Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik kan toch geen rekening gaan houden met iedereen die ik afzeik? zoek het zelf maar op, daar ben ik niet voor en als het door de drugs komt is het WAARSCHIJNLIJK je eigen schuld
|
Verwijderd
|
Birth, vriendelijk blijven...
en meskuh, ik stoor mij vaak ook aan spelling, alleen zeg ik t niet omdat ik weet dat ik ook fouten maak en omdat niet iedereen er iets aan kan doen. Maar birth is gewoon ons bot knijn ![]() Aanvullingen heb ik niet bepaald... Ja, qua medicjinen: flink veel codeïne, daar word je enorm relaxed van. Zelfs een stresskip als ik is dan rustig te houden. Daarom waarschijnlijk dat t alleen op voorschrift te krijgen is. |
![]() |
|
Morfine(sulfaat) & Codeïne(fosfaat) =
![]() ![]() (Slaap/ kalmeringsmedicatie like diazempam/ temazepam/ oxazepam/ lormazepam et cetera zijn ook relaxed ![]() (Spontaan iedereen in het ziekenhuis stage lopen ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 10:45. |
![]() |
|
praktijk van een huisarts (ik gebruikte het om vlindertjes te verdoven die ik toen spaarde
![]() en trouwens acid is zuur, dus daar zul je wel niet mee 'in de war' zitten in mijn nederlandse boek stond een keer zo'n verhaal over een kerel die een heel potje bepaald soort pillen (van de apotheek) opat en daar superhigh van werd om zo de dienstplicht te ontduiken... (hoe heetten die pillen ook al weer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Die móét iedereen een keer gezien hebben ![]()
||
Citaat:
tijdje terug ben ik zo recht op mijn kin gevallen zonder m'n handen te zetten. resultaat=9 hechtingen. door de val was ik ineens wel weer bij mijn positieven. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb een vriendin 100mg oxazepam gegeven onder schooltijd.. Ze begon alles dubbel te zien en op de fiets viel ze om ![]() Bij haar toemalige vriend is ze de gehele verdere middag+avond comateus geweest (Bijwijze van).. *huMor ![]()
Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 21:25. |
![]() |
|
![]() |
mijn vader is dokter en wij hebben thuis allemaal mediceinen liggen. heb ooit een keer iets van Vioxx ingenomen, bleek een sterke pijnstiller te zijn. ik denk dat je het wel kan krijgen bij de huisarts als je zegt erge hoofdpijn te hebben (heel erg). je wordt er echt chill van!!
![]()
|
toen ik nog veel last van astma en longonstekingen e.d. had kreeg ik vaak codeine voorgeschreven....hehe 23
ik liep vaak redelijk versufd op school. je word er een soort van stoned van, alleen dan nog lammer...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb 2 (internet)vrienden verloren aan die shit, dus als je dood wilt op jonge leeftijd ga dan lekker zo door. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dan moeten ze er wel heel veel geslikt hebben volgens mij of in combinatie met alcohol of andere drugs? weetje wat ze genomen hebben en hoeveel?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en ja ik ben mij er van bewust dat ik niX schrijf) En idd Birth: codeïne. Zwaar handig spul! Beste is Dafalgan (paracetamol) met codeïne, moet je wel voorschrift voor hebben, of als je heel erg last hebt van hoest, krijg je hoesttabletten met codeïne voorgeschreven om te kunnen slapen. Daarbij werkt het enorm goed tegen stress, spanning en hoofdpijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
.....Ligt er uiteraard ook aan in welke frequente + dosering je benzodiazepinen neemt.. (Ik nuttig echt geen 200 mg oxazepam per dag oid!) [/Edit] ...Overigens kan een overdosis slaap/ kalmeringsmedicatie haast onmogelijk fataal zijn... Benzodiazepinen hebben nl een uitermate breed therapeutisch vlak.. (..wel kun je bv een week in 'coma' liggen en de daaropvolgende week ontzettend beroerd zijn, maar dit terzijde). [Edit\]
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
whippets
Iemand in de 70'er jaren ontdekte dat je als je de knop op een bus spuitslagroom indrukt, er net voordat er slagroom uitkomt een of ander gas vrijkomt en als je dat snuift wordt je 10 seconden high. Ik weet niet of ze nog steeds dezelfde drijfgassen gebruiken, maar tlijkt me wel grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan maar hopen dat ik op tijd los kan laten voordat m'n tettert vol met slagroom zit
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaarkomen Sleazy | 15 | 07-03-2011 21:39 | |
De Kantine |
wat betekent iig? Verwijderd | 39 | 11-01-2006 21:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |