Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hammerfall is power....alleen de artwork op de cd-covers en de texten zeggen het al
death metal is zo snel en hard mogelijk...+deadgrunts en blastbeats.... children of bodom is ook geen death..ook geen black..eigelijk een mix van alles...symphonic thrashy blackdeath metal ofzo
||
Citaat:
waar is de spamploeg?
|
Verwijderd
|
powermetal rules
![]() laatst nog een cd'tje van darkmoor van een gozer geleend, is erg kewl maar uh... meneer de topic starter.. waar heb jij je elvenking cd gekocht? die kan een vriend van mij namelijk nergens vinden... (zelf vind ik er geen ruk aan) verders kan ik prima luisteren naar eh.. bg, iced earth, rhapsody, sonata arctica, strato, freedom call, at vance en weet ik het allemaal.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Power Metal is cool
![]() ![]() Laatst een EP'tje van een duitse band genaamd Stormwarrior gekocht: Heavy Metal Fire; Schitterende o zo foute 'ik geloof in het geloof der metal' metal ![]() Dragonforce is ook zwaar cool ![]() Maar mijn favo symphonic power metal blijft toch Kamelot. Damn, die Roy Kahn heeft een mooie stem >_< |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de nitwits, daar is Iron Maiden ook van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *herinnert*
||
Citaat:
heb de cd al hele tijd thuis, en ben hem de laatste tijd weer aant beluisteren.... echt supersnel ![]() Dragonland heb ik ook beide cd's van lekker snelle PowerMetal ook ![]() ----------------- Heeft iemand trouwens de nieuwe -Supreme Majesty- al gehoord?? en ist wat??? de eerste cd was iig heeeeel erg gaaf!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Melodic/Power/Lichte Prog] Dragonland - Astronomy Verwijderd | 20 | 12-11-2006 14:25 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
Finntroll Unique Clone | 71 | 09-02-2005 14:31 | |
Muziek |
Dragonforce enema abortion | 66 | 01-12-2004 15:54 | |
Muziek |
Voor de Power/Speed fans testement | 27 | 17-07-2004 11:34 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |