![]() |
power metal?
zijn er hier nog power metalfans? hammerfall..dark moor..dragonforce...stratovarius enzo?
|
ik weet het niet maar sommige zeggen dat Blind Guardian ook powermetal is maar ik vind van niet.
ben je niet in de war met Death Metal? ik vind alle metal wel cool :D behalve Dummi Borgir (die's echt te overdreven kut) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahah!
gewedlig! |
jij hebt geen verstand
de vetste death metal vind ik Arch Enemy & Children of Bodom maar dat ene nummer van Hammerfall wat ik heb is toch zeker wete death metal en geen powermetal |
dimmu is ook kwul :) kheb alle cd's...blind guardian is ook power ja....en Elvenking..dies goed
|
:D :D :D :D :D goed bezig kerels!
|
hammerfall is power....alleen de artwork op de cd-covers en de texten zeggen het al
death metal is zo snel en hard mogelijk...+deadgrunts en blastbeats.... children of bodom is ook geen death..ook geen black..eigelijk een mix van alles...symphonic thrashy blackdeath metal ofzo |
Citaat:
waar is de spamploeg? |
(y)
|
Hehe, hilarisch.
Wiens klonen zijn dit? :) |
Citaat:
|
naja fans
ik luistr ook wel wat powermetal... ik heb stratovarius nog live geizen.. Hunting high and low :o |
powermetal rules:)
laatst nog een cd'tje van darkmoor van een gozer geleend, is erg kewl maar uh... meneer de topic starter.. waar heb jij je elvenking cd gekocht? die kan een vriend van mij namelijk nergens vinden... (zelf vind ik er geen ruk aan) verders kan ik prima luisteren naar eh.. bg, iced earth, rhapsody, sonata arctica, strato, freedom call, at vance en weet ik het allemaal.. |
Desekrator - Metal For Demons
metaaal for deeeeemons is metal for hell, Jesus is bleeeeeeeding \m/ |
:(
|
Ik Ben niet echt dol op Power hoewel er wel een aantal bands die ik wel goed vind er wel invloeden van Power-metal in hebben zitten.
Stratovarious is nog wel leuk inderdaad, tenminste de CD met Millennium en Hunting High and Low. :cool: |
Power Metal is cool :D Net als heavy metal (y)
Laatst een EP'tje van een duitse band genaamd Stormwarrior gekocht: Heavy Metal Fire; Schitterende o zo foute 'ik geloof in het geloof der metal' metal :D Dragonforce is ook zwaar cool :) Maar mijn favo symphonic power metal blijft toch Kamelot. Damn, die Roy Kahn heeft een mooie stem >_< |
BG is meer in de gothic richting
|
Citaat:
|
Burzum is best gave power metal
|
Citaat:
|
Dan vind ik Der Sturmer toch beter tot z'n recht komen, alhoewel de teksten het niet bij hammerfall halen :(
|
Citaat:
|
haha da's wel een brute actie :)
der sturmer komt trouwens naar nederland, kan ie hem een kaartje geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Elvenking heb ik iid ook nergens gezien...ik heb ze op hun site gehoord...en kent iemand dees ? ik niet..maar ik wil ff kijken of ze ruig zijn
saxon battlelore jag panzer graveworm freedom call mystic prophecy |
(y)
|
Citaat:
Voor de nitwits, daar is Iron Maiden ook van ;) |
ik heb et net geluisterd ja..tis iid geen power metal :(..stond in een lijstje met power...mja...
|
Kamelot
Rhapsody Sonatica Arctica Angra Symphony X Thy Majesty |
:) zijn ook aardig
|
Citaat:
|
jep
ik ben wel een liefhebber van dit Genre maar om nou altijd naar te luisteren..... NEE |
Citaat:
|
SONATA ARCTICA RULEERT !!!!!!!!!!!!
(is dit ook geen death metal eigenlijk, klinkt nl bijna zoals robbie wiliams :D ) |
at vance!
|
vinnik dan weer nix.....ben nu btje dragonforce en dragonland verslaafd
|
Citaat:
*herinnert* |
Citaat:
heb de cd al hele tijd thuis, en ben hem de laatste tijd weer aant beluisteren.... echt supersnel :D Dragonland heb ik ook beide cd's van lekker snelle PowerMetal ook (y) ----------------- Heeft iemand trouwens de nieuwe -Supreme Majesty- al gehoord?? en ist wat??? de eerste cd was iig heeeeel erg gaaf! |
waar heb jij dragonforce gehaald? ik ben em alleen nog maar bij large tegengekomen
|
bij de fame in amsterdam hadden ze hem geloof ik :)
|
das ver weg...ik woon in R'dam
|
ff wat minder bekende pm bands propaganderen:
time requiem zandelle dungeon downfall highlord valiance iron mask |
Vind eigenlijk alleen Zandelle daarvan de moeite waard. Er is echt teveel 13 in een dozijn troep binnen de power.
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben ze hem niet bij de sounds? op de korte hoogstraat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |