Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 14:25
elena v
elena v is offline
ik heb gister zo een digicam gekocht (trust 350FS powerc@m flash) en weet al hoe ik foto's enzo ermee moet maken <
en ik wil hem dus ook als webcam gebruiken voor msn messenger maar kan nergens vinden hoe dat moet, heb het hele boekje al eens doorgelezen, maar kan het nergens vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 14:53
Thompie
Thompie is offline
trust zegt al genoeg

maarruh ook al op die site van trust gekeken dan, maybe dat daar meer informatie hierover staat.

Edit: als je via google zoekt vindt ik al genoeg sites met info over die camera.
Trouwus als ik het zo zie, heeft deze camera als webcam funtie maar 7 fps das niet eens leuk om dan met iemand anders een webcam gesprek te gaan houden.....

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:59
Orion16
Orion16 is offline
Ik heb ook zo'n onding van Trust, een Spyc@m 300, echt ronduit bagger, maakt slechtere foto's dan een gemiddelde telefoon, webcamfunctie is ook maar matigjes qua kwaliteit, telkens sterk onderbelichte- of overbelichte foto's etc.

Als ik jou was zou ik eerst eens een driver gaan downloaden van de Trust-website, die zijn meestal beter dan die van de CD (in mijn geval wel, een heleboel vastlopers en bugs waren in XP nu opgelost) Je moet 2 aparte drivers downloaden, één voor de digitale-camerafunctie van dat ding en de ander voor de webcam functie (ja, zo vaag is Trust )

Wat die MSN-webcamfunctie betreft: Komt ook wel goed als je nieuwe drivers installeert. Bij mij was het zo dat als ik mijn Spyc@m aansloot (wel telkens op dezelfde USB-poort aansluiten anders moest ik weer opnieuw de driver installeren) dan kon ik 'm direct met MSN gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:01
ice-dive
ice-dive is offline
7 frames per seconde... Dat is wel heel weinig! De maximale foto-resolutie is 640 x 480. Hoeveel heb je voor dat ding betaald?
Oud 30-11-2003, 20:46
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ice-dive schreef op 30-11-2003 @ 21:01:
7 frames per seconde... Dat is wel heel weinig! De maximale foto-resolutie is 640 x 480. Hoeveel heb je voor dat ding betaald?
Juist ja, mijn spycam precies hetzelfde, ook bagger foto's (danwel zonder flits)

Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Softwarevraag

-> S&M
Oud 30-11-2003, 23:31
Verwijderd
Die 350FT Powercam Flash is best een geinig dingetje Wij kregen hem gratis omdat mijn pa ergens voor z'n werk ergens een Planet-abonnement afsloot Doet het nog best redelijk voor een presentje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten