Advertentie | |
|
![]() |
|
vanmiddag, toen ik met mn vader een hometrainer onze smalle wenteltrap op ging dragen...was echt geweldig grappig, maar daar moet je bij zijn, denk ik
![]()
||
Citaat:
![]() maar egt suuuper gelachen is denk k al weer half jaartje geleden, in de zomer ofzow was da, n hele goede vriendin en ik rolden door t weiland van lachen, egt geweldig ![]()
|
Verwijderd
|
Eh, vast wel vaker deze week, maar in ieder geval woensdag.
We gingen mijn broertje van 17 1/2 voorlichting geven ![]() Moeders: "Ja, Matthijs, je kunt ook aan andere dingen rukken dan alleen aan *kuch*" Broertje, pa, ik: *gasp* "Echt?" Broertje: "Er gaat een wereld voor me open!" Ma: "Ja, bijvoorbeeld om een vlag op te hijsen, dan ruk je de vlag omhoog." Broertje en ik: *kijken elkaar aan* *proesten* Vaders: "Ja, je kunt overal aan rukken." Broertje: *maakt obscene gebaren met het handvat van de pan* Pa gaat verder: "Dingen die je tegen komt op straat... voorbijgangers... oude vrouwtjes..." Ik: "Ja, en je hoeft je er helemaal niet voor te schamen, hoor. Iedereen doet het." Ik: *lacht en verslikt zich* "Ik stik in de worst!" Echt, dat is voor het eerst dat we met het hele gezin niet meer bij kwamen van het lachen onder het avondeten. Leuk :] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnet, omdat ik net op MSN van een vriend van me hoorde dat weer een andere vriend zaterdagavond in een hele dronken bui een meisje heeft geprobeerd te versieren. Hij vertelde het echt geweldig, met alle details. Natuurlijk liep hij een geweldig blauwtje en was dat best lullig, maar met alle foute versiertrucs erbij lag ik echt helemaal in een scheur achter m'n computer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Wanneer heb jij voor het laatst... trophus | 500 | 02-10-2007 16:59 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |