Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
skateboarden als rodney mullen
en een eigen cd zaak ennuh een ford mustang (wat zijn we toch weer materealistisch) ok vrede op de hele wereld
|
Verwijderd
|
Zoveel dromen...
![]() Ik wil reizen, schrijven, mensen helpen, een lief persoontje vinden om mee oud te worden, kindjes krijgen, muziek blijven maken, op mezelf gaan wonen, gaan studeren, nieuwe vrienden maken, gelukkig zijn en blijven, nog meer reizen en nog meer schrijven.. etc etc etc ![]() *Dromen is leuk* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op het gebied van werk en carriere heb ik geen duidelijke droom, als ik me maar prettig voel in mn werk.. een flexibel iets is denk ik meer voor mij weggelegd dan een 9tot5 baan, opzich zie ik me na een aantal jaren in het bedrijfsleven ofzo best wel economie lesgeven op een middelbare school.. ik ben niet echt een carriere mens vrees ik, het is niet mijn ultieme streven..
Op het gebied van liefde wil iedereen hetzelfde. De geweldigste man/vrouw ter wereld vinden, daar een super mooie en diepgaande relatie mee krijgen en die kunnen behouden. Ik wil graag met die persoon een rustig leventje in een mooi opgeknapt boerderijtje vlakbij bos, zonder al te veel huizen om ons heen, zonder aan een drukke weg te zitten.. Met wat dieren en af en toe een leuk reisje, studie of werkopdracht om mezelf te blijven ontplooien vind ik interessant genoeg..
|
me droom..
ghe. alleenwonend of met een maatje.. GEEN kinderen.. echt no way, NIET trouwen.. geen op-de-bank-zit relatie, veel weggaan, me eigen dingen doen die ik altijd al heb willen doen.. (op vakantie naar Kreta, Parachutespringen etc) ik zou niet WETEN wat ik wil doen als baan/school/studieopleiding.. het meeste wat ik wil doen is vrijwilligerswerk (met dieren dus) en anders word het weer te hoog voor me.. (dierenartsassistente) dusse.. laat ik maar gewoon ehm. afwachten, misschien krijg ik morgen sars en gaak dood.. Droomloos dus eigenlijk.
|
my dream;
later spelen met mijn kinderen (die ik dan heb) en als ik opa ben verhalen vertellen aan mijn kleinkinderen zoals mijn opa dat bij mij deed. en misschien een kindertehuis opzetten in Thailand, of helpen in een bestaand kindertehuis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |