![]() |
hanekam..
hoe kijken jullie naar hanekammen..?
en wat vinden jullie ervan? |
Meestal met m'n ogen.
Soms wel gaaf om te zien, meestal niet. |
Citaat:
|
ik vind het niet echt geweldig. Een ruig kapsel is ok, maar een hanekam vind ik nou een beetje te ver gaan. (ok, ik ben eerlijk, ik vind eht lelijk)
|
Citaat:
|
alleen ploef hanekammen vind ik leuk
|
ploef..?
|
jij bent zeker zo'n skater of niet?
|
Hanekammen vind k op zich errug gaaf, maar wel van die echte (dus aan zijkanten kaal, geen neppers!!)
alleen heb ik t nogal gehad met die echte punkers en punkmuziek en in de grind/metalwereld zie je ze niet |
of ik zo'n skater ben..?
nee..Ik ben mezelf.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D i rest my case |
Citaat:
|
met mijn ogen
ik vind dat ze niet meer kunnen |
wrom vind je dat ze niet meer kunnen..? :confused:
|
Citaat:
Verder vind ik hanenkammen wel leuk, soms.. |
Citaat:
maar echt leuk is t niet als iemand met zo'n kapsel voor je staat bij een concert oid. |
Ik vind ut dr doorgaans wel vet uitzien :)
|
Gewoon een echt hanekam is cool! Heb ik zelf ook gehad.
Maar die nep dingen die je tegenwoordig ziet is maar nix. |
jah haha die neppe.. zo grappig..
bij ons op school.. egt grappig..zie je allemaal mensen met zo'n 'jim' hanekam.. kei grappig, denken ze ook nog dat ze cool zijn omdat ze een 'hanekam' hebben.. hehe.. een egte.. vin ik oowk cool.. (hebk oowk ;-)) |
Zou je gewoon normaal kunnen typen?? Dit is niet echt prettig lezen....
En ja, ik hou wel van hanekammen, maar dan inderdaad niet die zogenaamd modieuze... |
Citaat:
|
hehe oke, ik zal normaal proberen te typen..
waarom *zucht en kijkt verveeld* pan am? |
Citaat:
Hanekammen? Kunnen mooi zijn, maar ik vind ze meestal lelijk |
Citaat:
|
Neem gewoon die kam dan, je gaat toch niet vragen of iemand anders die je niet kent of hij het goedkeurt ofniet.
Gewoon kaal scheren die kop en je kam laten staan, en iedereen is zichzelf ;) maar draagt dit op een andere manier uit. Daar is geen kam voor nodig hoor ;) maar persoonlijk vind ik kammen mooi. |
ik heb een hanekam, soms met een vlechtje, soms met een matje :cool:
|
Citaat:
Hanenkam, tja. Kan mooi zijn, alleen staat het bij de meerderheid van de mensen die het hebben niet echt leuk. |
Geweldig! vooral van die hele hoge! En dan wel met de zijkanten kaal enzo natuurlijk.
Ik had er laatst ook een gemaakt :D |
nhahnen kammen zijn de shit
|
Vind vooral die übertrue mensen cool die bepalen wat een true kam is en wat niet, das echt cliche alto achtig :D
Ik heb een neppe volgens die mensen :( |
post een pic :)
of heb je zo'n modieuze ? :P |
Aspect voor de ubertruie kamdragers
Verder zou ik het bij mezelf afschuwelijk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
En verder ben ik het eens met Glow. |
Zeg knul, ik zie dat je een Anarchie tekentje als ava hebt. Heb je eigelijk wel enige clue wat anarchie inhoudt? Zou je een anarachistische samenleving wenselijk vinden? Denk je dat het ook daadwerkelijk haalbaar is? Of ben je gewoon een modepunkertje?
|
Citaat:
nee, ben geen modepunker.. anarchie komt van het griekse woord anarkhein, en dat betekent niet heersen. Anarchie is dus een toestand waarin niemand heerst over een ander. Wie wil er overheerst worden? Niemand toch? Dan is het logies om ook zelf niet te heersen over anderen. Geen bazen en geen slaven. Iedereen is vrij. dat is het ene deel. Het andere deel gaat over samenwerken, of eigenlijk samen leven. De een heeft misschien door mazzel veel meer mogelijkheden dan een ander. Een ander heeft juist pech. Anarchisten zijn er niet op uit om van anderen te profiteren, maar om zo te leven dat je elkaar niet tegenwerkt of belemmert en dat je elkaar helpt als dat nodig is. Simpel, of niet? Als iedereen het hiermee eens zou zijn, en het ook in praktijk bracht, dan zouden we iets moois kunnen hebben, of het mogelijk is? Veel mensen denken echter dat het een rotzooitje wordt als er geen leiders zijn. Dus denken ze dat anarchie, samenleven zonder macht, zonder heerschappij, niet mogelijk is. Ze kunnen zich niet voorstellen dat alle mensen zich uit zichzelf verantwoordelijk zullen gedragen. Toch is dat in theorie mogelijk. En ook in de praktijk is er veel mogelijk. Bij een ruzie meteen de tegenstander de kop inslaan, dat doen erg veel mensen níet. Omdat ze bang voor straf zijn? Nee, omdat ze aardig zijn! Dus waarom die lijn niet veel meer doortrekken? In elk geval kan het geen kwaad als alle mensen die dwang en heerschappij iets vervelends vinden er tegen protesteren. En natuurlijk kunnen ze zelf zó leven dat ze geen dwang uitoefenen op anderen. Dan is de wereld al een tikkeltje richting anarchie opgeschoven. Dat zou wel eens aanstekelijk kunnen werken op anderen. ten slotte..Iedereen kan zich anarchist noemen, en dat op een eigen manier invullen. Toch kan je wel stellen dat alle anarchisten als het ware allergies zijn voor dwang |
wordt je stil van he?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah,tuurlijk niet zelf gescheven.. anders moet ik het helemaal zelf typen, ben ik veel te lui voor..en had google niet gebruikt, ken die site al heel lang, heb ook dat boekje thuis liggen, erges.. weet alleen niet waar.. :S
|
Citaat:
|
kom op,
als ik had gezegd dat ik 20 was, hadden jullie allemaal niet zo tegen mij gedaan.. |
Citaat:
|
flikker op..
ik heb ook nooit gezegt dat ik punker ben.. ik kom gewoon uit voor mijn mening, en dan gaan jullie mij zeggen dat ik punk, alto skater ben..? en dan zeg je nu tege mij dat ik me niet zo moet profileren.. denk eerst na voor je iets typt de volgende keer hier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |