![]() |
jongeren moeten naar opvoedkampen sturen
Stelling: Nederlandse jongeren zijn veel te egoistisch en naief ze moeten naar opvoedkampen sturen enzo normen en waarden leren in het leven en leren delen met elkaar, want hoe het nu gaat kun je geen samenleving opbouwen, anders word het een grijze corrupte bikkelharde wereld voor ieder voor zich want die kant gaan we uit.
|
Citaat:
en er is niks mis met een bikkelharde wereld, laat iedereen maar lekker werken voor wat hij heeft. En niet dat al die halve zolen die geen zin hebben om iets te doen en daarom geen flikker uitvoeren op een uitkering teren... of gaan studeren! |
Citaat:
Ik denk dat je beter op dat nieuwe wisselforum dit topic kan openen. |
|
Citaat:
Flikker toch op man, we leven niet tijdens de tweede wereldoorlog.. :s |
Je bent toch niet serieus hoop ik?
|
Citaat:
helaas hebben mensen slechte eigenschappen hebzucht en geweld zit nou eenmaal inze. ,,in every humanbeing is a beast inside that wants to see blood and desctruction" |
Als ze zich te reg misdragen komen ze al in heropvoedingskampen dus.......tis zo wel goed genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt egoistisch zijn, zonder dat de samenleving daar onder lijdt
sterker nog: onze hele samenleving is gefundeerd op egoisme en eigenbelang |
Citaat:
stuk uit de bijbel: ,,de aarde zal in vuur en vlam ondergaan" |
Citaat:
Wat heb je daar dan aan? Het lijkt mij beter als kinderen opgroeien in die grijze corrupte bikkelharde wereld (wat nogal meevalt lijkt me) zodat ze weten hoe ze ermee om kunnen gaan. |
Citaat:
|
Dit zijn geen standpunten die in me opkomen als ik aan het woord "Niceman" denk...
Maar dat terzijde. Ik vind het een belachelijk iets, en ga er vanuit dat je gewoon beetje aandacht loopt te trekken met radicale standpunten. Verder ga ik hier maar niet op in. |
Citaat:
|
niceman kiest wel bewust reacties uit waar hij negatief op kan reageren :D
En dan begint hij met dingen als: mokkel.. :| Wanneer mag jij weer terug het kamp in? Het lijkt me namelijk dat je nog heel wat opvoeding kan gebruiken. |
Citaat:
Verder wordt iedereen wel "gehersenspoelt" door de media, jij ook. |
Homie please, ik ben net zo'n linkse randmegool als jij, maar je gaat nu absoluut te ver. Solidariteit betekent in de eerste plaats liefde. Dat betekent ook weer dat je geen opgelegde solidariteit kunt hebben. De communistische heilstaat is ook mijn heilstaat maar opgelegd werkt zij niet. De mens moet hier zelf toe komen, door zich spiritueel te ontwikkelen. Als wij dit systeem opleggen, blijven we in een samenleving zitten waarin onderdrukking een grote rol speelt.
Als we van onderdrukking af willen en solidariteit willen creëren, moeten we in de eerste plaats liefdevol voor elkaar zijn. Daarom moet je mensen veel vrijheid geven. Opvoedkampen behoren daar niet toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zo intelligent over wilt komen, leer dat dan eerst eens goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we jou nou eens eerst naar een taalkamp sturen, dan kan je daar leren hoe je punten moet gebruiken en hoofdletters en komma's en ook hoe je fatsoenlijke zinsconstructies kunt bouwen.
|
Nee, mij niet gezien.
|
Doe maar niet.
|
onzin
|
een betere wereld begint bij jezelf
|
|
Ik vind je geweldige topics openen, ik ben het helemaal met je eens (y) .
|
er zit wel wat in. maar ik voel meer voor een jaar dienstplicht. in de zin van de keus. in het leger of werken in de zorg. aangezien er toch een personeelstekort is in de zorg en je daardoor meteen met mensen om leert gaan en leert voor ze te zorgen en samen te werken
|
De plaatjes die je gebruikt stammen wel uit de middeleeuwen als je t mij vraagt, ik mag hopen dat we in dat communisme van je wel de hedentendage ontwikkelde technieken mogen gebruiken ipv met zn allen met een handwals de weg te egaliseren...lekker benutten van menselijke energie, als je daar tegenwoordig maar 1 persoon voor nodig hebt :o...ooit gehoord van het social loafing effect? Des te meer mensen samenwerken, des te minder iedereen aan individuele kracht levert...
Dus communisme is gewoon een slecht uitgangspunt :p |
Kap nou eens met die communistische topics! :mad: We zijn hier niet in Cuba :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://shopping.corbis.com/shared/im...AAED001062.jpg
ohja vrouwen horen in de keuken (ik denk dat ik al aardig wat vrienden maak hier op scholieren.com :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Hou toch eens op met dat communistische gelul van je man, je hebt werkelijk geen flauw idee waar je 't over hebt. |
Nu ik al jouw topics nalees, ben ik het toch wel met je eens dat sommige jongeren naar een zeker kamp gestuurd moeten worden.
|
Triest.
Slecht ondersteunde standpunten verkopen aan de massa terwijl je hele verhaal op niks slaat. Communistische predikers werden in de tijd van die plaatjes van jou hier in de westerse wereld nog voor gek uitgemaakt. Nu snap ik waarom. |
niceman je weet geen FUck Van wat je lult !!
stalin heeft rusland niet grootgemaakt maar dat was Lenin , stalin was alleen de verrader die deed of hij het communistme heeft groot gemaakt ......... stalin heeft ten 2e meer mensen vermoord dan in de 1e en 2e wo's bij elkaar :eek: (n) (n) ontopic: doe is ff normaal met je waanideeen je moet hier werkuh voor je geld maar da is ook normaal !!!! :eek: niks hard , je moet nie zo soft zijn denk maar niet dat die communistjes van jouw zo soft waren man ! dus houd nou maar wijs je mond voor je nog meer vijanden maakt................................................ :mad: (n) :nono: |
Als je het dan over naieve jongeren gaat hebben.... :rolleyes:
|
Citaat:
Nog meer? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |