![]() |
Titel Moordzuchtig Taxispel?
K heb een paar jaar terug bij mn neefje een demo gespeeld van wat ik het noem "Taxi" spel.. Je komt in een of andere stad met allemaal zombies die je in kan laden in je taxi en dan ergens heen brengen en onderweg kan je allemaal mensen afknallen en motorzagen op je taxi zetten enzo.. t is echt zwaar vaag.. Komt iemand dit spel bekend voor en weet iemand de titel? Ben al zwaar lang op zoek maar t is gewoon niet te vinden.. HELP!!
(en t is niet GTA voor de grapjassen onder ons) |
Quarantine? Die ken ik ook van vroeger.
Heb snel even gezocht, hij is te krijgen op the-underdogs.org , en ja dat is legaal. :) |
Citaat:
|
Citaat:
grappig :rolleyes: :P |
The evil taxidriver episode: The city of the lost zombies :P
|
Waaaaaaah VET!!! Jullie zijn echt de koningen! (y)
|
jah dies echt zwaar vet :rolleyes:
|
Citaat:
En geloof mij nou maar, het is niet legaal. Toch is het een goed doel en ik help Underdogs met mijn website samen met vele anderen daarin. Copyright op software blijft 70 jaar staan, tenzij het verlengd of verbroken wordt. Ik vraag de forumbazen hierbij niet om de post te masken, maar ik zou het wel begrijpen als ze het doen. |
Ow, dat wist ik niet maar ik zie het nu inderdaad ook op hun FAQ. Ik weet niet hoe ik eraan kom dat ze legaal waren maar goed, excuses. :o
|
Had dat spel gedownload maar snap niet hoe je em moet installeren.. Want het zit in 4 gecomprimeerde mappen.. Maar heb geen flauw idee hoe k dat moet installeren omdat er maar 1 setup file inzit en die is alleen voor de configuratie.. Kan iemand helpen?
|
Hoe vet was dat spel toen..wapens op je auto zetten, mensen uit je auto gooien, geweldige game. Snapte ook nooit dat pas bij Carmageddon d'r zo veel comotie over geweld kwam, deze game was nog lomper.
Tijdje geleden ook nog quarantine 2 gespeeld.. die vond ik niet leuk, weet eigenlijk niet waarom. |
Citaat:
of valt dat onder de noemer "dikke pech"? |
Citaat:
|
Weet iemand hoe ik em moet installeren? Heb em gedownload van die link.. maar t zijn allemaal vage mappen maar nergens een setup.. kan iemand ff gebruiksaanwijzing geve?
|
Citaat:
|
Als het goed is wordt er boven de download link ook een handleiding aangeboden.
|
Citaat:
|
Allemachtig, wat toevallig. Ik ben in een Quarantine hype, vandaag weer uitvoerig de soundtrack aan het beluisteren. En daarnet nog een emailtje naar een van de makers gestuurd, iets dat ik al acht jaar wou doen.
Maargoed: Quarantine is uber, het einde, geweldig, super, fantastisch. Road Warrior, Quarantine 2, is óók het einde, en ook uber, ook geweldig, ook super en ook fantastisch. RW is ietsjes anders, meer getekend, en een sterkere verhaallijn. Wat er aan het einde van RW gebeurd is zeer dramatisch. Maar oh oh oh, deze spellen zijn echt het einde. Niets wat eraan kan tippen. En als je op zoek gaat naar Quarantine, zoek dan de CD versie, daar staan een flink aantal leuke nummers op, die helemaal in de sfeer van het spel passen. |
Citaat:
|
was dat niet gta 1?
|
Citaat:
|
De soundtrack van quarantine:
01. Data Track 02. You Am I - Berlin Chair 03. The Fauves - The Driver Is You 04. Custard - The Wahooti Fandango 05. Smudge - Ingrown 06. Godstar - Lie Down Forever 07. Screamfeeder - Snail Trail 08. The Daisygrinders - Uranium Watch 09. Underground Lovers - Weak Will 10. Hellmenn - Whirlwind 11. Crow - Yellow Beam 12. Sidewinder - Now You Know |
Ik geloof er btw nix van dat abandonware niet legaal zou zijn.
|
'k kom er ook niet uit
QUARPD.ZIP QUARTINE.A01 QUARTINE.A02 QUARTINE.A03 QUARTINE.A04 QUARTINE.ARJ RGE-QSET.ZIP RGE-QUPD.ZIP |
Citaat:
Alleen, als we het gaan hebben over "common sense", jah, dan is het absoluut onzin dat AW nog steeds illegaal is, zeker zoveel jaar na de abandoning. GTA is overigens het beste voorbeeld van een bedrijf die dat inziet! .arj files kun je gewoon met winACE (bijvoorbeeld) uitpakken! |
WinRAR downloaden. Zijn je bestanden niet corrupt? Zo nee, gewoon uitpakken die handel.
|
Tssk, dit mag niet van Jon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |