![]() |
Wanneer heb jij voor het laatst echt gelachen?
Nou, de titel zegt het al: wanneer heb jij voor het laatst echt gelachen?
[edit] en waarom ?[/edit] |
Vrijdagavond, toen iemand zo zat was dat je hem alles wijs kon maken. (Hij gelooft nu dat ik afgestudeerd psycholoog ben :o )
|
Nu lijkt het wel eeuwen geleden...
|
Volgens mij van de week een keer. Hmm. Kweet het niet goed meer, geloof ik. Misschien is het ook wel langer terug.
Oh wacht ik kan me één keer herinneren, toen ik zes was, was op mijn verjaardag en toen moest ik heel erg lachen! |
Vorige week vrijdag heb ik onzettend veel lol gehad
|
Vanmiddag nog, met mn zus! Maar ik ga niet zeggen waar we zo om moesten lachen want dat lijkt dan echt veel triester dan dat het was :)
|
5 min geleden
ik maakte een grap, en vond mezelf best wel leuk :) |
gisteravond heb ik heel erg gelachen... was met mijn vader nog wel :o Weet niet meer precies,, tging erover dat ik volgende week zaterdam me schoen mag zetten :D
|
gisteravond/nacht met vriendinnen..de 25jarige bruiloft van de ouders van n vriendin van me..
wij gingen dansen, en al die oudere lui gingen de polonaise doen en twisten..:D |
Vanmorgen. Ik zat vast achter de televisie. Ik kwam er niet meer weg, het zag er erg leuk uit en niemand die me wilde helpen:D
De tranen rolden over mn gezicht.. Goed, waarschijnlijk moest je erbij zijn om dat leuk te vinden:D |
net nog. goede vriend is hier :o
|
gisteren nog toen een goede vriendin van mij heel erg dronken tegen een gitaar aanviel :D
|
Gisternacht. (y)
|
Zo lang geleden dat ik er bijna depressief van word
(oke... overdrijven is ook een vak :)) |
gisteravond
kwas buiten met een vriendin ik piste zowat in me broek vant lagge whahahah te erg voor woorde vervolgens deed een vriend van me een huwelijks aanzoek voor me whahahahha |
Vandaag nog wel, maar ik zou niet meer weten waarom.
|
Vandaag.
Gisternacht waren een vriend en vriendin van mn broer tegen elkaar aangereden, vandaag kwam die vriend zijn fiets en die van haar ophalen bij ons. Toen ging mijn andere broer tegen hem zeggen: 'Eej, zou je dat wel doen met twee fietsen gaan rijden, met eentje kan je het al niet. HAHAHAHAHA' En dat deed ie zo leuk dat ik krom lag. |
Correctie: een paar minuten geleden om een gedownload nummer
|
Zojuist.
|
Citaat:
whahahahahahhahahahahahahhahahahahahaha lagge |
vanmiddag, toen ik met mn vader een hometrainer onze smalle wenteltrap op ging dragen...was echt geweldig grappig, maar daar moet je bij zijn, denk ik :)
|
Echt gelachen omdat t ontzettend grappig was... Vrijdag, toen we gingen waterpolo-en (hoe schrijf je dat) met gym. En geglimlacht omdat ik gewoon blij was was gisteren.
|
Vanmiddag, om iets heel stoms...Kreeg buikpijn van het lachen. Ik was overigens de enige die het kon waarderen, maar dat maakt niet uit.
|
vandaag
door een bepaalde opmerking van een bepaald persoon :) |
5 minuten geleden :D omdat er een lollug kadootjuh op t kerstlootje staat :cool:
|
Gisternacht. :D
|
gister.
|
Vanavond, tijdens het eten...
|
Citaat:
|
net eigenlijk we zaten te bedenlken wat we allemaal op film gingen vastleggen :D
en vrijdag > maar was omdat mn vriend me nogal kietelde en hij wilde niet toegeven dat ik wel ging winnen > khad verloren :( :P |
Citaat:
maar egt suuuper gelachen is denk k al weer half jaartje geleden, in de zomer ofzow was da, n hele goede vriendin en ik rolden door t weiland van lachen, egt geweldig:D hihi |
De laatste keer dat ik me echt helemaal kapot lachte was in de busrit een paar dagen geleden waarbij de meest vage buschauffeur ooit alles trashte en waar ik Jozef Stalin tegenkwam. :cool:
|
Net, bij van Kooten en de Bie. (y)
|
Citaat:
|
om iets bij Dit was het nieuws, maar ik weet niet meer wat
|
Eh, vast wel vaker deze week, maar in ieder geval woensdag.
We gingen mijn broertje van 17 1/2 voorlichting geven :D Moeders: "Ja, Matthijs, je kunt ook aan andere dingen rukken dan alleen aan *kuch*" Broertje, pa, ik: *gasp* "Echt?" Broertje: "Er gaat een wereld voor me open!" Ma: "Ja, bijvoorbeeld om een vlag op te hijsen, dan ruk je de vlag omhoog." Broertje en ik: *kijken elkaar aan* *proesten* Vaders: "Ja, je kunt overal aan rukken." Broertje: *maakt obscene gebaren met het handvat van de pan* Pa gaat verder: "Dingen die je tegen komt op straat... voorbijgangers... oude vrouwtjes..." Ik: "Ja, en je hoeft je er helemaal niet voor te schamen, hoor. Iedereen doet het." Ik: *lacht en verslikt zich* "Ik stik in de worst!" Echt, dat is voor het eerst dat we met het hele gezin niet meer bij kwamen van het lachen onder het avondeten. Leuk :] |
|
Het hele Spongebob-weekend :o
|
Daarnet bij van Kooten en de Bie :)
|
Citaat:
|
vanavond, omdat we een nutteloos gesprek hadden en stoned waren.
|
Daarnet, omdat ik net op MSN van een vriend van me hoorde dat weer een andere vriend zaterdagavond in een hele dronken bui een meisje heeft geprobeerd te versieren. Hij vertelde het echt geweldig, met alle details. Natuurlijk liep hij een geweldig blauwtje en was dat best lullig, maar met alle foute versiertrucs erbij lag ik echt helemaal in een scheur achter m'n computer :o Hij vond haar toch niet geweldig, maar deed het omdat ie zo dronken was geloof ik :cool: M'n zusje, die ook hier in de kamer was, zat echt raar te kijken, maar toen ik d'r mee liet lezen, kwam ze ook echt niet meer bij :D
|
Nu net, omdat ik Futurama keek.
|
Citaat:
Ik heb nu een beetje een ochtendhumeur, het lijkt eeuwen geleden dat ik voor het laatst heb gelachen. |
Citaat:
|
Gisteren
|
gister bij paardrijden... eigenlijk om heel veel dingen, dus echt iets specifieks weet ik niet meer.
|
De terugkeek v. van Kooten & de Bie :)
De vieze man = (y) |
net nog....ging daar toch op me bek joh!!! alle boeken op de grond...voor de b-neus van ehm....een heel eh.....nou ja...jongen
|
Gisteravond en het ging over plafond witten :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |