![]() |
[VRAAG] Xbox of Ps2?
Nouja.. om te beginnen.. op 5 december voor pakjesavond kreeg ik te horen dat ik voor 150 tot 200 euro wat mocht uitzoeken.
Nou is de Xboxmet twee controllers en Brute Force, HALO en Midtown Madness 3 en 2 Maanden Xbox LIVE! €209,— De Playstation 2 is met 1 controller en 1 spel ook €209,— Mijn broer wil Ps2, ik Xbox.. Weet iemand een vergelijkingsite of zo? Of post hier jouw mening :P Geen offtopic/spam. |
Ik heb gister precies hetzelfde gepost... :D
|
X-box is een veel groter voordeel hier.
Maar het voordeel van de PS2 is de Platinum serie. Top spellen voor maar 30 euro. De Xbox heeft ook zoiets, maar al met een minder groot aanbod. |
|
Citaat:
|
XboX, en dan ombouwen, dan is het echt een heerlijk ding.
|
Waarschijnlijk is het nu al te laat, maar goed.
De XBOX is op bijna ALLE terreinen beter. Betere graphics, snelheid, enz... Qua spellen maakt het denk ik niet erg veel uit. Microsoft heeft er heel veel geld in gestoken om goede spellen te hebben en dat is denk ik ook redelijk gelukt. Voordelen van de PS2 zijn dat je er oude PlayStation spellen op kunt spelen, dat er (toch) meer spellen zijn momenteel (denk ik althans) en dat die spellen misschien goedkoper zullen zijn. De XBOX is mooier, sneller, heeft ingebouwde opslagruimte (geen memorycard nodig), krijgt veeel eerder online mogelijkheden en heeft denk ik meer toekomst dan PlayStation. XBOX lijkt me dus beter. |
Citaat:
Sony heeft ook veel geld in zijn games gestoken hoor en ook veel online mogelijkheden + hdd (Tja ik weet het ik ben een n00b, maar ik ben toevallig beta tester en weet dus hoe alles in zijn werking gaat en wat ik zo van sony krijg+ laatste nieuws.) Kwa uiterlijk vind ik ps 2 mooier maar zijn chip is niet zo snel als de x-box, maar daar zijn genoeg discussies over gegaan dus ik ga er niet verder op in. btw, ps 2 is al online en zeer goedkoop! :D |
Citaat:
Ik weet niet of de PS2 ook al online mogelijkheden heeft, als jij dat zegt, zal dat wel. Alleen volgens die jongens konden Sony en Nintendo dat nooit zo goed opzetten als Microsoft, omdat die natuurlijk al heel veel ervaring hebben met die online shit. En Sony zal ook vast wel heel veel geld in zijn games hebben gestoken, maar ik denk dat Microsoft véél meer heeft geïnvesteerd. Dat moest natuurlijk ook, want Sony had al gamesontwikkelaars en spellen en Microsoft niet. Ik zei dat ook eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het niet zo is dat de XBOX helemaal geen spellen heeft ofzo, omdat Microsoft nieuw is op de markt. Ik dacht dat de XBOX ook veel mooier was dan de PS2, maar ook dat weet ik dus niet zeker (ik heb zelf geen spelcomputer). En ik geloof trouwens dat de XBOX en PS2 tegenwoordig ongeveer even duur waren... |
Er zijn veel meer goede spellen voor de ps2, dat is gewoon een feit.
|
ps 2 is d8 ik 200 euro en een x-box ook 200 maar dan met 2 games ...
|
Idd. en de Ps2 is €67,99 per spel.
Xbox €60,00 per spel Maar we hebben voor de Xbox gekozen. :) |
Bij de Bart Smit kon je een Xbox kopen + 2 spellen, voor €180,- en een Playstation 2 + 1 spel voor €200!
Wat ik het voordeel vind van een Playstation is Pro Evolution Soccer 3! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das chill!Ach jah dan maar met de bank betalen! :)
|
Citaat:
|
Koop de Gamecube (met mario kart double dash !! en 5 extra zelda games) :p
|
Ga gewoon naar Free Record Shop, Bart Smit o.i.d. kijk wat voor spellen en aanbiedingen(bijv. WRC 3+PS2 ) jij zoekt en kies dan een spel en een console.
|
als je een creditcard hebt, kun je bij www.play.com makkelijk spellen bestellen, veel goedkoper dan hier, is PAL uitvoering EN [!!!] ZONDER verzendkosten ...
De engelse mensen van play regeren |
Citaat:
Wat betalen jullie allemaal veel geld voor de spellen !!!! :nono: ik weet alle spellen ook de nieuwste voor 15 euro te leveren als je XBox of pls1 of pls2 maar omgebouwd is (y) als je intressen heb hoor ik het wel groetjes |
15 euro voor een gekopiërd spel :eek:
Vuile afzetterij :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |