Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat vind ik altijd irritant... dan vraag je iets en dan krijg je het wel, maar dan krijg je net iets anders dan wat je hebt gevraagd, bijv. van een ander merk ofzo... en dat is het dan toch weer nét niet helemaal.
![]() ![]()
|
ik vierde kerst bij mn exvriendje en toen kreeg ik een cd met de beste nederlandse hits van 2001.
dat vond ik dus echt niets. eigenlijk.. grappig detaill: van zusje van mn ex kregen we condooms. maar ze had aan haar moeder gevraagd of ze ze apart mocht inpakken.... had ze ze dus allemaal uit de verpakking gehaald... = 24 onbruikbare condooms. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*denkt*
Hmm, mijn vriend komt altijd met de raarste dingen aan, dan noem ik een paar dingen die ik graag wil, en hij koopt echt iets wat daar totaal niet op lijkt... Zo kreeg ik bv. voor mijn verjaardag 5 washandjes en een doos bonbons... leuk cadeau hoor ![]() ![]() Maaar ik krijg ook vaak ineens zo een cadeau van hem, dus die washandjes waren wel leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren vierde ik sinterklaas met mn hockeyteam, we deden een of ander spel met een dobbelsteen en iedereeen nam 2 kadootjes mee. Dan meost je dobbelen en 1=pak een kadootje 2= geef een kadootje weg enz. Ik werd uiteindelijk opgescheept met een verschrikkelijk fotolijstje en een veel te grote string met allemaal glitters. Geweldig
![]() ![]()
|
|