|
|
Bekijk resultaten poll: Wat zou jij kiezen? | |||
film ster Japan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 28.00% |
Berg kluizenaar Oostenrijk |
33 | 44.00% |
Adoptie vader jamaica |
21 | 28.00% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Jambers ( ? ), kwam een man, die was ook kluizenaar geworden, en die trok 's ochtends de natuur in, ging tie op een rots zitten mediteren en met de vogeltjes praten, en daarna trok tie overal heen waar hij heen wilde. Trok zich van niemand iets aan, had heel weinig menselijk contact, maar tegen de mensen die tie tegenkwam was tie heel vriendelijk. Misschien dat je het idd na een tijdje beu wordt, ik zou menselijk contact gaan missen, maar het leek me allerminst saai. Een kantoorbaan van 9 tot 5 met een gezinnetje in een rijtjeshuis en een auto op je oprit, das pas saai.
|
Als je voor bergkluizenaar gaat, kan je dan ook beschikken over ADSL en elektriciteit?
Daarnaast, zijn financiële middelen van berggieten adequaat voor betalen rekeningen, up-to-date houden computer, aanschaffen nieuwe software, auto hebben, geld om naar LAN-party's te gaan, en geld om naar Jamaica te gaan? ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar k, ik ga voor het geld, - ehm ik bedoel de kung fu
||
Verwijderd
|
Citaat:
van computeren sterven je hersencellen van af enzo en begin je langzamerhand te veranderen in een freak die zich helemaal isoleert van de samenleving, en alleen maar kan computeren. Maarre misschien word jij wel de volgende neo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het alledrie behoorlijk domme keuzes.
Daarom kan ik ook niet kiezen. Keuze 1 niet omdat ik niet tegen pijn van, ze in China al meer dan genoeg vechtacteurs hebben en het te groot verschil is wat cultuur betreft. Keuze 2 valt af omdat dat oersaai is om de rest van je leven te doen en daarnaast je dat nooit kan volhouden tenzij je heel rijk bent en ik neem aan dat je dat nog niet bent. Keuze 3 omdat dat leuk is voor vakantie. Jamaica is leuk voor een paar weekjes. Drna zou ik er genoeg van hebben gezien. En ik ben een tegenstander van adoptie kinderen. Als je zonodig een kind wil maak je dr zelf 1. (Niet dat ik wat tegen het adopteren van kinderen heb maar ga geen kinderen uit andere landen plukken omdat je zo graag een kind wil. ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |