![]() |
Finding Nemo
(istie al uit daar?)
wat vonden/denken jullie ervan? ik vond hem echt super grappig, die blauwe juffersvis figuur is het grappigste karakter ooit (vind ik dan) supergoeie film (y) http://www.pixar.com/featurefilms/ne...ndex_cwide.jpg site |
die schildpadden zijn pas zwaar relaxed. Goede Film (Y)
|
'k hoop dattie vanavond in de sneak draait
:) |
ik vond m echt super (y)
die minischildpadjes waren zoooo lieff! en Dory, ja die was echt geweldig gewoon, steeds maar weer alles vergeten enzo, echt leuk :) |
geweldige film :)
|
Oe, deze film wil ik zo graag zien!
Mine. Minemine. Minemineminemine. :D:D |
Citaat:
|
Hele vette film, ik ga de dvd kopen (y)
die schildpadden zijn idd erg cool, ik dacht trouwens dat Bruce (die haai) wel een grotere rol zou hebben. Dat stukje na al die explosies is ook erg droog :D |
Geweldige film
Ik heb de dvd dan ook al :p:p |
lijkt me wel een grappige film .... ff naar de bios :p
|
hijs echt kewl... Heb em vanmiddag af gezien...
'that's not funny! and I know funny, I'm a clownfish... ':D |
Ik heb me doodgelachen. Meeeelliiiiiiig. :D ;)
|
Citaat:
check www.sneakpoint.nl nou gewoon eens |
ja paar weken terug in de sneak gezien... en hij is van hoog humoristisch niveau hoor:D
lang geleden dat ik zo gelachen heb bij een film:D |
idd erg leuke, mooie etc film..
ben blij dat ik al een kopie heb staan op de comp :) |
Oooh ik wil er heel erg graag heen, hij lijkt me echt zo cool :D De previews ervan zijn al heel tof :cool:
|
Hij is geweldig!! K heb em een paar maanden geleden al gezien maar k wil em echt ubergraag nog een keer zien!!!
|
ik vind hem geweldig, heb 'm een paar weken geleden gezien en ga volgende week zo snel mogelijk weer.
Fish are friends, not food! |
Wat is Ellen Degeneres geweldig als de voiceover van Darcy/Darla, heel goed. Die schildpadden waren ook echt awesome :>
|
Citaat:
Ontopic: geweldige film vette humor eigenlijk zat alles dr in (y) |
dit was echt de allerleukste sneak die ik ooit gezien heb! hij had de hoogste score van dit jaar. (ik weet niet of iedere bioscoop aan punten geven doet, maar bij ons wel. )
waarom zou je eigenlijk op sneakpoint.nl willen gaan kijken? dan is de lol van de sneak er toch af of ligt dat aan mij? |
Mij lijkt ie leuk, ik ga er eens heen met m'n zusje
|
al uit?! paar maanden geleden al gezien :p
maar is SUPER film (y) die meeuwen zijn uber :D(y) |
nu nog hopen dat ze bij onze bios op het idee komen om hem ook in de originele versie te laten draaien, want naar de Nederlandse hoef ik (n) niet
|
Hallo mensen het is een teken film, is die dan echt zo leuk? Hmm toch maar is kijken dan maar eerst de matrix en daarna de LOTR marathon, dat wordt vetjes 1-2-3 achter elkaar!
|
Citaat:
|
Citaat:
Jah hij schijnt echt superleuk te zijn. Ik ga er met me zusje heen! |
lijkt me een leuke film
weet iemand toevallig hoe het liedje heet dat in de reclame voor de film te horen is?? volgens mij is het van de bee gees (mijn zusje is op zoek naar dit nummer) |
Hehe, die wil ik nog gaan zien.
|
nog niet gezien, ik ga hem zeker kijken,
|
Citaat:
met dan aan lana |
Citaat:
Ik wil die film echt zien hij lijkt me echt :cool: |
Citaat:
en het is idd van men at work maar het heet land downunder |
Ik heb em al gezien, echt een schitterende film, normaal kijk ik nooit echt naar 'disneyfilms', maar deze is echt geweldig, vooral (wordt al meerdere malen genoemd) die blauwe vis, maar ook die schildpaden.
Echt schitterend in elkaar gezet, en die meeuwen daar lig je ook helemaal dubbel van :D |
Het lijkt mij zo'n leuke film, maar ik geloof dat ie hier nog niet in de bios te zien is.
|
Lijkt me echt een geweldige film!
|
Citaat:
Ontopic: Ik wil m erg graag zien, maar als ze in de bios alleen de nederlands versie draaien, dan laat maar zitten. Dan wacht ik wel tot de dvd. |
Ik zal jullie vertellen hoe het afloopt:
Ze gaan allemaal hardstikke DOOD! |
Citaat:
|
Ik heb hem een maandje geleden gezien, toen ik er nog niks over gehoord had. En idd, hij is geweldig. Meteen nog een keer gekeken :D
Schildpadden zijn het gaafst. |
Mn vriend heeft m al een paar maandjes thuis liggen, maar we hebben geen tijd gehad om te kijken. Eindelijk gister heb ik um gezien... Bij sommige stukjes lag ik echt dubbel:D Supergrappige film. Al vindt ik het soms wel irritant dat het allemaal zo druk is...
En TOCH vind ik de Leeuwenkoning beter :p |
Ik heb ice-age gezien en die viel nogal tegen. De trailers met die eekhoorn en zijn eikeltje waren super grappig, maar kwamen totaal niet terug in het verhaal. Wat ik ook vind is dat tekenfilms al snel moralistisch worden waar ik me dus aan dooderger.
Monsters inc vond ik al wat leuker, dit refereerde niet naar een direct aanwezige werkelijkheid zoals meestal dierenverhalen een vervorming zijn van de mensenwereld. ik ben wel benieuwd naar finding nemo, maar haal 'm wel een keer van internet. |
Die film wil ik echt graag zien :bloos:
|
woeoeoe ik wil deze film zoooo graag zien! animatiefilms: <3 <3 <3
|
Ik ben echt benieuwd naar Finding Nemo, zaterdag ga ik er heen :)
|
Ik dacht eigenlijk dat hij allang al uit was :confused:
Maar hij lijkt me erg leuk, ik wil hem zeker zien. |
Gaat er nog iemand naar de premiere vandaag?
|
Citaat:
Ik heb em ook gezien. Hij was best wel sad soms :( en die meeuwen waren echt grappig :D |
ik heb m op 1 september gezien
bij een vriend, had ie van internet gehaald hij is wel leuk maar niet echt bijzonder die film |
Ik had hem 2 dagen geleden gezien. Het heeft een aantal grappige stukjes, maar is als geheel gezien niet aan mij besteed. :| Die hele hype vind ik dan ook overdreven, zó goed vond ik de film niet. Af en toe te geforceerde humor, klein beetje moralistische gedoe (niet te cliche), goed verteld verhaal, zo kwam het op mij over.
Die meeuwen en de schildpadden waren wèl grappig. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |