![]() |
Goedbedoelde cadeaus die je eigenlijk niet wil?
Voorbeeld: je vraagt om 4 oplaadbare AAA-batterijtjes en je krijgt oplaadbare AA-batterijen, terwijl je er daar met het hele gezin in z'n totaliteit al een stuk of 20 van hebt. :D
|
Ik hoop dat ik een sok krijg, ik vraag me al jaren af hoe dat is. :cool:
|
Citaat:
|
ikkuh heb alweer een messenset voor de uitset gekregen :S:S
|
Ik kreeg voor m'n verjaardag van m'n oma naast geld, ook een zak vol met Trek! (of hoe dat ook heet).
Dat is een soort van Noodles, maar dan een soort die ik niet lust :D |
das ook goed geregeld ;)
|
Citaat:
|
Ik krijg altijd 'schattige' knuffeltjes van mijn oma ;)
|
Citaat:
|
ik kreeg een fleecehaarband :)
|
Citaat:
|
Ik kreeg op mijn dertiende een pop en truttig jurkje van een oudtante.
|
Vorig jaar kerst was echt ieder cadeautje net een beetje anders dan wat ik wilde. Ook al schreef ik merknaam en verkooppunt erbij. Maar ach, het was wel schattig. :) Oma van mijn toenmalige vriend, echt een lief mens. Ze had mijn lootje getrokken.
|
Nah, volgens mij heb ik dat nog nooit mee mogen maken.
|
(=sarahbressres)
Ik heb een doosje after eight gekregen, en ik vind mint en chocola écht geen combinatie... |
snoep :s
|
Ja, God, vele zeg, door de jaren heen. Ik denk bijvoorbeeld aan snoepgoed (ik snoep niet meer), chocolade (snoepgoed én ik ben veganist), een boek over het leven van Erasmus :confused:, nog meer boeken, een muts, etc. etc. etc. etc.!
|
Sokken.. Nou ja, ze zijn wel praktisch...
|
Offtopic: @fractuur: Ik ben nu bezig met het verslag, ik PM de link wel waar het op komt te staan
Ik zelf heb nou niet echt iets gehad waar ik niet blij mee was. |
Ik ben juist altijd heel blij met sokken, ik bedoel, 't is toch een hartstikke handig cadeau, ik raak elk jaar wel weer wat sokken kwijt en dan heb je toch nieuwe nodig... nouja, als t gewoon saaie sokken zijn dan is dat natuurlijk wel saai...
|
Citaat:
|
Ik kreeg voor mijn 10e verjaardag een boek genaamd "1000 jaar geschiedenis der Nederlanden" oid van mijn vader. Joepie.
|
Citaat:
|
Een CD van Doe Maar.
3 jaar geleden ofzo, van de buurvrouw van de buurvrouw http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=401251 Ja, wat moet ik daar mee? Ik houd er gewoon niet van. |
Een solarium voor m'n 11de. Ik had een hele lijst met cadeau's die ik echt graag wilde. Kreeg ik een solarium van mijn familie omdat ik zo bleek was :(. Jeugdtrauma :P.
|
Kleding voor kinderen is over het algeemen goed bedoeld, maar geen kind die het wil :P
|
Dat vind ik altijd irritant... dan vraag je iets en dan krijg je het wel, maar dan krijg je net iets anders dan wat je hebt gevraagd, bijv. van een ander merk ofzo... en dat is het dan toch weer nét niet helemaal. :D :o
|
Een MELKchocolade letter.. *jug* *bah*
Maar goed, het was wel goedbedoelt :D |
Citaat:
|
Misschien moesten jullie ruilen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, mensen, lezen is ook een vak! *lol* |
Citaat:
|
ik vierde kerst bij mn exvriendje en toen kreeg ik een cd met de beste nederlandse hits van 2001.
dat vond ik dus echt niets. eigenlijk.. grappig detaill: van zusje van mn ex kregen we condooms. maar ze had aan haar moeder gevraagd of ze ze apart mocht inpakken.... had ze ze dus allemaal uit de verpakking gehaald... = 24 onbruikbare condooms. |
Chocolade letters
|
Scheerapparaat een jaar geleden, komt overigens goed van pas.
|
eerst kreeg ik altijd stiften.
ik haat kleuren en pleurplaten. heel irritant. |
Citaat:
|
Een CD-single van de Backstreet Boys. :eek:
|
Paarse nagellak, terwijl ik al drie paarse nagellaken had en dus ook expliciet om RODE had gevraagd.
En een dvd van LotR TT. Met een dvd kun je me best blij maken, maar ik kan er 15 verzinnen die ik liever had gehad dan LotR... |
Mijn vriend kreeg vorig jaar trouwens 3 chocoladeletters van zijn vader... en hij is licht allergisch voor chocola en lust het (daardoor) absoluut niet :D
|
Citaat:
|
*denkt*
Hmm, mijn vriend komt altijd met de raarste dingen aan, dan noem ik een paar dingen die ik graag wil, en hij koopt echt iets wat daar totaal niet op lijkt... Zo kreeg ik bv. voor mijn verjaardag 5 washandjes en een doos bonbons... leuk cadeau hoor :rolleyes: :D (Ik vroeg voor een cd of een boek.) Maaar ik krijg ook vaak ineens zo een cadeau van hem, dus die washandjes waren wel leuk :) Maar ik wilde ze eigenlijk niet :P |
een gegeven paard... :nono: :p
|
Een (roze!!) boekje van de My Little Ponies :(
|
paar mensen die samen voor je een TMF hitzone cd kopen terwijl je niet van die muziek houdt
|
Gisteren vierde ik sinterklaas met mn hockeyteam, we deden een of ander spel met een dobbelsteen en iedereeen nam 2 kadootjes mee. Dan meost je dobbelen en 1=pak een kadootje 2= geef een kadootje weg enz. Ik werd uiteindelijk opgescheept met een verschrikkelijk fotolijstje en een veel te grote string met allemaal glitters. Geweldig :s :D
|
Nog nooit gehad eig:)
|
Stelletje verwende rotkinderen! :nono:
|
Mijn ma heeft al mijn laatste twee prepay belkaarten voor me betaald. Hoeft niet, want ik wil me niet voordoen als een verwend ventje, maja toch doet ze het he...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |