geen stress, lekker je eigen gangetje gaan heerlijk lijkt me dat :o |
Zonder twijfel bergkluizenaar.
Lijkt me heerlijk. |
Adoptievader Jamaica, die andere 2 lijken me nix. Japan is te ver en te massaal, bergkluizenaar lijkt me zo saai!
|
Citaat:
Bij Jambers ( ? ), kwam een man, die was ook kluizenaar geworden, en die trok 's ochtends de natuur in, ging tie op een rots zitten mediteren en met de vogeltjes praten, en daarna trok tie overal heen waar hij heen wilde. Trok zich van niemand iets aan, had heel weinig menselijk contact, maar tegen de mensen die tie tegenkwam was tie heel vriendelijk. Misschien dat je het idd na een tijdje beu wordt, ik zou menselijk contact gaan missen, maar het leek me allerminst saai. Een kantoorbaan van 9 tot 5 met een gezinnetje in een rijtjeshuis en een auto op je oprit, das pas saai. |
Bergkluizenaar :)
|
Citaat:
|
Ik heb natuurlijk op de bergkluizenaaroptie gestemd. Die derde is ook wel leuk (behalve Jamaica :confused:) maar die tweede is geweldig.
Misschien moet ik sowieso maar eens een paar jaar naar een Boeddhistisch klooster gaan ofzo! |
Ik heb bergkluizenaar gestemd en mijn motivatie is dat ik het alle drie niets vind maar dat dat het nog het minst vreselijk lijkt
|
wat een poll:)
goed, dan toch maar de kluizenaresse?? |
Berg kluizenaar Oostenrijk, dat lijkt me het leukste van de drie genoemde opties. Oostenrijk is een mooi land, maar het lijkt me wel wat saai en eenzaam.
|
Ik zou de derde kiezen. :)
|
optie 2
dat lijkt me toch het relaxt, daar hou ik wel van |
Ik heb 1 gekozen, maar 3 is ook cool
Aangezien Japan en Jamaica (y) (y) zijn |
de 3e, maar alleen omdat de rest me niks lijkt.
en dan is Jamaica met een chinees kindje wel leuk |
ik heb gekozen op m'n geniale stem ;) :p je weet em al. of je bent em weer vergeten :p
|
ik zou voor de 3e kiezen.... die eerste en die tweede echt niet:| saaaaaaiiiii dat in dew bergen..kan heel slecht tegen weinig contact..dan toch voor de derde..maar zou geen 1 van allen doen...
|
Kluizenaar, maar dan niet in Oostenrijk.
|
Als je voor bergkluizenaar gaat, kan je dan ook beschikken over ADSL en elektriciteit?
Daarnaast, zijn financiële middelen van berggieten adequaat voor betalen rekeningen, up-to-date houden computer, aanschaffen nieuwe software, auto hebben, geld om naar LAN-party's te gaan, en geld om naar Jamaica te gaan? :D |
Citaat:
|
Jamaica, absoluut!
|
Citaat:
maar k, ik ga voor het geld, - ehm ik bedoel de kung fu |
Citaat:
van computeren sterven je hersencellen van af enzo en begin je langzamerhand te veranderen in een freak die zich helemaal isoleert van de samenleving, en alleen maar kan computeren. Maarre misschien word jij wel de volgende neo :cool: die is ook een computernerd die kung fu kan :p |
Bergkluizenaar. Alleen dan niet in m'n eentje. ;)
|
Bergkluizenaar worden in Oostenrijk. Héérlijk! Weg van al die klote-mensen op deze wereld! (y)
|
Bergkluizenaar. Vrijheid blijheid. :cool:
|
Mooi in wat Kong Fu-films spelen en heel veel geld verdienen. Met dat geld kan ik vast nog wel wat kinderen in Afrika helpen of een behoorlijk stuk oerwoud kopen zodat het niet wordt gekapt.
|
Ik ga voor optie 3!
Dat lijkt me nou een super-relaxt levendje! Ik wil zowiezo een keer naar Jamaica! :) |
Oostenrijk, omdat dat echt bij mij past. :)
|
Ik vind het alledrie behoorlijk domme keuzes.
Daarom kan ik ook niet kiezen. Keuze 1 niet omdat ik niet tegen pijn van, ze in China al meer dan genoeg vechtacteurs hebben en het te groot verschil is wat cultuur betreft. Keuze 2 valt af omdat dat oersaai is om de rest van je leven te doen en daarnaast je dat nooit kan volhouden tenzij je heel rijk bent en ik neem aan dat je dat nog niet bent. Keuze 3 omdat dat leuk is voor vakantie. Jamaica is leuk voor een paar weekjes. Drna zou ik er genoeg van hebben gezien. En ik ben een tegenstander van adoptie kinderen. Als je zonodig een kind wil maak je dr zelf 1. (Niet dat ik wat tegen het adopteren van kinderen heb maar ga geen kinderen uit andere landen plukken omdat je zo graag een kind wil. ) |
Japan, daar hebben ze natuurlijk ook de meest vette telefoontjes. :D
|
kenjirro jij weet prima dat jij bestemt bn om een kluizenaar te worden, en geiten te hoeden, ik heb zelfs gespaart om je een baby-berg-geitje te geven, zodra je naar de bergen trekt
It was meant to be |
Kom ik wel olijfolie brengen als je in de bergen zit :)
|
Oostenrijk, maar eigenlijk alleen omdat ik het een mooi land vind. :D
|
Filmster in Japan natuurlijk :cool:
Veel bling bling, en lokale schoonheden (y) |
Citaat:
|
mensen die optie nummer 1 kiezen, weten dat ze eerst kung fu moeten leren he, voordat ze het kunnen wordne
weet je niet hoe zwaar dat is? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet de L |
Citaat:
niet spleken :D |
Citaat:
1. Kinderen zijn altijd lelijk 2. Kinderen zijn altijd irritant 1+2=3 3. Chinese kinderen zijn lelijk en irritant. Dit geldt trouwens niet voor mijn neefje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |