![]() |
Gala ---> what about the dress???!!
okeej, tis nu nog maar november,
maar over een maandje ist al kerst!! nu heb ik een dilemma! het 1e jaar had ik een zwarte jurk, de 2 jaar daarna een hele mooie paarse....dus het wordt tijd voor wat nieuws!! waar vind je een leuke gala jurk?? en wat voor jurk gaan jullie dragen?? (als je dat al weet?) kusies Ananasje |
ik ga dit jaar in een heeeeeeele mooie gele jurk en dan doe ik er mooie paarse laarsjes onder en een paars tasje!
|
Donkerrood, of donkergroen.
Simpel. Zijde, dat valt zo mooi, en die glans geweldig. Lange rok, strak lijfje, evt een laag uitgesneden rug, of een mooi decollete. Simpele, doch elegante sieraden. Geen grote oorbellen én een grote ketting, overdaad schaadt. Haar mooi opsteken. Laat 't bij de kapper doen. Grace kelly rol (y) Leg de nadruk of op je ogen, of op je lippen, niet op beide je bent geen barbiepop. Mooie hoge schoentjes, en als je niet op hoge hakken kan lopen, dan een lange rok die over je schoenen heen valt. |
Citaat:
maak je er wel een foto van ? kusie |
heej ananasiej!!!
Zullen we samen dan maar gaan shoppen?? (y) :D Enneh.. iedereen die dit leest en nog niks heeft voor kerst... :nono: FOUT BEZIG!!! Gaan jullie mee ?:D Kusjesz Jorine-tje |
Citaat:
haaii!! ja ik ga shoppen met jou!! gaan we wel naar arnhem ofzeuw, want hier is nix leuks! :D doeidoei kusies! |
ik heb er een van kookai, glanzend zijde achtig met laag uitgesneden decollete, heel mooi, maar dit jaar ga ik een een polka dot jurk die ik nog moet vinden
|
een hele wijde rok met klein sleepje van aubergine kleurige zijde, erg mooie glans
met een strak lijfje erboven met van die 'schuine bandjes' (ik weet niet hoe dat precies heet) en ik zoek nog immer zwarte ballerina's met een vierkante neus en een strikje voor mijn tweede gala (ik heb 2 gala's van school namelijk) een donkerblauwe jurk met een hele wijde rok en een strak lijfje. beiden moet ik nog maken. |
Kerst is de periode waarin je moet shockeren (Y)
http://www.hotclub.dk/img/latex.gif Let's go latex :o |
uuh :eek:
nou leuk hoor:p :D Ik heb een lange donkerblauwe galajurk. Van voren is hij vrij simpel, achter is hij erg laag uitgesneden (bh kan er dan ook niet onder aan). Kijk binnenkort nog wel of ik foto heb. Misschien wil ik een nieuwe kopen, deze vind ik nog steeds mooi alleen heb hem al 2 keer aangehad;). |
Citaat:
Ontopic: ik ben erg fan van galajurken. Heb al 2 jaar dezelfde zwarte: lang, open rug, laag decolleté: erg nice :cool: Maar wil nou wel weer eens een nieuwe. Moet ook nieuwe 'galaschoenen': heb nu zwarte met hak, maar wil eigenlijk een soort ballerina's ofzo... kon ze alleen nooit vinden :( |
http://a1000.g.akamaitech.net/f/1000...ns/JH1515m.jpg Mooie jurk.
Zoals Rodina zei, niet te overdreven veel sieraden. Of druk opgemaakt. |
|
ik had vorig een te kort jurkje...
ik denk dat ik nu voor de verandering een mooie lange glimmende simpele maar toch sexy jurk ga kopen... maar eigenlijk doe ik niet aan gala...ik droeg dat jurkje van vorig jaar met oud en nieuw...maar dit jaar zit ik met oud en nieuw in de sneeuw... |
ik ga expres niet in een jurk, maar in de meest zwerverige kleren die ik kan vinden...
|
Citaat:
|
ja ik ben bruut :s
|
:evil:
|
|
http://usuarios.lycos.es/esthercanad...2/mode9660.jpg
Zo'n jurk vind ik ontzettend mooi , het is een twijfel geval dat wel ,het moet je leuk staan ! |
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=68155
Beetje erg slechte foto http://picserv.beyond-reality.nl/get...56&check=3b73d Die schoenen zijn zwart he En zilveren lange hangoorbellen en een zilveren armband. Make-up: nadruk op ogen, beetje parelmoer glansjes hier en daar |
Citaat:
:eek: !! |
Een lange wijde zwarte rok, beetje brokaatachtige stof met een rozenpatroon, daarboven een zwart corset en daaronder een victoriaans achtige blouse van een het-ziet-eruit-als-satijn-maar-is-het-niet stofje, met een hoog kraagje en een strik.
Eigenlijk gewoon kleding die ik normaal ook draag dus ik hoef gelukkig niet speciaal iets te gaan kopen, alleen schoenen worden een probleem :s Qua make-up niks bijzonders denk ik, en sieraden ook niet, gewoon een paar oorbellen. Ik zit ook te denken wat ik moet doen met mijn haar, ik wil het wel opsteken, maar hoe? |
ik heb voor mijn examengala een jurk gekocht (nooit meer aangehad, ben niet zo'n jurkenmeisje)
strak van boven, vrij diepe v hals, op de rug ook. bestaat uit 2 laagjes. de onderste is van die hele 'glibberige' stof, heel dun en zacht. de bovenste is van een soort gaas. loopt wijd uit, tot iets over mijn voeten. lastig, want ik ben ook al geen hakken-meisje... *heeft een hekel aan gala, maar vindt het stiekem ook wel een beetje leuk* |
Citaat:
|
Ben de eerste jongen die reageerd
Rood, maar weinig meisjes die in rood komen maar ik vind altijd mooi staan :) |
kheb een bordeux rode met blote schouders.
en bordeux rode schoenen en dan sinpele parelketting |
Citaat:
|
Citaat:
Beeldschoon maar eerder een trouwjurk dan een galajurk :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe ja, ik kots met je mee
|
Als 't maar niet over die schoenen heen gaat :rolleyes:
|
het enige leuke aan kerst is het eten.
|
wij hebben niet eens een gala met kerst!!!!
maja, ik ga denk ik een pak dragen, madeliefje kwam met het geniale idee en ik ben voor, met vet mooie vrouwelijke sieraden make-up |
Citaat:
:confused: |
lees de rest dan! OMG, ik ga een pak dragen, weet je wel, die dingen die mannen normaal aan hebben, als contrast tegen alle huppelkutjes op mijn school!
maar dat is pas met het gala voor mijn eindexamen |
Citaat:
|
ooooh, flame flame! :eek: haahahahaha, maar ik moet je helaas teleurstellen
|
vrouwen....
|
vrouw in pak op gala...been there done that...en dan zonder vet vrouwelijke siraden maar gewoon met hanekam op je hoofd...dan ben je pas stoer!
|
ohja
:rolleyes: |
Niet chatten!
|
nja, ik heb geen gala maar wel een prom (hoe amerikaans:))
en ik heb een simpele zwartje jurk, wel heel erg chic. strapless en strak bovenaan, en dan loopt hij heel erg wijd uit. ik moet ook nog veel aandacht besteden aan mn schoenen/ketting/tasje die wat meer kleur krijgen. en ik heb ook hele mooie lange handschoenen gezien, heel donkerpaars en glimmend ja, ik heb er zin in! |
Citaat:
|
Citaat:
(En dat hoofd, en dat lichaam, en die stylist en visagist. :s) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind je behoorlijk pauper als je op een gala, bijvoorbeeld bij je diplome uitreiking, of iets officieels (serieus bedoelt) als meisje in ene pak of dergelijke en hanekam gaat...
dan toon je vind ik geen respect voor de situatie. en i kheb dan ook duidelijk geen respect voor mensen die zo komen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |