![]() |
[Medal of Honor Allied Assault] mijn beeld wordt oranje en mn toetsenbord werkt niet
Oi allemaal,
Ik was van het weekend op een lan-party (jawel) en daar speelde iedereen MOHAA. Dus ik vrolijk dat spel installeren... doet mn toetsenbord het niet. Hij doet het wel in windows, ook in het spel zelf maar als je écht begint te spelen doet ie niks. :s :confused: Heel vreemd. Het toetsenbord en de muis zijn beide van logitech, beide draadloos, en hebben hetzelfde 'connectkastje' als je begrijpt wat ik bedoel. Tig keer op connect drukken werkt niet. Verder (toen ik de rechtermuisknop voor lopen had ingesteld en de linker voor schieten) begon na een aantal keer spelen het beeld oranje of grijs te worden. Bijna alles werd oranje, behalve de lucht. Nu is mij verteld dat dat aan de videokaart lag (nl. een Intel 82815 Graphics controller, een slechte grafische kaart?) en dat kan ik me indenken, maar waarom deed MOHAA het eerst dan wel goed? (Qua beeld dan.) Als iemand me dit zou kunnen uitleggen zou ik dat heel vriendelijk vinden, dan kan ik in ieder geval oefenen voor de volgende lan. :) Krummeltje. |
Wat voor Windows-versie.
Onboard video is ook niet geschikt om (zware) spellen mee te spelen. |
Citaat:
Ja, ik snap wel dat onboard video daar inderdaad niet zo geschikt voor is, maar wat ik niet begrijp is dat het spel het eerst wel deed... qua beeld dan. ik heb overigens ook de 'update' naar de Nederlandse versie, ofzo. Ik weet het niet precies, maar daar zou het toch niet aan moeten liggen? |
Ik heb MOHAA laatst ook op een 'oudere' pc geinstalleerd. Geen problemen, alleen dat ie extreem schokte (niet lag, maar als er opeens iemand echt voor je stond, en begon te schieten, en jij reageerde, schokte ie als een gek)
|
Citaat:
|
iets meer spec's mag wel.
Al geprobeert om drivers voor je muis en toetsenbord te downloaden en voor de videokaart :confused: Anders een keer grondig verwijderen en er weer opzetten met de laatste patch: http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=mohaa Hoop dat het lukt. |
Citaat:
Ik heb dus muis en toetsenbord van Logitech. Opnieuw installeren hielp niet. Toen MOHAA opnieuw geïnstalleerd... hielp ook voor geen meter. Ligt het eraan dat mijn toetsenbord draadloos is? Dat kan het toch niet zijn? Mijn muis is ook draadloos namelijk. Videokaart... ach... Volgens mij draait MOHAA helemaal niet op deze videokaart, maar waarom deed ie het eerst wel? Want ik heb m dus wél gespeeld! Alleen werkte dat niet met alleen de muis. |
Misschien dat je iets heb geinstalt dat moh niet zo leuk vond. Je kunt misschien windows er opnieuw opzetten en kijken of het dan werkt
*doen als heel erg hopeloos bent :P* |
Citaat:
|
Gewoon proberen :P
|
Je kan ook proberen om alles wat je de laatste tijd heb geinstalleerd te uninstallen dat kan ook nog werken. ;)
|
dat probleem met de video-kaart is al langer bekent. moet je ff in de console (~) : vid_restart intoetsen (daarna wel ff op enter drukken) dan is t probleem gelijk verholpen
|
Citaat:
|
Als het goed is kun je dat ook op een andere manier doen. *al weet ik niet hoe* Anders moet je keer een van de .cfg files kijken. Als je opent met kladblok dan kun je er ook nog een helehoop in veranderen.
|
Alles opnieuw geinstallerd, maar nu doet ie nog raarder!
Wel braaf de patch en de no-cd crack er op gezet, maar als ik nu een spel wil beginnen, en hij wil beginnen met laden... sluit ie ineens af! Zomaar :( |
Ik denk dat je het moet opgeven :( *spijtig genoeg* Ben bang dat het niet gaat werken op jou lapdoos. Als het gaat werken dan zal het zkers niet fijn spelen zijn.
sorry :( *hint* Je vader lief aankijken of ie een nieuwe wil gaan halen :P |
Citaat:
Lapdoos??? :confused: |
laat maar vout gelezen :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |