![]() |
kun jij nog zonder je mobieltje???
kun jij eigenlijk nog wel zinde je mobieltje??
|
Ik zou het best kunnen. Geen probleem. Maar ik vind het wel makkelijk om er een te hebben als ik een keer een lekke band heb, later kom, onderweg ben maar vast sta, opgehaald wil worden, etc. :)
|
Nee, want wij hebben geen huistel. meer :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
absoluut niet, simpelweg omdat ik geen andere heb EN daar alle contacten instaan
|
Ik kan prima zonder. Dan leen ik em wel van iemand anders :]
|
Geen probleem.
Ik gebruik hem alleen af en toe als ik wat later thuis kom of als de treinen niet rijden ofzo (meestal gaan die 2 samen ;)) |
Ik zou best zonder mobieltje kunnen.
maar het is wel handig om m'n ma te verwittigen wanneer ik aan het station zal staan! :) |
kan niet zonder:)
|
Ik zou op zich wel zonder kunnen, maar het is wel gemakkelijk bij het reizen. Omdat ik een relatie op afstand heb, zit ik regelmatig in de trein en dan is het wel handig als je de ander kan vertellen of je vertraging hebt enzo. Ik gebruik m'n mobiel ook alleen daarvoor; daarom hebben alleen m'n ouders en m'n vriend m'n mobiele nummer.
|
Ja, ik heb er geen en dat gaat prima
|
Ik kan makkelijk zonder (y) Nu ik 'm heb, gebruik ik 'm wel gewoon. Maar toen ie kapot was en hij teruggestuurd was naar de fabriek, heb ik 'm eigenlijk niet gemist :o Kan dus prima zonder, maar hij is gewoon handig :cool:
|
Ik heb er niet eens :|
|
Ik kan dus echt niet zonder hè!!! ow sow erg!!! (n)
|
breezah!!!!
maar kan wel zonder, gebruik hem niet eens alleen in noodgevallen zoals pech onderweg e.d. |
Mijn mobiel ligt alleen maar stof te vangen. Meestal pak ik 'm pas als hij piept omdat de batterij leeg is.
|
Ja.
|
Kan zeker zonder mobiel. heb er wel eentje, maar die ligt ergens in de kast waarschijnlijk onder een dikke laag stof. Ik neem hem zelf nooit mee of wat dan ook, behalve als ik naar het buitenland ga, het is daar soms wat moeilijker om een telefooncel te vinden of wat dan ook. Zeker als je erg afgelegen zit.
|
Ik kan dat ja. Op elke hoek is er wel een telefooncel (waar ik kom dan), nadeel is alleen dat jezelf niet bereikbaar bent.
|
Jammer, je gaat er vanuit dat iedereen zo'n ding heeft. Helaas is niet iedereen hip en modern, ik ben gewoon mezelf
|
Ik heb er geen eens een mobiel!!! En of ik dat mis? Nee, totaal niet.
|
k heb er eentje maar als ej me zou vragen wat het nummer is, of waar mijn telefoon zich op dit moment bevindt moet ik je het antwoord schuldig blijven :cool:
|
Het zou ontzettend afkicken zijn, zonder telefoon. Ik leef nu soms echt op bepaalde smsjes... Maar goed, daar moet aan te wennen zijn.
Het enige waar ik echt niet zonder zou kunnen, zijn mijn herinneringen in mijn telefoon. Als ik die niet had, zou ik echt vanalles vergeten. Dus ik heb gestemd op 'nee'. :) |
Neej, ik kan helemaal niet meer zonder m'n mob, op de dagen dat ik ben vergeten m op te laden stress ik helemaal; ow sjit geen treinen ff bellen, kut geen mobiel!
|
Ik zou als het moet wel zonder kunnen
|
zou dus echt lastig worden vrees ik...
|
Ik zou als het moet wel zonder kunnen, ik bel alleen maar als het echt nodig is. Sms-en doe ik ook niet meer dus...
|
Citaat:
:D (y) :p |
Citaat:
|
Ik kan wel zonder.
|
Als het zou moeten wel. Maar het is, zoals al eerder gezegd in dit topic, een handig ding om bij je te hebben als de trein weer 'ns vertraging heeft enzo, ff zeggen dat je niet mee eet en later thuiskomt.
Ik zou weer gebruik gaan maken van de telefooncel dan. |
Ik zou wel zonder kunnen als het moest.
|
Hij is waar ik ben :)
|
Ik heb er zelf geen en ik kan prima zonder. (maar hij is soms wel handig! :))
overigens, past dit eigenlijk niet beter op DK? :) |
als het moet kan ik wel zonder maar liefer niet ut is altijd handig dusse...
|
Och, ik heb zo'n ding gekocht omdat ik mensen wel eens mobiel moest bellen, en dan was dat waaay goedkoper. En 't is erg handig voor als ik een keer m'n sleutel vergeten mocht zijn (ik woon alleen).
|
Ik vind de mensen die echt niet zonder kunnen diep diep triest. Je bent tochj echt verkeerd bezig als je overal en altijd bereikbaar moet zijn...
youp van het hek had daar nog iets moois over... |
Ik kan er makkelijk zonder. Het is vooral handig wanneer ik onderweg ben en iemand wacht op me en ik dreig later te komen, dan kan ik even bellen (vooropgesteld dat die ander ook een GSM heeft).
Ik bel er verder nauwelijks mee. Daar heb ik een vaste lijn voor. |
Ik heb mobiel en vaste lijn. Mobiel voor als ik 'on the way' ben. Niet om dom te lallen en voor de klok. Geen horloge en elke minuut op je mobiel kijken 'hoe laat het is'. Liefst zo dat zoveel mogelijk mensen je stoere mobiel zien. Ook niet om in de trein m'n nieuwste ringtone die ik elke week toegestuurd krijg van mn ringtone-abonnement te beluisteren. Ook niet om te internetten. Thuis heb ik kabel en een 17" scherm. En al helemaal niet om te memory-en op TMF of mn favoriete kleur te smssen.
Sorry. Maar of ik zonder kan? ik denk het wel. Al is het wel erg gemakkelijk.... |
Citaat:
|
Citaat:
edit: tenzij je geen huistelefoon hebt, een situatie die ik over het hoofd zag. Maar het idee 'altijd en overal' bereikbaar is triest...dan heb je het niet goed gedaan met je werk :P andere uitzondering; als je een of andere ziekte hebt en je moet kunnen bellen o.i.d. maarja al die extremen.... dus beter gespecificeerd: diep triest als je um altijd nodig hebt - voor prive gebruik - je altijd en overal bereikbaar moet zijn (mobiel als thuistelefoon valt daar dus niet onder) - paar extreme gevallen met ziektes enzo nu kun je zelf wel opmaken of ik je diep triest vind op dat gebied, neem ik aan o_0 |
Als het moet zou ik wel zonder kunnen. Ik gebruik hem haast nooit maar ik vind het wel een fijn idee dat als er wat is dat ik kan bellen.
|
ik ken wel zonder mobieltje.....
ik bel nooit ik sms alleen maar naar me vriend :D |
ik ben de laatste tijd ontzettend verslaafd geraakt aan smsen, en daardoor gaat mijn beltegoed echt keihard. dan zet ik mn telefoon weer 3 weken uit, en gebruik ik em dus niet. en t gekke is, ik mis em dan ook niet.
heb ik het druk, of ben ik moe, dan gaat ie ook uit. er waren tijden dat ik snachts/savonds gesmst werd, dus ging ik er op liggen wachten, en das niet goed voor de nachtrust;) ja, ik kan wel zonder als het nodig is. |
ik zou wel zonder kunnen, maar k zou t wel balen vinden
|
Toen ik ooit nog gsmloos was dacht ik dat ik wel zonder kon. Sinds ik er een hebsinds 1,5 jaar ga ik dat ding nog serieus missen ook. Dat sms-en is eg verslavend, vooral als die ander ook zn mobiel heeft aan staan..
|
Citaat:
|
ik mis de optie geen mobiel
|
Nee, absoluut niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |