Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe een of ander spul in mn pony, anders zit het zo pluizig en statisch enzo. Maarja, of het nou zoveel verschil is, weet ik niet. ![]() ![]() |
![]() |
|
l'oreal fructis, wat ook zeer zeker wil helpen is het niet elke ochtend te wassen met creme spoeling, wat ik vroeger dus wél deed.
Of wanneer je het dan toch wast gewoon voor je gaat slapen wat goedkope gel erin smeren en goed verdelen, zodat je haar wat vetter wordt. Dat voorkomt dat je haar inzakt, mits je het omhoog draagt natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
Of snap ik zijn bedoeling nou helemaal verkeerd? ![]()
||
Citaat:
Maar Nu Nile en Murrays gaan nooit meer uit je haar.(Naja, na 25x wassen ofzo) Dus misschien een andere oplossing?
||
Citaat:
Dan is het helemaal zo van 1x in de buurt komen van m'n haar en t ziet er uit als een verdord en droog vogelnestje uit.....
|
Verwijderd
|
Soms serum van John Frieda ofzo... dat raadde m'n kapper aan. Ik heb een soort permanentje erin zitten nu (voor de lol, was weddenschap met vrienden, heb het samen met een vriendin van me laten doen) en het helpt heel goed tegen pluishaar. En als ik er zin in heb, doe ik er ook nog wat finishing cream van hetzelfde merk in.
Maar normaal deed ik er helemaal niks in: als m'n krullen weer weg zijn, zal dat waarschijnlijk weer hetzelfde worden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|