![]() |
zelf ontdekte middeltjes
Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar: heb jij wel eens onbewust iets binnen gekregen waar je echt anders van werd? of weet je iets onbekents wat je uit de keukenkast ofzo kan halen?
Ik heb een keer voordat ik blowde campinggas ingeademd, omdat je daar een hele lage stem van kreeg. en na een paar diepe halen werd ik heel zwaar en tintelde alles, alles hoorde ik in de verte. Ik dacht dat ik flauw zou vallen en was best bang...later nog een keertje gedaan en toen was het wel tof. |
ja campinggas lijkt me nou niet echt heel slim om te doen, volgens mij is het nog al giftig, is toch net zoiets als aardgas aangezien je ook kan stikken van gas uit het fornuis, maar het zal wel niet aan mij liggen. :D
|
Citaat:
|
is ook heel erg giiftig maar wist ik veel....was vet dom ja...heb er verder geen last meer van gehad.. :p
|
toen ik net 12 jaar was met een tipex potje met sterke geur onder mijn neus gezeten en in m'n handen gesloten en zo minstens 5 minuten diep zitten inademen. ik wist niet of het effect zou geven maar dat gaf het wel. :D heftig maar kort. toen begon ik ook te experimenteren met lijm, verf, ether,...
|
ether ether ether ooow dat lijkt me zo chill
|
of ben ik nou in de war met acid?
of is dat ether in het engels? |
ether heb ik veel gedaan. tot vorig jaar nog eigenlijk... :bloos: :D
|
met ether bedoel ik dat ontsmettingsprodukt met zo'n sterke geur.
|
ja ik bedoel ether, waar je zo fucking dronken van gaat doen hehe. Ik ging ff searchen en zag een oud topic over ether die ik toen had geopent. Heheh toen werd ik best wel afgezeken.
|
moet je eens melk met nootmuskaat megen en dat opdrinken...je word er ff vaag van...maar daarna wel strondziek... maar ook vaag dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik net las op dit forum is ook zwaar vet!!!
die dampo...wist ik helemaal niets van..keertje proberen.. en die bananen...liggen meestal ook gewoon in de fruitmand.. |
Citaat:
ik kan toch geen rekening gaan houden met iedereen die ik afzeik? zoek het zelf maar op, daar ben ik niet voor en als het door de drugs komt is het WAARSCHIJNLIJK je eigen schuld |
Birth, vriendelijk blijven...
en meskuh, ik stoor mij vaak ook aan spelling, alleen zeg ik t niet omdat ik weet dat ik ook fouten maak en omdat niet iedereen er iets aan kan doen. Maar birth is gewoon ons bot knijn :D Aanvullingen heb ik niet bepaald... Ja, qua medicjinen: flink veel codeïne, daar word je enorm relaxed van. Zelfs een stresskip als ik is dan rustig te houden. Daarom waarschijnlijk dat t alleen op voorschrift te krijgen is. |
Morfine(sulfaat) & Codeïne(fosfaat) = :D chill :D
(Slaap/ kalmeringsmedicatie like diazempam/ temazepam/ oxazepam/ lormazepam et cetera zijn ook relaxed :)) (Spontaan iedereen in het ziekenhuis stage lopen :p) |
kattekruid :)
|
waar haal ik ether eigenlijk vandaan?
|
praktijk van een huisarts (ik gebruikte het om vlindertjes te verdoven die ik toen spaarde :))
en trouwens acid is zuur, dus daar zul je wel niet mee 'in de war' zitten in mijn nederlandse boek stond een keer zo'n verhaal over een kerel die een heel potje bepaald soort pillen (van de apotheek) opat en daar superhigh van werd om zo de dienstplicht te ontduiken... (hoe heetten die pillen ook al weer :confused: ) |
acid betekent zuur, staat voor LSD
dat rijtje van coopergirl doet me denken aan trainspotting :D |
Citaat:
Die móét iedereen een keer gezien hebben :D |
ja joh
maar ik vind fear and loathing to las vegas toch beterrr |
ik the lion king..zooooo zielig en lief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tijdje terug ben ik zo recht op mijn kin gevallen zonder m'n handen te zetten. resultaat=9 hechtingen. door de val was ik ineens wel weer bij mijn positieven. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een vriendin 100mg oxazepam gegeven onder schooltijd.. Ze begon alles dubbel te zien en op de fiets viel ze om :D Bij haar toemalige vriend is ze de gehele verdere middag+avond comateus geweest (Bijwijze van).. *huMor :)* |
whaha lachuh praat
|
mijn vader is dokter en wij hebben thuis allemaal mediceinen liggen. heb ooit een keer iets van Vioxx ingenomen, bleek een sterke pijnstiller te zijn. ik denk dat je het wel kan krijgen bij de huisarts als je zegt erge hoofdpijn te hebben (heel erg). je wordt er echt chill van!! :D
|
Ether damp opsnuiven tijden practicum biologie..
Fruitvliegjes verdoven met ether en ondertussen mee snuiven :p.. Maja krijgt er al snel koppijn van.. Voelt je een beetje licht in je hoofd, maja fuck it, laat mij maar liever blowen.. |
toen ik nog veel last van astma en longonstekingen e.d. had kreeg ik vaak codeine voorgeschreven....hehe 23
ik liep vaak redelijk versufd op school. je word er een soort van stoned van, alleen dan nog lammer... |
Citaat:
|
diazepam = gewoon valium, en dus reteverslavend... wel leuk overigens
|
Citaat:
Ik heb 2 (internet)vrienden verloren aan die shit, dus als je dood wilt op jonge leeftijd ga dan lekker zo door. |
Citaat:
|
Citaat:
dan moeten ze er wel heel veel geslikt hebben volgens mij of in combinatie met alcohol of andere drugs? weetje wat ze genomen hebben en hoeveel? |
Citaat:
|
jaja daar is oma het dan weer mee eens (y)
|
Citaat:
(en ja ik ben mij er van bewust dat ik niX schrijf) En idd Birth: codeïne. Zwaar handig spul! Beste is Dafalgan (paracetamol) met codeïne, moet je wel voorschrift voor hebben, of als je heel erg last hebt van hoest, krijg je hoesttabletten met codeïne voorgeschreven om te kunnen slapen. Daarbij werkt het enorm goed tegen stress, spanning en hoofdpijn. |
Citaat:
|
Citaat:
.....Ligt er uiteraard ook aan in welke frequente + dosering je benzodiazepinen neemt.. (Ik nuttig echt geen 200 mg oxazepam per dag oid!) [/Edit] ...Overigens kan een overdosis slaap/ kalmeringsmedicatie haast onmogelijk fataal zijn... Benzodiazepinen hebben nl een uitermate breed therapeutisch vlak.. (..wel kun je bv een week in 'coma' liggen en de daaropvolgende week ontzettend beroerd zijn, maar dit terzijde). [Edit\] |
Citaat:
|
whippets
Iemand in de 70'er jaren ontdekte dat je als je de knop op een bus spuitslagroom indrukt, er net voordat er slagroom uitkomt een of ander gas vrijkomt en als je dat snuift wordt je 10 seconden high. Ik weet niet of ze nog steeds dezelfde drijfgassen gebruiken, maar tlijkt me wel grappig ;). |
dat is dus die lachgas, en ja het is nog steeds dezelfde, niet zelf getest overgens, maar ik hoor wel van vrienden dat ze ballonetjes vullen enzo, t schijnt wel leuk te zijn maarja
|
Citaat:
en dan maar hopen dat ik op tijd los kan laten voordat m'n tettert vol met slagroom zit |
hm ja dat heb ik al paar keer geprobeert alleen lukt nou niet echt bepaald, tenminste kword er niet high van ofzo
|
ik heb het laatst ook gedaan, is wel chill, en t is wel iets langer dan 10 seconden :D
|
gewoon lachgas capsules halen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |