![]() |
Wanneer heb jij voor de eerste keer Wiet gerookt?
Ik heb het gerookt toen ik 11 was :bloos:
|
oh jeej... *graaf* volgens mij wask toen 12, en kwas opt stadhuisplein met 2 vriendinnetjes... 1 van die meisjes wilde wiet gaan halen om te proberen, dus dat hebben we gedaan. ik heb 3 rondjes gerend om het hele plein, en lag in een deuk door het woord "stroopwafel"...
|
ik ook 12 jaar.
|
ik was begin 14, kweetnie precies meer, wel dat ik meteen vol damp ging
|
ik was echt trippin' het was mijn pa's wiet, het was nog niet zolang geleden trouwens toen ik 11 was.... maar niemand zal ooit weten hoe oud ik ben...
|
Citaat:
|
hmn 13/14
|
toen ik 17 was
|
Citaat:
|
Citaat:
en ze hadden meteen een lekkere pure big-stick!!!Om bij te kwijlen :eek: :evil: :evil: |
Bij D&A zijn ze altijd zo lekker orgineel. (y)
|
Ik was 12..een of ander feest van verre vrienden in frankrijk..voelde er niets van..
|
Ik weet het niet zeker, 15 of 16...
|
15 was ik.
|
schoolkamp vorig jaar... 6 jongens in een klein huisje, 10 gram wiet, 5 dagen kamp met leraren die om het uur plots binnenstormen... in het begin waren we nog voorzichtig.. maarja.. op n gegeven moment zaten we helemaal weg op de bank, wietlucht door de kamer, deur open, paar jointjes en n cd van mando diao (dies echt chill).. komen de leraren binne.. wij lagen zoooo hard slap, gelukkig gingen ze dr meteen weer vandoor.. ik bedenk me nu dat als ze ons hadden gestraft ik t verder niet meer had gedaan.. maarja nu..
ow trouwens ik was net 15 ;) |
14 denk ik, bij een andere forummer hier, thuis, ik ging daar logeren, dat was toen altijd, de hele nacht films (proberen te)kijken, en toen zat ze broer er een keer nog en die ging ff naar buiten om een blow te roken en toen gingen wij mee :D, twas wel leuk opzich, twas meer placebo effect volgens mij maar goed
|
nog nooit.. en ben et ook nei van plan.. :d
|
Het verbaasd me dat iedereen zo jong geblowed heeft. Ik pas op mn 18...of was het 19e? Nou sinds dien rookte ik elk weekend wel best wat. Maar sinds het begin van de zomer stopte ik er voorgoed mee. Wiet is grappig, maar het werd saai en je word er een suf-kop van op lange termijn. Dus HAHA ik ben CLEAN
|
Citaat:
:rolleyes: |
ik weet het niet meer... :rolleyes:
denk... 14/15 denk 15 |
op m'n 11e
|
ja idd ik vond iedereen ookalzo jong ik was denk ik 18 ofzo twas iig net voor het milenium feest.
was wel heel gaaf |
15
|
Volgens mij is dit al best vaak geweest, maar ben te lam om te sluiten. 15 of 16 denk ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
Uhmzz, ik zat in 3 HAVO... Ergo, dan ben je dus 14/ 15 :confused:
Dunnow, last van accute dementie :rolleyes: :p |
12, in het trant van, wow, dat ziet er leuk uit, die jongens hebben echt wel lol.... Zulle we dat ook gaan doen? :bloos:
|
15
|
Citaat:
wou dat ik er nooit aan begonnen was... blow nou nog steeds :p |
Ik was 16
De 1e keer stoned was echt cool, ik weet nog dat m'n handen er zo fucking vaag uitzagen :p |
Maand of 4 terug, had er nooit behoefte aan, maar toen ik eraan dacht dat ik het legaal kon kopen, kon ik het niet laten. Nu vind ik het heerlijk, zo af en toe een jointje :)
|
3/4 jaar terug :D
|
Citaat:
1e keer blowen was voor mij op me euh... 13e geloof ik, in de 2e op een schoolfeest, ging toen veel met een groepje 3e klassers om die een paar voorgedraaide van de bulldog :rolleyes: mee hadden, ik merkte niet veel, was wel wat wazig, maar khad toen ook (voor mijn doen toen) best veel gezopen... 5 biertjes ofzo ;) |
Citaat:
|
^wat valt daar nou weer niet aan te snappen? :|
De 1 heb er behoefte aan om alles een keer uit te proberen, de ander ziet het nut er niet van in.... |
Citaat:
(Heroïne en LSD heb ik par example geen behoefte aan) |
Citaat:
|
ik was 13, een vriendin van me had een stickie gedraaid. een stickie met 3 korreltjes wiet erin, die ik samen met mijn vriendin moest delen wel te verstaan :rolleyes:
en ondertussen was het voor die vriendin de eerste keer dat ze pillen probeerde :| |
Citaat:
En dat snap ik dan weer niet ;) |
nog nooit :)
|
ja, maar JIJ bent een doos ;)
|
Citaat:
|
ik was 13. op me laatste schooldag..
het was geweldig.. misschien wel iets te:P |
Citaat:
en trouwens volgens mij doen de meeste het omdat hun vriende het doen.. en waarschijnlijk ook gedeeltelijk uit nieuwsgierigheid maar toch.. :s over het algemeen beginne jullie er wel vrij vroeg aan (vin ik ten minste toch) |
Citaat:
|
10 of 11 jaar, eerste keer eenmalig, mijn ouders gingen beiden het huis uit voorgoed en ik was met mijn broer alleen.
Maar eerste joint dat ik ook echt begon met blowen was ik 13 jaar. |
Deze zomervakantie.
en niet zo'n klein beetje ook sindsdien. |
Citaat:
Jij kleine schavuit :nono: |
15 ofzoiets
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |