![]() |
Pim Fortuyn-zaal
Citaat:
Wat vinden jullie hiervan? Is het terecht dat er een uitzondering wordt gemaakt? |
Wow, layout verneukt, even kijken wat ik er aan kan doen :bloos: :s
|
mwuh, ik denk dat je beter even kunt wachten voor je kunt bekijken of pim's gedachtengoed (zijn politicus-zijn dus) wel zodanig een invloed heeft gehad op de politiek in Nederland.
|
Boeiend.
|
Waar gaat dat heen met dit land. :rolleyes:
|
Ach, van mij mogen ze hoor. Verder weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken, aangezien op langere termijn pas goed te overzien is wat het effect is geweest van zijn politieke aanwezigheid.
|
Citaat:
|
Ik vind het geen slecht idee. Pim Fortuyn heeft in Nederland veel mensen beïnvloed en zou het, als hij niet vermoord was, vast tot minister en misschien zelfs tot premier hebben geschopt. Ik denk dat de invloed die de korte tijd Fortuyn in de hoofden van de Nederlander en in de maatschappij heeft gehad, niet valt te verwaarlozen, dus vind ik het goed om hem met een Pim Fortuyn-zaal postuum te eren.
|
Citaat:
|
Inclusief gay bar. (y)
|
Citaat:
|
Nou, ik zou zeggen: graaf Pimmetje lekker weer op, en maai zijn skelet maar gelijk neer in deze Fortuyn-zaal. En als we dat gedaan hebben, bouwen we een microfoon in zijn schedel, zoeken we een lijpe LPF-aanhanger, die de voice-over doet. Dan kunnen de parlementariërs weer verder discussiëren met wijlen Pim Fortuyn.
Jzeees, het moet nou niet gekker worden. Eerst dat standbeeld en nu dit. |
Beetje loze zaak om een zaal naar hem te vernoemen daar. Als ik er eenmaal zit zal ik het wel weer afschaffen.
|
waarom noemen ze zo'n zaal niet naar een groots politicus die echt iets bereikt heeft? Pim heeft alleen maar wat geroepen en daarna is het volk er als een kudde achteraan gehobbeld, maar echt iets gedaan heeft hij niet (nou ja, behalve mij geërgerd, maar dat is op individueel niveau). Kijk, Hans van Mierlo is jarenlang een gerespecteerd politicus geweest die betrokken is geweest bij een nieuwe partij en met deze partij ook zaken bereikt heeft. Dit is dus begrijpelijk, maar een Pim-zaal?
|
Ik vind het wel terecht...... er komt toch ook een hans van mierlo zaal waarom wordt daar geen ophef over gemaakt ??? Pim is gestorven voor/door de politiek mag daar best wel iets voor komen....
|
Citaat:
|
Boeiend of zo'n zaal er komt of niet.
|
Citaat:
Hansje is jaren achtereen het boegbeeld geweest van D66. |
Citaat:
|
Hoe bestaat het, pim heeft niets gepresteerd behalve dat hij een grote bek opzette :|
Over een paar jaar is iedereen die kale gek alweer vergeten, waarom zouden we dan een zaal naar hem noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel boeiend, want zo'n zaal geeft duidelijk aan dat de nederlandse politiek niet meer serieus is (y)
|
Ik vind het meer een interne aangelegenheid, net iets voor de LPF om er ophef over te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Whatever.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hans van Mierlo zaal is ook een uitzondering? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een "pimfortuin-zaal" maken in het regeringsgebouw is een kanalisering van schuldgevoelens.
Het zou waardiger geweest zijn als enkele ideen van pim fortuyn overwogen zouden zijn in het regeer accoord. Deze actie is louter ceremonieel, en betekenisloos. Hij draait zich om in zijn graf. Wederom een boodschap aan de kamer om op een sarcastische manier te zeggen: "hahaha Pim, opgerot staat netjes, we pissen op jou. En we kunnen het helemaal goed maken voor het volk, door een kamer naar jou te vernoemen! volk ook weer blij, haha wat een sukkels" |
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder een pseudoniem schrijven is niet laf, dat is juist slim. Die vent wist donders goed dat hij niet eens geplaatst zou worden als hij dat pseudoniem niet gebruikte. |
Citaat:
|
wat een emotineel gezeik.
|
Citaat:
:D |
Lijkt me nergens voor nodig, als die kerel niet aan de eisen voldaan heeft. Anders mogen ze voor mij ook wel even een zaaltje oprichten :D
|
What's next, het Carla en Kenneth-kantoortje? :D Het Smolderstoilet? De Ratelband-koffiehoek?
|
Voor iemand die zoveel mensen heeft gekwetst en daardoor voor zoveel commotie heeft gezorgd vind ik een zaal in het complex van de Tweede Kamer echt overbodig.
|
Joh, dat is echt iets wat totaal niets boeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zaal in de Tweede Kamer om politici te eren die werkelijk wat voor de Nederland hebben betekend in bestuurlijke zin vind ik een goede traditie.
Die moet niet doorbroken worden door op eens rellerige populisten ook dit eerbetoon te gaan geven. Er is vast al wel een Pimkamer* in het LPF-deel van het complex, dat lijkt me voldoende. = kamer met wanstaltige inrichting, sombere muziek, kaarsen aan en waar de fractie snikkend om Pims foto heen zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |