![]() |
vertel hier wat je droom is!!!
Wat is jou nummer 1 droom??? wat wil je bereiken in je leven...hoe wil je leven??? als je nog geen idee hebt, vertel dat dan ook gerust, maar denk er a.u.b. over na, gewoon ergens om over te lullen... :D ben benieuwd---------------->greetz maupydos.
(ikkezelf denk er nog ff overna......) |
De laatste tijd droom ik vooral over iemand die mijn grachtenpand in Amsterdam wil sponsoren.
|
Mijn huidige opleinding succesvol afronden inclusief een geweldig leerzame stage periode. Zodat ik goed voorbereid aan een fotografieopleiding kan beginnen en die succesvol afronden waarna ik geweldige fotos ga maken voor de rest van mn leven.
|
Dat ik gezond blijf, en een leuk vrouwelijk persoon vind om mijn leven mee te delen, heel burgerlijk, ben ik eigenlijk ook best. ;)
|
hku succesvol afsluiten en dan als illustrator mijn geld kunnen verdienen, zelf ook nog kunst maken en in opdracht dus illustraties, lijkt me helemaal vet om later iets van n eigen winkel te hebben of n eigen bar, voor het slag mensen waar ik tot behoor...uiteraard hoop ik te trouwen met een dope chick en kinderen te krijgen waarmee ik kan tekenen en gitaar spelen (y)
|
besides partner en opleinding e.d.; ooit nog een aantal jaar in Vancouver of Victoria in Canada te wonen.
|
een hippe baan als make-up artiest of mode-ontwerpster en leuk wonen in london of amsterdam. ja, zoiets.
|
Dat moge bekend zijn: Prof. mr. W. Buikstra :o
|
Een vriendin, artistieke vaardigheden, geld, een mooie studenten kamer, het liefst precies dezelfde als die ik laatst gezien heb bij een medestudent ;)
En natuurlijk gezond zijn :) |
Op een eclectische manier veel uit mijn capaciteiten halen en dat ik en de mensen om mijn heen waar ik om geef gezond zijn :)
|
Er eerst maar eens achterkomen wat ik nou voor opleiding wil doen na de middelbare school. Ik vind veel dingen leuk maar om bepaalde redenen vallen die toch weer af. Maar misschien ga ik na de mavo een jaar naar Noorwegen, naar zo'n gastgezin om de taal te leren en om hier gewoon eens weg te zijn.
Later wil ik graag een goede maar ook leuke baan vinden waarmee ik veel geld verdien zodat ik een leuk huisje kan kopen met een grote tuin. |
Woonboot.
|
Ik hoop na het succesvol afronden van mijn studie een goed betaalde baan te krijgen, te promoveren, eventueel professor te worden, veel geld verdienen, chief executive officer te worden bij een groot bedrijf, en daarna, als er genoeg geld verdiend is, de politiek in. Na tien jaar in de politiek gezeten te hebben weer terug naar het bedrijfsleven en wel als commissaris. Daarna zou ik graag willen sterven, (ik denk dat ik dan ongeveer 70 ben), ik vind dat je beter op het hoogtepunt kan sterven dan weg te kwijnen.
Naast deze professionele activiteiten hoop ik natuurlijk de liefste en mooiste vrouw te trouwen ter wereld die bij mij past. |
Het lijkt me geweldig om full time in een band te spelen en er genoeg mee te verdienen om ervan te leven, helaas komt dat niet vaak voor in de soort muziek die ik speel (black/folk metal).
|
Op zich heb ik maar 1 wens,
ontsnappen uit mijn leven, waar ik maar 3 dingen wil meenemen, mijn vriendin en 2 hondjes, die zijn onvervangbaar... Op zich is dat niet zo moeilijk, een huisje/apartement vinden, maar zoals de meeste wel weten zijn de woningen erg schaars. Ouders heb ik niet nodig, ik vind hun lastig, zij mij. Mijn computer en stereo zijn vervangbaar, muziek word lastiger maar is te doen... Achjah, ik droom nog wel een aantal jaar verder.. |
een eigen winkeltje, waar ik mijn ontworpen kleding kan verkopen.
of een winkel die het voor mij verkoopt. |
toegelaten worden op een mode-academie
die opleiding succesvol afronden leuke baan krijgen &een kasteel kopen :cool: |
ik zal het laten zien met behulp van fotootjes
http://www.nps.gov/bisc/visit/images/windsurf.jpg http://www.the-search.net/chile/bjorn_backloop.jpg |
Ik zou mijn geld willen kunnen verdienen met muziek maken. Tevreden zijn met wat ik dan produceer :)
Verder een leuk manspersoon vinden om mijn leven mee te slijten. Toch wel op de een of andere manier uit de sleur blijven, dus geen huisje boompje beestje verhaal. |
mijn talent ontdekken en daar m'n beroep van maken. *wat het ook moge zijn. of dat nou eh, goed zingen is, of erg wiskundig zijn, paaldansen of schoenenpoetser, t maakt me geen hol uit* als ik em maar ontdek.
|
Eén of andere tropicsch eiland te gaan wonen, waar je een dope swell hebt :D..
Lekker relax surfen en longboarden.. Veder zou ik het ook cool vinden als ik toch wel redelijk niveau kan skateboarden, want nu bak ik er nog nix van :p.. Maja mss wordt ik wel bio of natuurkunde (of iets anders in die richting) afstuderen en dan ga ik onderzoeken doen op een oord waar ik het bovenstaande allemaal in mijn vrije tijd kan doen.. Maja een droom blijft vaak een droom :( .. |
een leuk huisje in de stad(amsterdam of rotterdam)..
|
Bij een groot modeblad werken en modeshows aflopen. Of collumns schrijven.
|
Citaat:
|
voorlopig is mijn 'droom' nog ff om te slagen en tegen de tijd dat ik ga studeren een kamer te vinden in Amsterdam..daarna zien we wel weer verder (y)
|
Ik wil carriere maken als arts, kinderchirurg ofzo, en twee kinderen en een lieve man aan mijn zij <3
|
Een huisje boompje beestje is het enige dat ik vraag..
Mijn droom... eigenlijk hetzelfde.. een liefhebbende vrouw.. een leuke baan die ik dus echt leuk vind.. kinderen... tja... of ik ben ouderwets of heb weinig eisen.. |
Naar Zuid-Amerika emigreren en daar activist spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een mooi oud huis in a'dam. een lieve man die net zoveel van muziek houd als ik, een vette muziek studio met mooie draaitafels in huis. veel reizen samen met hem, veel verschillende landen zien en optredens af gaan. voor het geld doen wat ik leuk vind; ontwerpen, tekenen, schilderen, fotograferen.
kinderen hoef ik denk ik niet....maar dat weet ik nog niet zeker :) |
Eerst de commando's in, dat is altijd een ECHTE droom geweest en ik ben nu bezig om die droom werkelijkheid te maken, 8 december heb ik de toelatingstests enzo, en het gaat me lukken :)
Na het leger veeeel reizen, ik wil de yeti zoeken in bhutan, nepal en tibet, de amazone afvaren, de sahara doorkruizen, een paar jaar in een budhistisch klooster leven (liefst in de himalaya), naar de Noord en Zuidpool (noordpool doe ik in het leger), op elk continent de hoogste berg beklimmen, met de indianenen in de zuid amerikaanse jungle leven, en ooit wil ik de ruimte in. En als het aan mij ligt, dan gaat het me allemaal lukken ooknog (enige wat misschien niet lukt is de ruimte ingaan maarja) Ik wil 1 wordne met mezelf, we zijn niet geboren om materiele possesies en macht te verkrijgen maar om te leren en mee te maken, je uiterste vinden, jezelf en de wereld ontdekken, je geest uitbreiden, de wereld is groot, waarom maar 1 deel ervan meemaken? Je leeft maar ËÉN KEER (Je volgende en vorige levens kan je toch niet herinneren ;)) Dus je moet er alles uithalen wat je wilt. Maarja, als jullie (de meeste dan) blij zijn met een huisje boompje beestje leven in nederland, lekker carriere opbouwen, trouwen, geld uitgeven aan verzekering, autootje, vakantietjes in de zon, sieraden, dan moet je dat zelf weten, als jij er maar blij van word. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik meer wil uit het leven dan dat. Maarja wie ben ik :) |
Op korte termijn: 'bepaald iemand' veel zien, horen, ruiken e.d.
Op lange termijn: Of naar de NFTA om over een jaar of tien scenarist of regisseur te zijn. Of een major Psychologie met een minor Wijsbegeerte om aan de slag te gaan als Social Übergeist. |
Citaat:
ik hoef trouwens ook echt niet veel geld, dat zal wel nodig zijn voor dat huis en die studio, maar het is maar een droom, als ik moest zeggen waar ik gewoon sowieso gelukkig mee zou zijn, zou het er heel anders uit zien. |
Citaat:
|
skateboarden als rodney mullen
en een eigen cd zaak ennuh een ford mustang (wat zijn we toch weer materealistisch) ok vrede op de hele wereld |
toegelaten worden op Deurne. Daar m'n ing. titel halen.
Daarna paarden op (inter)nationaal niveau uitbrengen en lesgeven. Daarnaast nog een leuke vriend/man hebben en ooit ook nog wel wat kindertjes. |
ooit hoop ik een keer op een festival de lichten te mogen regelen
met veel effecten erbij zoals: vlammen, vuurwerk, confetie en schuim oftewel special effects :p dat lijkt mij echt een keer gaaf om te doen en als werk |
Zoveel dromen...:)
Ik wil reizen, schrijven, mensen helpen, een lief persoontje vinden om mee oud te worden, kindjes krijgen, muziek blijven maken, op mezelf gaan wonen, gaan studeren, nieuwe vrienden maken, gelukkig zijn en blijven, nog meer reizen en nog meer schrijven.. etc etc etc:) *Dromen is leuk* |
Citaat:
|
geld speelt zowiezo geen rol in mijn dromen, kheb geluk :P
|
Citaat:
Mooie, oude stad, gezellig centrum, veel geile studentes...wat wil je nog meer? |
Op het gebied van werk en carriere heb ik geen duidelijke droom, als ik me maar prettig voel in mn werk.. een flexibel iets is denk ik meer voor mij weggelegd dan een 9tot5 baan, opzich zie ik me na een aantal jaren in het bedrijfsleven ofzo best wel economie lesgeven op een middelbare school.. ik ben niet echt een carriere mens vrees ik, het is niet mijn ultieme streven..
Op het gebied van liefde wil iedereen hetzelfde. De geweldigste man/vrouw ter wereld vinden, daar een super mooie en diepgaande relatie mee krijgen en die kunnen behouden. Ik wil graag met die persoon een rustig leventje in een mooi opgeknapt boerderijtje vlakbij bos, zonder al te veel huizen om ons heen, zonder aan een drukke weg te zitten.. Met wat dieren en af en toe een leuk reisje, studie of werkopdracht om mezelf te blijven ontplooien vind ik interessant genoeg.. |
me droom..
ghe. alleenwonend of met een maatje.. GEEN kinderen.. echt no way, NIET trouwen.. geen op-de-bank-zit relatie, veel weggaan, me eigen dingen doen die ik altijd al heb willen doen.. (op vakantie naar Kreta, Parachutespringen etc) ik zou niet WETEN wat ik wil doen als baan/school/studieopleiding.. het meeste wat ik wil doen is vrijwilligerswerk (met dieren dus) en anders word het weer te hoog voor me.. (dierenartsassistente) dusse.. laat ik maar gewoon ehm. afwachten, misschien krijg ik morgen sars en gaak dood.. Droomloos dus eigenlijk. |
Veel optreden met een band waar ik 100% achtersta. Leuke chick. Met multimedia kutten for a living.
|
my dream;
later spelen met mijn kinderen (die ik dan heb) en als ik opa ben verhalen vertellen aan mijn kleinkinderen zoals mijn opa dat bij mij deed. en misschien een kindertehuis opzetten in Thailand, of helpen in een bestaand kindertehuis. |
Citaat:
Ik hou van je! |
Citaat:
|
Citaat:
De ommelanden mag je wel afkraken ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |