Advertentie | |
|
![]() |
|
schoolkamp vorig jaar... 6 jongens in een klein huisje, 10 gram wiet, 5 dagen kamp met leraren die om het uur plots binnenstormen... in het begin waren we nog voorzichtig.. maarja.. op n gegeven moment zaten we helemaal weg op de bank, wietlucht door de kamer, deur open, paar jointjes en n cd van mando diao (dies echt chill).. komen de leraren binne.. wij lagen zoooo hard slap, gelukkig gingen ze dr meteen weer vandoor.. ik bedenk me nu dat als ze ons hadden gestraft ik t verder niet meer had gedaan.. maarja nu..
ow trouwens ik was net 15 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
14 denk ik, bij een andere forummer hier, thuis, ik ging daar logeren, dat was toen altijd, de hele nacht films (proberen te)kijken, en toen zat ze broer er een keer nog en die ging ff naar buiten om een blow te roken en toen gingen wij mee
![]() |
![]() |
|
Het verbaasd me dat iedereen zo jong geblowed heeft. Ik pas op mn 18...of was het 19e? Nou sinds dien rookte ik elk weekend wel best wat. Maar sinds het begin van de zomer stopte ik er voorgoed mee. Wiet is grappig, maar het werd saai en je word er een suf-kop van op lange termijn. Dus HAHA ik ben CLEAN
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 1e keer blowen was voor mij op me euh... 13e geloof ik, in de 2e op een schoolfeest, ging toen veel met een groepje 3e klassers om die een paar voorgedraaide van de bulldog ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (Heroïne en LSD heb ik par example geen behoefte aan)
||
Citaat:
|
ik was 13, een vriendin van me had een stickie gedraaid. een stickie met 3 korreltjes wiet erin, die ik samen met mijn vriendin moest delen wel te verstaan
![]() en ondertussen was het voor die vriendin de eerste keer dat ze pillen probeerde ![]()
||
Citaat:
en trouwens volgens mij doen de meeste het omdat hun vriende het doen.. en waarschijnlijk ook gedeeltelijk uit nieuwsgierigheid maar toch.. ![]() over het algemeen beginne jullie er wel vrij vroeg aan (vin ik ten minste toch)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
zijn legale drugs wel zo goed? Sharida | 4 | 02-07-2012 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |