Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Flikker toch op man, we leven niet tijdens de tweede wereldoorlog.. ![]()
||
Citaat:
![]() helaas hebben mensen slechte eigenschappen hebzucht en geweld zit nou eenmaal inze. ,,in every humanbeing is a beast inside that wants to see blood and desctruction" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() stuk uit de bijbel: ,,de aarde zal in vuur en vlam ondergaan" |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat heb je daar dan aan? Het lijkt mij beter als kinderen opgroeien in die grijze corrupte bikkelharde wereld (wat nogal meevalt lijkt me) zodat ze weten hoe ze ermee om kunnen gaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
niceman kiest wel bewust reacties uit waar hij negatief op kan reageren
![]() En dan begint hij met dingen als: mokkel.. ![]() Wanneer mag jij weer terug het kamp in? Het lijkt me namelijk dat je nog heel wat opvoeding kan gebruiken.
||
Citaat:
Verder wordt iedereen wel "gehersenspoelt" door de media, jij ook. |
![]() |
|
Homie please, ik ben net zo'n linkse randmegool als jij, maar je gaat nu absoluut te ver. Solidariteit betekent in de eerste plaats liefde. Dat betekent ook weer dat je geen opgelegde solidariteit kunt hebben. De communistische heilstaat is ook mijn heilstaat maar opgelegd werkt zij niet. De mens moet hier zelf toe komen, door zich spiritueel te ontwikkelen. Als wij dit systeem opleggen, blijven we in een samenleving zitten waarin onderdrukking een grote rol speelt.
Als we van onderdrukking af willen en solidariteit willen creëren, moeten we in de eerste plaats liefdevol voor elkaar zijn. Daarom moet je mensen veel vrijheid geven. Opvoedkampen behoren daar niet toe. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je zo intelligent over wilt komen, leer dat dan eerst eens goed.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De plaatjes die je gebruikt stammen wel uit de middeleeuwen als je t mij vraagt, ik mag hopen dat we in dat communisme van je wel de hedentendage ontwikkelde technieken mogen gebruiken ipv met zn allen met een handwals de weg te egaliseren...lekker benutten van menselijke energie, als je daar tegenwoordig maar 1 persoon voor nodig hebt
![]() Dus communisme is gewoon een slecht uitgangspunt ![]()
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 12:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Triest.
Slecht ondersteunde standpunten verkopen aan de massa terwijl je hele verhaal op niks slaat. Communistische predikers werden in de tijd van die plaatjes van jou hier in de westerse wereld nog voor gek uitgemaakt. Nu snap ik waarom.
|
Verwijderd
|
niceman je weet geen FUck Van wat je lult !!
stalin heeft rusland niet grootgemaakt maar dat was Lenin , stalin was alleen de verrader die deed of hij het communistme heeft groot gemaakt ......... stalin heeft ten 2e meer mensen vermoord dan in de 1e en 2e wo's bij elkaar ![]() ![]() ![]() ontopic: doe is ff normaal met je waanideeen je moet hier werkuh voor je geld maar da is ook normaal !!!! ![]() niks hard , je moet nie zo soft zijn denk maar niet dat die communistjes van jouw zo soft waren man ! dus houd nou maar wijs je mond voor je nog meer vijanden maakt................................................ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|