|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van the lord of the ring's | |||
geen moer aan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 11.19% |
gaaf |
27 | 20.15% |
gaat wel |
15 | 11.19% |
slecht |
1 | 0.75% |
vind alleen deel I leuk |
0 | 0% |
vind alleen deel II leuk |
0 | 0% |
boeit me geen bal ga wel ff naar deel III |
6 | 4.48% |
Super gaaf kan niet wachten op deel III |
70 | 52.24% |
Aantal stemmers: 134. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
The Lord of The Rings is gewoon goed! ik heb het boek niet eens gelezen en ik begrijp het. Verheug me echt op deel 3! Daarna vind ik wel jammer dat het dan afgelopen is. Maarre, komt de dood van Saruman helemaal niet in deel 3? Vind ik wel jammer want ik heb de gewone dvd van deel 2.
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind deel 1 ook veel beter: -special effects zijn beter -het zit gewoon beter in elkaar -in deel 2 zit meer aktie en minder verhaal -in deel 2 zitten van die stomme trucjes van legolas die totaal niet in de film passen -in deel 2 wordt gimli belachelijk gemaakt |
![]() |
|
Deel 1 had ik niet gezien, ben wel naar deel 2 gegaan..Maar ik vond der echt NIX aan.. Ik vond dat "slaafje" (weet niet meer hoe tie heet
![]() ![]() Maar vond einde oowk erg lomp... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ennuh faladel, ik vind lotr dus ook geweldig. Ik vind trouwens wel dat de film en het boek kwalitatief gelijk zijn. Maar dat ligt misschien aan mijn eigen voorstelling van het boek. Veranderingen van boek naar film vind ik tot nu toe allemaal goed, zeker als je kijkt naar de extended cuts (voornamelijk Faramir/Osgiliath gedoe). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is THE BEST MOVIE EVER zo'n goed verhaal en zoo mooi gemaakt en ze hebben het tenminste niet in 1 film van 3 drie uur gepropt maar het lekker lang en uitgebreid gedaan dat is echt vet beter en het is helemaal niet langdradig gewoon. Ik ga naar de lotr marathon in de bios nou maar hopen dat ik zo'n tien tot twaalf uur wakker kan blijven (vast wel zo'n goeie film!!!)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit stond althans zo geschreven in mijn boekdruk (9e druk, 1999, HarperCollinsPublishers): NOTE ON THE TEXT: The Lord Of The Rings is often erroneously called a trilogy, when it is in fact a single novel, consisting of six books plus appendices, sometimes published in three volumes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet eerlijk bekennen:
Ik weet dat het boek door hele volksstammen op handen wordt gedragen, maar uh ik vond het helemaal niet zo'n bijzonder boek? Het is vrij normaal geschreven en de gebeurtenissen zijn allemaal wel leuk enzo maar in principe zie je dat ook allemaal in de film. Sorry voor deze controversiele mening. |
![]() |
||
Citaat:
Wie weet? Er wordt gezegd dat PJ het misschien zal doen, omdat hij bang is dat een andere regisseur het doet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Worlds Best DJ CVLTLEADER | 17 | 26-10-2011 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR-Harry Potter Lunae | 43 | 14-06-2004 12:08 | |
Films, TV & Radio |
Peter Jackson onthult spoiler Lord of the Rings: Return of the King [SPOILERS] Rollo Tomasi | 45 | 11-12-2003 12:02 | |
Films, TV & Radio |
dvd regio code? CraigDavid | 9 | 24-04-2003 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Van welk boek waren jullie helemaal ondersteboven? marlies | 133 | 02-03-2003 14:18 |