![]() |
trust 350FS powerc@m flash
ik heb gister zo een digicam gekocht (trust 350FS powerc@m flash) en weet al hoe ik foto's enzo ermee moet maken :) <
en ik wil hem dus ook als webcam gebruiken voor msn messenger maar kan nergens vinden hoe dat moet, heb het hele boekje al eens doorgelezen, maar kan het nergens vinden. :confused: |
trust zegt al genoeg :p
maarruh ook al op die site van trust gekeken dan, maybe dat daar meer informatie hierover staat. Edit: als je via google zoekt vindt ik al genoeg sites met info over die camera. Trouwus als ik het zo zie, heeft deze camera als webcam funtie maar 7 fps :eek: das niet eens leuk om dan met iemand anders een webcam gesprek te gaan houden..... |
Ik heb ook zo'n onding van Trust, een Spyc@m 300, echt ronduit bagger, maakt slechtere foto's dan een gemiddelde telefoon, webcamfunctie is ook maar matigjes qua kwaliteit, telkens sterk onderbelichte- of overbelichte foto's etc.
Als ik jou was zou ik eerst eens een driver gaan downloaden van de Trust-website, die zijn meestal beter dan die van de CD (in mijn geval wel, een heleboel vastlopers en bugs waren in XP nu opgelost) Je moet 2 aparte drivers downloaden, één voor de digitale-camerafunctie van dat ding en de ander voor de webcam functie (ja, zo vaag is Trust :rolleyes: ) Wat die MSN-webcamfunctie betreft: Komt ook wel goed als je nieuwe drivers installeert. Bij mij was het zo dat als ik mijn Spyc@m aansloot (wel telkens op dezelfde USB-poort aansluiten anders moest ik weer opnieuw de driver installeren) dan kon ik 'm direct met MSN gebruiken. |
7 frames per seconde... Dat is wel heel weinig! De maximale foto-resolutie is 640 x 480. :s Hoeveel heb je voor dat ding betaald?
|
Citaat:
http://home.hccnet.nl/antalvwijk/Image1.jpg |
Softwarevraag
-> S&M |
Die 350FT Powercam Flash is best een geinig dingetje :) Wij kregen hem gratis omdat mijn pa ergens voor z'n werk ergens een Planet-abonnement afsloot :) Doet het nog best redelijk voor een presentje (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |