Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of de PS2 ook al online mogelijkheden heeft, als jij dat zegt, zal dat wel. Alleen volgens die jongens konden Sony en Nintendo dat nooit zo goed opzetten als Microsoft, omdat die natuurlijk al heel veel ervaring hebben met die online shit. En Sony zal ook vast wel heel veel geld in zijn games hebben gestoken, maar ik denk dat Microsoft véél meer heeft geïnvesteerd. Dat moest natuurlijk ook, want Sony had al gamesontwikkelaars en spellen en Microsoft niet. Ik zei dat ook eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het niet zo is dat de XBOX helemaal geen spellen heeft ofzo, omdat Microsoft nieuw is op de markt. Ik dacht dat de XBOX ook veel mooier was dan de PS2, maar ook dat weet ik dus niet zeker (ik heb zelf geen spelcomputer). En ik geloof trouwens dat de XBOX en PS2 tegenwoordig ongeveer even duur waren...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 18:56. |
![]() |
|
als je een creditcard hebt, kun je bij www.play.com makkelijk spellen bestellen, veel goedkoper dan hier, is PAL uitvoering EN [!!!] ZONDER verzendkosten ...
De engelse mensen van play regeren
||
![]() |
Citaat:
Wat betalen jullie allemaal veel geld voor de spellen !!!! ![]() ik weet alle spellen ook de nieuwste voor 15 euro te leveren als je XBox of pls1 of pls2 maar omgebouwd is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
Games: 2002 Releases NightmareZ | 15 | 29-08-2002 09:59 | |
Games |
Dilemma...X-box of gamecube? Sincerely yours | 18 | 13-07-2002 20:40 | |
Games |