![]() |
Wat vind jij van lord of the rings
Wat vind jij van the lord of the ring's
|
Ik heb ze allebei gezien. Prachtige films maar gewoon niet mijn soort. Ik vind er geen bal aan, en dat wist ik van tevoren al.
|
Ik vond deel I geen bal aan slecht gemaakt en saai
ben in slaap gevallen in de bios maar sinds ik deel II heb gezien vind ik de films wel gaaf :) Deel II was heel erg goed gemaakt en verhaal was ook goed eigenlijk kun je zeggen dat de fim pas begingt bij deel II |
Ik vond deel 2 juis mínder leuk dan deel 1. Deel 1 was briljant :D (2 was ook erg leuk hoor, maar deel 1 was leuker :P)
|
ik vind het geweldige films en is ook mijn smaak... zwaardvechten is gewoon cool:D... ik ken de boeken ook heel goed, en als je het dan vergelijkt is het ook heel knap gedaan... het is ook immens populair, en veel mensen die bang waren dat het boek omlaag gehaald werdt en dat was zeker niet het geval...
er zit veel aktie in... vooral in het 2e deel en in het 3e deel nog veel meer:) in deel 1 moest het inleident verhaal worden verteld daarom vonden veel mensen deel 1 wat minder dan 2... maar als je ze vergelijkt met andere films... vooral fantasy films, is dit toch wel het beste van het beste:) die veldslagen zijn zo immens... als je Helm's Deep al groot vond, de slag van Gondor wordt nog gigantischer:D ja, ik ben een groot fan en om een bepaalde reden niet de enige;) |
Citaat:
|
neh 's nix.
|
The Lord of The Rings is gewoon goed! ik heb het boek niet eens gelezen en ik begrijp het. Verheug me echt op deel 3! Daarna vind ik wel jammer dat het dan afgelopen is. Maarre, komt de dood van Saruman helemaal niet in deel 3? Vind ik wel jammer want ik heb de gewone dvd van deel 2.
|
lord of the rings is verslavingswekkend
|
Citaat:
en ik vind deel 1 ook veel beter: -special effects zijn beter -het zit gewoon beter in elkaar -in deel 2 zit meer aktie en minder verhaal -in deel 2 zitten van die stomme trucjes van legolas die totaal niet in de film passen -in deel 2 wordt gimli belachelijk gemaakt |
Geweldig epos! Heb de boeken in et Engels en Nederlands... Heb laatst de trailer gezien, ik krijg steeds meer zin in deel 3...
|
Geweldig, echt 'mijn' soort films :P :D:D
|
Goede films, met een groot aantal mooi geschoten scenes, die kippenvel doen geven. Toch zijn er veel dingen die imho anders hadden gekund, iets getrouwer aan het boek.
Maar ik kan niet wachten op deel 3 :) Ik ga de eventueel uit te komen DVD trilogie-box zeker kopen. |
Citaat:
|
Deel 1 had ik niet gezien, ben wel naar deel 2 gegaan..Maar ik vond der echt NIX aan.. Ik vond dat "slaafje" (weet niet meer hoe tie heet :bloos: ) wel erg grappig.. :D
Maar vond einde oowk erg lomp... (n) Heb toen voorgenomen dat als ik niet naar deel 3 ga niet erg veel zal missen... ;) |
Citaat:
|
Deze filmsserie is zo goed.....
Ik kan niet wachten op deel drie! (maar dat had jullie vast al geraden aan de hand van mijn naam) |
Supergaaf, kan niet wachten op deel 3! Helemaal niet meer na het zien van de trailer (y) Heb m'n avatar ff ingeruild, maar anders stond daar Aragorn :o :cool:
|
gaat wel.de films zijn heel erg mooi en ik heb ook alle 2 de films gezien en ga zeker ook naar deel 3 toe, maar toch zijn het gewoon niet mijn soort films. dus vandaar 'gaat wel' :)
|
Super gaaf, alleen het niveau van de boeken van Tolkien wordt bij lange na niet gehaald.
|
Citaat:
Ennuh faladel, ik vind lotr dus ook geweldig. Ik vind trouwens wel dat de film en het boek kwalitatief gelijk zijn. Maar dat ligt misschien aan mijn eigen voorstelling van het boek. Veranderingen van boek naar film vind ik tot nu toe allemaal goed, zeker als je kijkt naar de extended cuts (voornamelijk Faramir/Osgiliath gedoe). |
Gad-ver-damme. Geen moer aan!
|
Gaaf! Naja de boeken iig wel. De films zijn wat minder, maar toch ook zeker wel heel mooi. Vond alleen TTT heel erg tegen vallen.
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Het is THE BEST MOVIE EVER zo'n goed verhaal en zoo mooi gemaakt en ze hebben het tenminste niet in 1 film van 3 drie uur gepropt maar het lekker lang en uitgebreid gedaan dat is echt vet beter en het is helemaal niet langdradig gewoon. Ik ga naar de lotr marathon in de bios nou maar hopen dat ik zo'n tien tot twaalf uur wakker kan blijven (vast wel zo'n goeie film!!!)
|
optie 1: geen moer aan
|
gaat wel, niet echt bijzonder ofzo. wel vermakelijke film maar om er nou 3 delen van te maken, beetje te veel van het goede
|
Ik kan niet wachten tot deel 3. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het boek is beter.
|
I was meer verhaal dan II en II was meer actie dan I, maar III zal rulen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaf:p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit stond althans zo geschreven in mijn boekdruk (9e druk, 1999, HarperCollinsPublishers): NOTE ON THE TEXT: The Lord Of The Rings is often erroneously called a trilogy, when it is in fact a single novel, consisting of six books plus appendices, sometimes published in three volumes. |
Het bestaat ook eigelijk ook zes boeken :o
|
Citaat:
|
Zeer fraai :)
En dat het het niet haalt bij het boek vindt ik eigenlijk niet meer dan logisch; een film is gewoon minder literair an sich. |
geen moer aan
|
Gaaf :cool:
|
mwah. Mooi gedaan ofzo, en goede acteurs. Maar tis mijn genre niet en ik zit eigenlijk ook niet te wachten op deel 3. Zie het thuis wel een keer over een maand of 9. (deel 2 ook pas2 maanden geleden gezien :o)
|
gaaf
|
Helemaal super!!
Ik vind het jammer dat dit jaar het laatste deel uitkomt... Ik wou dat ze nog een film maakten van The Hobbit :) |
Ik moet eerlijk bekennen:
Ik weet dat het boek door hele volksstammen op handen wordt gedragen, maar uh ik vond het helemaal niet zo'n bijzonder boek? Het is vrij normaal geschreven en de gebeurtenissen zijn allemaal wel leuk enzo maar in principe zie je dat ook allemaal in de film. Sorry voor deze controversiele mening. |
can't wait to see it..... ik heb echt heel veel zin in ROTK, krijg alweer kippevel bij de trailer!!!!
|
Citaat:
Wie weet? Er wordt gezegd dat PJ het misschien zal doen, omdat hij bang is dat een andere regisseur het doet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |