![]() |
|
'Vocalist Legion is no longer a part of Marduk. Marduk have cancelled the upcoming shows( Blackest of the Black Festival in London and the 2 shows in Greece) A replacment for Legion has already been found and will be presented very soon.'
http://www.marduk.nu/marduk/news/News.htm Hmm vind k wel zonde, had n lekker verrotte stem die gast
|
![]() |
|
Ondanks het wel erg grote losse-rechterhandjesgehalte (waar ik me overigens niet aan stoor) een erg toffe band ja.
Die Richard (geloof ik) van Vinland Winds verkoopt die CD, "The Blood Calls for W.A.R!" CD voor 15 euro... vrij forse prijs wel. Maar goed, kan ik meteen Temnozor - Horizons fiksen... even kijken wat ik van de goede Sint krijg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 15:11. |
![]() |
|
Tom ontwaakt uit zijn doodskist en maakt het forum onveilig. Als je je ogen open zou doen, wat nog wel eens wilt helpen tijdens het lezen, dan zul je zien staan: NSBM MP3's zijn strikt verboden
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. " Als deze regel van kracht is, en hier adequaat naar gehandeld zou worden, dan mag de helft van de topics hier wel weg. Bovendien is het tegenstrijdig met de motivatie van de verwijder-actie, gezien ik het een en ander aan haatdragende gevoelens jegens dergelijke ideologieën bespeur. Voor een ieder die belang heeft bij de MP3's die ons aller lieve jnieuwelaar verwijderd heeft, die PM ik wel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Juist. Niet alle NSBM is per definitie haatdragend, meer van voorliefde voor het eigen volk, de cultuur, vaderlandse trots. Daar vind ik opzich niks mis mee.
Gebruik jij trouwens MSN, Tom?
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad, we kunnen hier een ellenlange discussie gaan voeren over of die links er wel of niet mogen staan, maar dat doen we lekker niet. Tip: als je de URL's van de plaatjes bekijkt kom je er ook wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|