Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een hele wijde rok met klein sleepje van aubergine kleurige zijde, erg mooie glans
met een strak lijfje erboven met van die 'schuine bandjes' (ik weet niet hoe dat precies heet) en ik zoek nog immer zwarte ballerina's met een vierkante neus en een strikje voor mijn tweede gala (ik heb 2 gala's van school namelijk) een donkerblauwe jurk met een hele wijde rok en een strak lijfje. beiden moet ik nog maken.
|
uuh
![]() nou leuk hoor ![]() ![]() Ik heb een lange donkerblauwe galajurk. Van voren is hij vrij simpel, achter is hij erg laag uitgesneden (bh kan er dan ook niet onder aan). Kijk binnenkort nog wel of ik foto heb. Misschien wil ik een nieuwe kopen, deze vind ik nog steeds mooi alleen heb hem al 2 keer aangehad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ik ben erg fan van galajurken. Heb al 2 jaar dezelfde zwarte: lang, open rug, laag decolleté: erg nice ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had vorig een te kort jurkje...
ik denk dat ik nu voor de verandering een mooie lange glimmende simpele maar toch sexy jurk ga kopen... maar eigenlijk doe ik niet aan gala...ik droeg dat jurkje van vorig jaar met oud en nieuw...maar dit jaar zit ik met oud en nieuw in de sneeuw... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een lange wijde zwarte rok, beetje brokaatachtige stof met een rozenpatroon, daarboven een zwart corset en daaronder een victoriaans achtige blouse van een het-ziet-eruit-als-satijn-maar-is-het-niet stofje, met een hoog kraagje en een strik.
Eigenlijk gewoon kleding die ik normaal ook draag dus ik hoef gelukkig niet speciaal iets te gaan kopen, alleen schoenen worden een probleem ![]() Qua make-up niks bijzonders denk ik, en sieraden ook niet, gewoon een paar oorbellen. Ik zit ook te denken wat ik moet doen met mijn haar, ik wil het wel opsteken, maar hoe?
|
ik heb voor mijn examengala een jurk gekocht (nooit meer aangehad, ben niet zo'n jurkenmeisje)
strak van boven, vrij diepe v hals, op de rug ook. bestaat uit 2 laagjes. de onderste is van die hele 'glibberige' stof, heel dun en zacht. de bovenste is van een soort gaas. loopt wijd uit, tot iets over mijn voeten. lastig, want ik ben ook al geen hakken-meisje... *heeft een hekel aan gala, maar vindt het stiekem ook wel een beetje leuk*
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Beeldschoon maar eerder een trouwjurk dan een galajurk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nja, ik heb geen gala maar wel een prom (hoe amerikaans
![]() en ik heb een simpele zwartje jurk, wel heel erg chic. strapless en strak bovenaan, en dan loopt hij heel erg wijd uit. ik moet ook nog veel aandacht besteden aan mn schoenen/ketting/tasje die wat meer kleur krijgen. en ik heb ook hele mooie lange handschoenen gezien, heel donkerpaars en glimmend ja, ik heb er zin in!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 13:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (En dat hoofd, en dat lichaam, en die stylist en visagist. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind je behoorlijk pauper als je op een gala, bijvoorbeeld bij je diplome uitreiking, of iets officieels (serieus bedoelt) als meisje in ene pak of dergelijke en hanekam gaat...
dan toon je vind ik geen respect voor de situatie. en i kheb dan ook duidelijk geen respect voor mensen die zo komen ...
|
![]() |
|
|