![]() |
Fantaseren tijdens sex over anderen
Fantaseer je wel eens tijdens sex met je vriend of vriendin over anderen? Dan heb ik het dus niet over solosex!
|
Ik denk dat ik me niet bepaald eerlijk zal voelen als ik over iemand anders in zijn armen lig te dromen.
|
ik stem nooit: omdat de enige met wie ik sex wil mn vriend is en ik dus eigenlijk ook niet fantaseer over een ander dan hij.
|
Citaat:
|
Never nooit niet. Ben tijdens de sex veel te druk bezig met genieten van wat mijn vriend allemaal met me doet om nog ergens anders over na te denken.
|
Eén of ander onderzoek wees uit dat meer dan 60% van alle mannen tijdens de seks aan iemand anders denkt. Ik weet niet hoe ze dat precies getest hebben en twijfel aan de betrouwbaarheid van dit onderzoek...
|
ik heb gestemd op soms...
'k vind het niet leuk maarja anders lukt het niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem: nooit
ik wil op dat moment alleen genieten van degene waar ik sex mee heb, wat waarschijnlijk mijn vriend is. en als dit bij iemand niet gebeurt, heb je een verkeerde keuze gemaakt om sex te hebben met die persoon... |
Citaat:
dilemma :( int begin ging 't trouwens nog wel, maar nu na een jaartje lukt het gewoon niet meer... iemand oplossing hiervoor?? ik heb het al vaker gevraagd hoor, maarja |
Ik vind het een beetje lullig tov je vriend(in) als je aan anderen denkt.
|
Citaat:
Ehm, nee, ik fantaseer nooit over anderen, ten eerste heb ik 't dan al druk genoeg met m'n vriend, en ten tweede zou ik niet weten over wie :P |
Citaat:
|
:confused: justin timberlake.. nou niet precies :eek:
ik gebruik geen beroemdhede :s maar mijn vriend vraagt me wel eens om te fantaseren om met een meisje te doen enzo, omdat me dat wel een klein beetje aanspreekt :o maar ik fantaseer dan niet over een echt bestaand meisje, ik heb eigenlijk helemaal geen beeld van haar, gewoon die gedachte ofzo :S beetje vaag.. maar ik fantaseer niet over jongens.. ja ik vind het ook lullig om over andere te fantasere :( dat zeg ik toch ook, maar ik kan het niet helpe.. en dan wil ik wel eens over mijn vriend fantaseren maar dan kom ik niet op goeie ideeen...tenminste niet op iets nieuws.. want ik heb wel al veel gefantaseerd over hem.. en ohh nouja drama :( |
Neuh, ik denk sowieso nergens aan. Behalve 'shit, het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd, eikel' ;)
|
Vroeger wel :o ...maar toen ging ik veel te snel met iemand anders toen ik het uit had met mijn ex terwijl ik nog wat gevoelens voor haar had. Maar nu begin ik pas een relatie als ik mijn oude relatie helemaal verwerkt heb :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Fantaseren tijdens de sex is helemaal niet raar hoor... Nancy Friday heeft er een aantal erg goede (en hete!) boeken over. 'My Secret Garden' en 'Forbidden Flowers' zijn absoluut het lezen waard. Misschien zelfs samen met je partner... (bol.com heeft ze allebei)
Ik fantaseer meestal ja, en dan vooral over situaties, standjes, dingen die hij zegt... de man in de fantasie is nooit ingevult, het gaat altijd om de situatie. En ik zie daar ook niets mis mee... |
Nee. Ik heb gewoon geen seks met iemand als ik liever iemand anders zou hebben. En 'onbereikbaar' gaat niet op, want ik heb het niet zo op onbereikbare mensen. Die ken ik over het algemeen toch niet. :)
|
Maar waarom gaat iedereen er vanuit dat je automatisch fantaseert over een ander persoon?
Je kan ook fantaseren over het met diegene doen in een glazen lift. Of midden in een warenhuis. Of terwijl je een leren rokje draagt. Of dat hij precies de goede dingen in je oor fluistert. Of dat hij perfect precies de dingen doet en zegt die helemaal uit-je-dak-gaan geil zijn. Als de sex er beter van word, wat is daar dan mis mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is tie niet geil genoeg |
Mjah. Soms wel. :bloos:
|
Citaat:
|
Ja
Nee Soms Wat een ontzettend nutteloze poll. Stel gewoon de vraag! |
Citaat:
|
Niet direct. Ik fantaseer wel eens dat er iemand toekijkt, maar dat is dan niet een bepaald persoon zeg maar. Gewoon 'iemand'. Een voyeur of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit, kun je niet maken. Maar dat vind ik dan...
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Tiz misschien fout om te zeggen, maar af en toe fantaseer ik dr wel over. Kweet niet, maar t heeft wel wat. Maakt het n tikkie spannender:P |
denk altijd aan me oma! onder het motto: mijn oma heeft een nog veel viezere kut! heerlijk!! oude vrouwen!! fijn!! fijn!!
|
ik hou helemaal van mijn vriend
en hij kan mij zo geil maken dat ik het niet nodig heb om aan een ander te denken |
Nooit eigenlijk, geen tijd voor ;)
|
Na 1 jaar sex al problemen hebben met klaarkomen...
* :confused: * |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |