![]() |
Legion weg bij Marduk
'Vocalist Legion is no longer a part of Marduk. Marduk have cancelled the upcoming shows( Blackest of the Black Festival in London and the 2 shows in Greece) A replacment for Legion has already been found and will be presented very soon.'
http://www.marduk.nu/marduk/news/News.htm Hmm vind k wel zonde, had n lekker verrotte stem die gast |
waarom heet hij legion? :o
|
Heeft ie uit de exorcist ofzo, net als z'n corpsepaint
|
Citaat:
|
haha hij is er zeker uitgekickt omdat z'n stem naar de klote is
|
Mja echt super viond ik ze uberhaubt niet maar wel zonde ja.
|
Citaat:
Ik word er niet warm of koud van. |
Marduk trad toch al te veel op.. wel goed dat ze ff pauze nemen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die heb ik gehad, wel de extended versie, 8 tracks ofzo. Totale duur bijna een half uur.
Maar goed, |
Citaat:
|
Dat is je goed recht. Voor zulke doeleinden leent Marduk zich prima :cool:
|
Liever der Stürmer, qua beuk-noise.
|
Ondanks het wel erg grote losse-rechterhandjesgehalte (waar ik me overigens niet aan stoor) een erg toffe band ja.
Die Richard (geloof ik) van Vinland Winds verkoopt die CD, "The Blood Calls for W.A.R!" CD voor 15 euro... vrij forse prijs wel. Maar goed, kan ik meteen Temnozor - Horizons fiksen... even kijken wat ik van de goede Sint krijg. |
Ik denk dat ik die plaat voor minder kan krijgen, ik krijg alleen geen mailtje terug van Commando Wolf.
Ik ga voor Europa Erwache op LP. |
Hmm... toch benieuwd. Ik heb onlangs wel die site van ze leeggeplukt voor mp3's, stond nog vrij veel op
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hier krijg je standaard gedonder mee door een van de vele huilebalkjes.
Maar toch bedankt! |
Het werd ook tijd dat Legion pleite ging.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Thor's Hammer album. Ik zal de mp3's is even downloaden. |
Tom ontwaakt uit zijn doodskist en maakt het forum onveilig. Als je je ogen open zou doen, wat nog wel eens wilt helpen tijdens het lezen, dan zul je zien staan: NSBM MP3's zijn strikt verboden
|
Hij denkt ook: Bewijs wegwerken jongens
|
Er staat anders niks over NSBM (e.a. haatdragende muziek) mp3's... :confused:
Nouja ik snap wel waarom eigelijk |
Citaat:
"Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. " Als deze regel van kracht is, en hier adequaat naar gehandeld zou worden, dan mag de helft van de topics hier wel weg. Bovendien is het tegenstrijdig met de motivatie van de verwijder-actie, gezien ik het een en ander aan haatdragende gevoelens jegens dergelijke ideologieën bespeur. Voor een ieder die belang heeft bij de MP3's die ons aller lieve jnieuwelaar verwijderd heeft, die PM ik wel. |
Dan blijft er al gauw niks meer over van het hele forum inderdaad. Een beetje discussie, met eventuele voorbeelden van bijvoorbeeld mp3's moet kunnen toch?
|
Citaat:
|
Juist. Niet alle NSBM is per definitie haatdragend, meer van voorliefde voor het eigen volk, de cultuur, vaderlandse trots. Daar vind ik opzich niks mis mee.
Gebruik jij trouwens MSN, Tom? |
Citaat:
En inderdaad, we kunnen hier een ellenlange discussie gaan voeren over of die links er wel of niet mogen staan, maar dat doen we lekker niet. Tip: als je de URL's van de plaatjes bekijkt kom je er ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Extreem linkse mensen zijn vervelend, marduk ook trouwens.
|
mensen zonder eergevoel ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw infaustus: onze bassist dacht je vandeweek te zien fietsen (naja, bijan 2 weken terug ;) ) |
zou best kunnen, ik fiets veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
juist
|
Hahaha.
ja ik ben vaste prik in dit soort topics |
en dat is erg jammer.
|
Hoezo? Ik zeg nu toch verder niks. Kan wel als je dat wilt? :)
|
neuh, daarvoor ga je maar naar 1 van de vele hardcore topics
|
idd. Hoewel ik wel veel van de mp3's uit de metaltopics download. Meeste vind ik niets, maarja hehe.
|
maarja...?
|
daarmee wil ie zeggen dat het een puber in een indentiteitscrisis is nog steeds
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |