![]() |
Op Vakantie
Beste mensen,
De aankomende zomer vakantie wil ik met mijn vriendin! op vakantie. We zijn er uit dat het nederland gaat worden, jaja met je vrienden op vakantie is duur. Nu willen we in een hotel/huisje/appartement/staancaravan maar ik heb dus echt geen flauw idee waar ik moet zoeken of waar ik terecht kan. We willen ongeveer een week weg en het mag niet meer dan 400 euro p.p. zijn. Eten/drinken komt wel goed. Weten jullie iets? En waar tja vrouwen willen aan het strand. Groetjes rob |
Ga naar Ommen das echt hardstikke leuk :P
Jongerencamping,,, alleen geen strand.. maar een "zwemparadijs"... oja das in een tent en dat wil je niet Okee loze reply.. maar ik weet niets.. Ga gewoon langs een reisbureau en haal wt gidsen van bungelowparken in Nederland... |
... maar ga er wel vanuit dat bungalowparken duur zijn...
|
Op Texel kun je veel huren, standhuisjes, hotelkamers. Heb van de zomer een weekje op Texel gezeten, wel in een tent op een camping, maar ik heb gezien dat daar veel te huur is. Vlak bij het strand en je kunt lekker uitgaan in De Koog of in Question Plaza in Den Burg. (y)
|
Scheveningen, Noordwijk, Wassenaar etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga in een tent. das echt veeeeeeel beter.
|
camping hiterkarten?
|
Het wordt waarschijnlijk toch een camping maar dan wel in een staan caravan, dus mensen nog suggesties? Wel graag aan zee
|
Citaat:
Afgelopen jaar was dit jaar... :o toen was ik er ook :D |
Citaat:
Enne... ga gewoon ff langs een reisbureau ofzo, ff wat folders regelen. Zo moeilijk moet het toch niet zijn? |
Dat wordt kamperen ;)
|
Zaterdag gaan we langs het reis bureau. En over texel, zij is daar al een keer geweest, lijkt mij dus niet zo leuk om er nog een keer heen te gaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |