![]() |
|
(istie al uit daar?)
wat vonden/denken jullie ervan? ik vond hem echt super grappig, die blauwe juffersvis figuur is het grappigste karakter ooit (vind ik dan) supergoeie film ![]() ![]() site
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 14:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
check www.sneakpoint.nl nou gewoon eens |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: geweldige film vette humor eigenlijk zat alles dr in ![]()
||
Citaat:
Ik wil die film echt zien hij lijkt me echt ![]()
|
Ik heb em al gezien, echt een schitterende film, normaal kijk ik nooit echt naar 'disneyfilms', maar deze is echt geweldig, vooral (wordt al meerdere malen genoemd) die blauwe vis, maar ook die schildpaden.
Echt schitterend in elkaar gezet, en die meeuwen daar lig je ook helemaal dubbel van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik wil m erg graag zien, maar als ze in de bios alleen de nederlands versie draaien, dan laat maar zitten. Dan wacht ik wel tot de dvd.
|
Mn vriend heeft m al een paar maandjes thuis liggen, maar we hebben geen tijd gehad om te kijken. Eindelijk gister heb ik um gezien... Bij sommige stukjes lag ik echt dubbel
![]() En TOCH vind ik de Leeuwenkoning beter ![]() |
![]() |
|
Ik heb ice-age gezien en die viel nogal tegen. De trailers met die eekhoorn en zijn eikeltje waren super grappig, maar kwamen totaal niet terug in het verhaal. Wat ik ook vind is dat tekenfilms al snel moralistisch worden waar ik me dus aan dooderger.
Monsters inc vond ik al wat leuker, dit refereerde niet naar een direct aanwezige werkelijkheid zoals meestal dierenverhalen een vervorming zijn van de mensenwereld. ik ben wel benieuwd naar finding nemo, maar haal 'm wel een keer van internet.
|
Ik had hem 2 dagen geleden gezien. Het heeft een aantal grappige stukjes, maar is als geheel gezien niet aan mij besteed.
![]() Die meeuwen en de schildpadden waren wèl grappig. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Finding Nemo Verwijderd | 57 | 17-04-2004 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 | |
Games |
Finding nemo the game.. Lil' Phoenix | 14 | 04-02-2004 14:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 | |
Films, TV & Radio |
Hmm, TAFKAB is lui vandaag, FINDING NEMO-trailer Verwijderd | 10 | 04-11-2002 19:58 | |
Films, TV & Radio |
Eerste beelden "Finding Nemo" (CG animatie film van Pixar) TAFKAB | 1 | 09-09-2002 15:56 |