Advertentie | |
|
![]() |
|
Quarantine? Die ken ik ook van vroeger.
Heb snel even gezocht, hij is te krijgen op the-underdogs.org , en ja dat is legaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En geloof mij nou maar, het is niet legaal. Toch is het een goed doel en ik help Underdogs met mijn website samen met vele anderen daarin. Copyright op software blijft 70 jaar staan, tenzij het verlengd of verbroken wordt. Ik vraag de forumbazen hierbij niet om de post te masken, maar ik zou het wel begrijpen als ze het doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Allemachtig, wat toevallig. Ik ben in een Quarantine hype, vandaag weer uitvoerig de soundtrack aan het beluisteren. En daarnet nog een emailtje naar een van de makers gestuurd, iets dat ik al acht jaar wou doen.
Maargoed: Quarantine is uber, het einde, geweldig, super, fantastisch. Road Warrior, Quarantine 2, is óók het einde, en ook uber, ook geweldig, ook super en ook fantastisch. RW is ietsjes anders, meer getekend, en een sterkere verhaallijn. Wat er aan het einde van RW gebeurd is zeer dramatisch. Maar oh oh oh, deze spellen zijn echt het einde. Niets wat eraan kan tippen. En als je op zoek gaat naar Quarantine, zoek dan de CD versie, daar staan een flink aantal leuke nummers op, die helemaal in de sfeer van het spel passen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
De soundtrack van quarantine:
01. Data Track 02. You Am I - Berlin Chair 03. The Fauves - The Driver Is You 04. Custard - The Wahooti Fandango 05. Smudge - Ingrown 06. Godstar - Lie Down Forever 07. Screamfeeder - Snail Trail 08. The Daisygrinders - Uranium Watch 09. Underground Lovers - Weak Will 10. Hellmenn - Whirlwind 11. Crow - Yellow Beam 12. Sidewinder - Now You Know
||
Citaat:
Alleen, als we het gaan hebben over "common sense", jah, dan is het absoluut onzin dat AW nog steeds illegaal is, zeker zoveel jaar na de abandoning. GTA is overigens het beste voorbeeld van een bedrijf die dat inziet! .arj files kun je gewoon met winACE (bijvoorbeeld) uitpakken!
|
![]() |
|
|