![]() |
Welke gel/wax/schuim/spray gebruik jij?
Welke gel/wax/schuim/spray gebruik jij? En welk haarsoort heb je?! Lengte, droog/vet haar..?
Ik gebruik "Remix" van L`oreal.. En heb best lang haar.. Zoek eigenlijk ook naar iets anders... :o |
geen.
beetje bodylotion na het douchen is genoeg (oftewel: het is toch hopeloos met mijn haar ;) ) |
Uhm.... Ik heb er veel te veel volgens mij.
|
Citaat:
|
Niet als je heel erg droog haar hebt (en het alleen in de haarpunten smeert).
Ik gebruik geen gel of iets dergelijks. Heel af en toe (1x per 2 maanden) haarlak om m'n opgestoken haar vast te laten zitten (van L'oreal). |
Ik gebruik - Taft, mouse en gel
- Andrelon mouse voor volume Gebruik eigenlijk van alles.. :p |
Psschtspul van Fructis, ruikt lekker. (y)
|
schwarzkopf gliss kur wax uit zown pomp ding...
|
Citaat:
|
Wella shine gelwax
|
L'oreal FX Studio Super Strong :D
|
murrays ....wax
|
L'Oreal Studio Line FX FREEZE!
Ik heb japanner haar, 20,921382873812738183812 cm lang, nogal droog geworden door alle vage kleuren die ik erdoor heen heb gegooid :P |
rough paste van Redken
heb heel dik haar |
van de Hema. :cool:
|
Garnier,Fructis Style,Maxi-Fixing Spray. Super Strong.
Fijn.Touperen! |
Ik gebruik gum :p
Junior mad gum ofzoiets |
Fudge fat hed van de Kinki kapper.
|
Glis Kur Hair Repair voor droog haar.
|
Wax creme ofzo, van L'oreal
en mousse van AH :rolleyes: |
Niks :)
|
Mousse van Andrélon
Of ik jat een beetje van een of andere goedkope gel van mn broers, maar dan blijft het niet lang zitten |
Helemaal niets :)
|
Ultra Sheen van Johnson products (y)
|
Ik gebruik nu gewoon die gele troep die je in een bulkformaat voor een euro overal kan kopen.
Maar ik vind m'n haar veel cooler als t nat is en ik t dan style. Maar dat is dus alleen met water, en dan droogt het op en krijg ik weer een pluizebol die niet zit(zoals iedereen). Alleen als ik het met gel probeer dan wordt m'n haar zwaar en net iets te plakkerigen dan vindt ik het veel minder vet zitten. Dus wie weet iets waarmee je haar heel makkelijk kan stylen maar wat dus wel goed opdroogt? En ik ben dus niet op zoek naar een wetlook ofzo. |
L'Oréal Remix, L'Oréal Restyler, Taft Wax.
|
meestal niks, en soms jat k van die nu nile wax troep van het jogje
|
knottyboy wax :cool:
ik heb vast de duurste wax van iedereen hier, 18 euro's :| |
Ik had eens een potje vinyl-shine wax en een bus volume mousse van studio loreal gekocht want het was 2e produkt gratis :rolleyes:
Die volume mousse is vreselijk, het maakt je haar heel stug, en die vinyl wax,mja nog niet echt geprobeerd, ik hou niet zo van wax,maar ik dacht dat dit iets anders was door dat vinyl gedoe. verder gebruik ik nooit haarrstyling. Vroeger wel Fudge shaper. heel fijn. |
coconut oil forumla van Palmers (y)
|
Citaat:
|
absoluut de sterkste combi ever is:
murrays wax + florale gel absoluut goeie prijs/kwaliteit verhouding ook nog eens maar ik heb ook minder sterke gel en spul want die wax gaat er toch bijna niet uit |
Citaat:
|
Taft gelwax
|
Citaat:
|
ow gatver die gele en groene gel in van die grote potten is zo goor! (n)
|
Citaat:
Ik doe een of ander spul in mn pony, anders zit het zo pluizig en statisch enzo. Maarja, of het nou zoveel verschil is, weet ik niet. :D :o |
l'oreal fructis, wat ook zeer zeker wil helpen is het niet elke ochtend te wassen met creme spoeling, wat ik vroeger dus wél deed.
Of wanneer je het dan toch wast gewoon voor je gaat slapen wat goedkope gel erin smeren en goed verdelen, zodat je haar wat vetter wordt. Dat voorkomt dat je haar inzakt, mits je het omhoog draagt natuurlijk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of snap ik zijn bedoeling nou helemaal verkeerd? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Nu Nile en Murrays gaan nooit meer uit je haar.(Naja, na 25x wassen ofzo) Dus misschien een andere oplossing? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het helemaal zo van 1x in de buurt komen van m'n haar en t ziet er uit als een verdord en droog vogelnestje uit..... |
wax soms gel en haarlak.... (voor de stevigheid)
|
Soort gel van Fructis
wax van taft haarlak van de trekplijster en nog gel weet niet waarvan. |
gebruik soms iets slijmerigs, serum oid.
wordt mijn haar lekker zacht een doorkambaar van :) |
Soms serum van John Frieda ofzo... dat raadde m'n kapper aan. Ik heb een soort permanentje erin zitten nu (voor de lol, was weddenschap met vrienden, heb het samen met een vriendin van me laten doen) en het helpt heel goed tegen pluishaar. En als ik er zin in heb, doe ik er ook nog wat finishing cream van hetzelfde merk in.
Maar normaal deed ik er helemaal niks in: als m'n krullen weer weg zijn, zal dat waarschijnlijk weer hetzelfde worden :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |